Wat de fuck is dit nou weer voor een misselijkmakende kutreactiequote:Op donderdag 13 december 2012 00:37 schreef Oneironaut het volgende:
[..]
EDIT: je spreekt met jongens af terwijl je een vriend hebt?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je hiervan hebt geleerd.
En je weet zeker dat je niet dronken was of hem heb verleid omdat je bevestigt wil hoe mooi en verleidelijk je wel niet ben?quote:Op donderdag 13 december 2012 00:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb een 'ruige' periode achter de rug. En wilde nu een nieuwe start maken. Dat ging dus goed mis.
Nee, ik deed absoluut niks wat maar daarop zou kunnen lijken. Om hem te verleiden. Daarom komt het ook zo hard aan. Totaal niet verwacht.quote:Op donderdag 13 december 2012 07:17 schreef Vida. het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je niet dronken was of hem heb verleid omdat je bevestigt wil hoe mooi en verleidelijk je wel niet ben?
Waarom ik met andere jongens afspreek terwijl ik een vriend heb? Ik heb toevallig naast mijn vriend 3 hele goede vrienden daar mag ik ook gewoon mee afspreken. Gebeurt nooit wat raars of geks mee.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:08 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Wat de fuck is dit nou weer voor een misselijkmakende kutreactiezelfs als dat zo is, verdient NIEMAND het om verkracht te worden.
Het was een jongen die ik 2 keer had gezien. Mijn vriend heeft al aangeboden om samen naar slachtofferhulp oid te gaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:38 schreef Zelus het volgende:
ik ga uit van het goede van de mens, dat dit topic klopt, en geen puber kiddo geintje is.
Meid, je ouders moeten zich schamen, en niet jij!!!
Was het een bekende die jou vergreep?
Er is een Hulplijn Sexueel Misbruik bel hun op voor advies. je kan hun ook anoniem bellen.
En als jou hulp wordt aangeboden, neem desnoods je beste vriendin mee, of vriend, maar ik denk dat jij dat het beste kan bepalen.
Heel veel sterkte
Om 2 redenen.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:59 schreef rhubarbje het volgende:
waarom zou je geen aangifte doen?
sterkte
Dader aan het kruis nagelen lijkt mij beter jaquote:Op donderdag 13 december 2012 09:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Om 2 redenen.
1. Er is onvoldoende bewijs
2. Als je eenmaal aan een aagifte proces begint kan dat jaren duren. Dan heb je het na een jaar een plekje gegeven en komt de tegenpartij met een andere verklaring. En komt alles weer boven.
En bedankt.
boeie ruige periode. mag je zelf uitmaken of je dat wilt. verkrachting is daar geen onderdeel van. daar maak je niet zelf uit wat je wilt tenslotte. zo simpel is het. mensen die dan dus nu piepen over "of je er van geleerd hebt" en "reflectie op jouw aandeel" zijn lompe idioten die graag een oordeel vellen, liefst over jou. niks van aantrekken dusquote:Op donderdag 13 december 2012 00:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb een 'ruige' periode achter de rug. En wilde nu een nieuwe start maken. Dat ging dus goed mis.
quote:Op donderdag 13 december 2012 09:17 schreef simmu het volgende:
[..]
boeie ruige periode. mag je zelf uitmaken of je dat wilt. verkrachting is daar geen onderdeel van. daar maak je niet zelf uit wat je wilt tenslotte. zo simpel is het. mensen die dan dus nu piepen over "of je er van geleerd hebt" en "reflectie op jouw aandeel" zijn lompe idioten die graag een oordeel vellen, liefst over jou. niks van aantrekken dus
Want iets afspreken met andere jongens geeft ze het recht om je te verkrachten? WTF!?quote:Op donderdag 13 december 2012 00:37 schreef Oneironaut het volgende:
[..]
EDIT: je spreekt met jongens af terwijl je een vriend hebt?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je hiervan hebt geleerd.
Ik durfde het niet te vertellen omdat schaamte.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:38 schreef Luxuria het volgende:
Idd wat een klotereactie van je ouders en van sommige anderen!
Verkrachting is nooit je eigen schuld!!
Maar hoe kun je nadat het gebeurd is nog seks hebben met je vriend?
Spreek jij nooit met vrouwen af? Aanrader hoor!quote:Op donderdag 13 december 2012 09:46 schreef Scorpie het volgende:
Je spreekt af met andere jongens naast je vriend?![]()
Betekent echter niet dat je verkracht mag worden hea.
Met onbekende vrouwen zal je bedoelen, en nee, dat doe ik inderdaad niet, aangezien je op je vingers kan natellen waar het dan om draait.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
Spreek jij nooit met vrouwen af? Aanrader hoor!
Het zijn wel altijd dezelfde types die dit overkomen.quote:Maar goed, het is niet alsof je vaak verkracht wordt bij een drankje doen, dus het is een beetje jammer als mensen opeens wijs gaan doen alsof dat levensgevaarlijk en zo dom is.
En dat ligt aan "die types"?quote:Op donderdag 13 december 2012 09:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met onbekende vrouwen zal je bedoelen, en nee, dat doe ik inderdaad niet, aangezien je op je vingers kan natellen waar het dan om draait.
[..]
Het zijn wel altijd dezelfde types die dit overkomen.
Nee, het ligt niet aan die types. Het zijn echter wel altijd dezelfde types die sneller kans lopen verkracht te worden.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:57 schreef Kaviaar het volgende:
[..]
En dat ligt aan "die types"?
Nee lul, je draait het om. Het wordt vaak gedaan door bepaalde types. Types die je wmb gelijk op mag hangen.
Beetje 'gevaarlijk' om daar uitspraken over te doen en je kunt er veel mensen mee kwetsen, maar ik denk dat het een wisselwerking is. Beetje soort zoekt soort, sommigen doen het sneller en anderen zijn er sneller vatbaar voor.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:57 schreef Kaviaar het volgende:
[..]
En dat ligt aan "die types"?
Nee lul, je draait het om. Het wordt vaak gedaan door bepaalde types. Types die je wmb gelijk op mag hangen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 09:54 schreef Scorpie het volgende:
Het zijn wel altijd dezelfde types die dit overkomen.
Vatbaar voor? Ik heb het over degenen die verkrachten he; niet degenen die verkracht worden.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetje 'gevaarlijk' om daar uitspraken over te doen en je kunt er veel mensen mee kwetsen, maar ik denk dat het een wisselwerking is. Beetje soort zoekt soort, sommigen doen het sneller en anderen zijn er sneller vatbaar voor.
Mja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |