Ik zou het resultaat wel willen zien als een kalf van 55 kilo het plafond van de woonkamer van TS 'wit'quote:Op donderdag 13 december 2012 10:05 schreef Kaviaar het volgende:
Lijkt me niet verstandig om zelf maar met laxeermiddel te gaan experimenteren ...
Die zegt vast 'kom maar even langs' om weer consult kosten te innen.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:03 schreef Mirjam het volgende:
Wat zei de dierenarts toen je hem dit voorlegde?
En terecht. Of experimenteer je ook altijd met verscheidene huis- tuin- en keukenmiddeltjes bij je kind omdat je de huisarts te duur vindt..?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:10 schreef baaart het volgende:
[..]
Die zegt vast 'kom maar even langs' om weer consult kosten te innen.
Doe niet zo schijnheilig man. Experimenteren? Dan had ik 't m wel gewoon gegeven. Zoals ik al zei... 9 van de 10 keer dezelfde werkzame stof, maar er is niets over te vinden.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En terecht. Of experimenteer je ook altijd met verscheidene huis- tuin- en keukenmiddeltjes bij je kind omdat je de huisarts te duur vindt..?
De vraag is vooral of laxeermiddel wel het juiste middel is.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:13 schreef baaart het volgende:
Doe niet zo schijnheilig man. Experimenteren? Dan had ik 't m wel gewoon gegeven. Zoals ik al zei... 9 van de 10 keer dezelfde werkzame stof, maar er is niets over te vinden.
Maar goed...zal eens beginnen met een beetje olijfolie en een DA bellen.
Poepen zal ie er wel van gaan doen, maar als ie sloom is enzovoorts dan kan de oorzaak wel eens van hele andere aard zijn. Ik zou ook zeggen de huisarts voor dieren.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De vraag is vooral of laxeermiddel wel het juiste middel is.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 13 december 2012 10:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Poepen zal ie er wel van gaan doen, maar als ie sloom is enzovoorts dan kan de oorzaak wel eens van hele andere aard zijn. Ik zou ook zeggen de huisarts voor dieren.
Helaas zit het probleem hem vooral in de toevoegingen. Mijn dierenarts geeft het altijd aan als er een goedkoper middel is dan de medicijnen die ze volgens contract voorschrijft.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:10 schreef baaart het volgende:
[..]
Die zegt vast 'kom maar even langs' om weer consult kosten te innen.
En experimenteren? Ik zou verwachten dat hierover wel advies te winnen zou zijn op internet. Als je de medicijnen bekijkt van dieren zitten er namelijk dezelfde werkzame stoffen in...kost alleen 5x meer.
Vond de dierenarts niet dat er een foto gemaakt moest worden?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef baaart het volgende:
Ugh... het is 'helaas' niet iets simpels als even laxeren geweest. Hij heeft wat koorts, oorzaak onbekend. Hij leek wat pijn te hebben bij zn ribben achter z'n voorpoot toen ik het daar aanraakte maar eenmaal bij de DA geeft hij nooit een kick. Pijnstillers en ontstekingsremmer meegekregen. Hij heeft vanmorgen wel gepoept. Maar hij heeft nog steeds pijn... blijft liever 2 uur staan dan dat hij ergens gaat liggen. De ontstekingsremmers een week blijven geven en zien hoe 't afloopt.....
Nee, is hij niet over begonnen, maar had ik wel verwacht eigenlijk. Maar goed, hij heeft wel een redelijke tijd staan voelen/duwen aan z'n ribben/buik en z'n poot trekken/duwen/bewegen etc... anaal nog onderzocht maar voelde ook allemaal goed.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond de dierenarts niet dat er een foto gemaakt moest worden?
Of kon je het nog wel even aankijken? Ik hoop dat de ontstekingsremmers aanslaan en in elk geval goed dat je gegaan bent!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |