abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120255305
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:37 schreef Oneironaut het volgende:

[..]

EDIT: je spreekt met jongens af terwijl je een vriend hebt? :{ :{ :{ :{
Ik hoop dat je hiervan hebt geleerd.

Wat de fuck is dit nou weer voor een misselijkmakende kutreactie :r zelfs als dat zo is, verdient NIEMAND het om verkracht te worden.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_120255483
Jezus, die TT lijkt me een behoorlijk understatement. Sterkte TS.
Je suis Charlie Sheen
pi_120256889
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:08 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik heb een 'ruige' periode achter de rug. En wilde nu een nieuwe start maken. Dat ging dus goed mis.
En je weet zeker dat je niet dronken was of hem heb verleid omdat je bevestigt wil hoe mooi en verleidelijk je wel niet ben?
pi_120257472
Met zulke ouders heb je geen vijanden nodig.
Probeer hun reactie maar even naast je neer te leggen. Als jij zelf weet hoe het gegaan is, en je hebt op enig moment "nee"gezegd dan moet je de domme, onwetende reacties van mensen maar naast je neer leggen en je concentreren op wat voor manier je met de verkrachting leert omgaan.
Als het je helpt om 24 dagen zelfs te huilen, aangifte te doen, geen aangifte te doen, slachtofferhulp enz enz enz moet je dat allemaal doen. Vaak je verhaal vertellen helpt al een stukje om te verwerken.

en Zoals hier boven al gezegd: probeer uiteindelijk niet in de slachtofferrol te blijven hangen. Je bent 1 keer verkracht. Laat jezelf niet nog 100 keer denkbeeldig verkrachten, maar werk actief aan verwerking.

Verder heel veel sterkte
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  donderdag 13 december 2012 @ 08:54:10 #30
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_120257650
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 07:17 schreef Vida. het volgende:

[..]

En je weet zeker dat je niet dronken was of hem heb verleid omdat je bevestigt wil hoe mooi en verleidelijk je wel niet ben?
Nee, ik deed absoluut niks wat maar daarop zou kunnen lijken. Om hem te verleiden. Daarom komt het ook zo hard aan. Totaal niet verwacht.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_120257673
Zelfreflectie is altijd verstandig. Voor jezelf eerlijk nagaan wat er nou prezies is gebeurd van A tot Z. Wat was jou aandeel?. je zegt zelf dat je een ruige periode achter de rug hebt. verviel je (weer) in je oude gewoonte?. En belangrijkste, eigenlijk wat je eigen ouders ook zeggen: hopelijk heb je ervan geleerd. jij en die jongen zijn de enige twee die precies weten wat er toen is gebeurd.
  donderdag 13 december 2012 @ 08:56:52 #32
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_120257682
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 01:08 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Wat de fuck is dit nou weer voor een misselijkmakende kutreactie :r zelfs als dat zo is, verdient NIEMAND het om verkracht te worden.
Waarom ik met andere jongens afspreek terwijl ik een vriend heb? Ik heb toevallig naast mijn vriend 3 hele goede vrienden daar mag ik ook gewoon mee afspreken. Gebeurt nooit wat raars of geks mee.
Maar dit was niet iemand van een van die 3. Op de eerste ontmoeting was het gewoon leuk en gezellig. Geen 'vreemde' opmerking, dat kwam pas toen ik wegging.
pi_120257710
waarom zou je geen aangifte doen?

sterkte
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 13 december 2012 @ 09:00:05 #34
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_120257722
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:38 schreef Zelus het volgende:
ik ga uit van het goede van de mens, dat dit topic klopt, en geen puber kiddo geintje is.

Meid, je ouders moeten zich schamen, en niet jij!!!
Was het een bekende die jou vergreep?

Er is een Hulplijn Sexueel Misbruik bel hun op voor advies. je kan hun ook anoniem bellen.

En als jou hulp wordt aangeboden, neem desnoods je beste vriendin mee, of vriend, maar ik denk dat jij dat het beste kan bepalen.

Heel veel sterkte :)
Het was een jongen die ik 2 keer had gezien. Mijn vriend heeft al aangeboden om samen naar slachtofferhulp oid te gaan.
  donderdag 13 december 2012 @ 09:03:46 #35
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_120257780
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:59 schreef rhubarbje het volgende:
waarom zou je geen aangifte doen?

sterkte
Om 2 redenen.
1. Er is onvoldoende bewijs
2. Als je eenmaal aan een aagifte proces begint kan dat jaren duren. Dan heb je het na een jaar een plekje gegeven en komt de tegenpartij met een andere verklaring. En komt alles weer boven.

En bedankt.
pi_120257927
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:03 schreef zeefje het volgende:

[..]

Om 2 redenen.
1. Er is onvoldoende bewijs
2. Als je eenmaal aan een aagifte proces begint kan dat jaren duren. Dan heb je het na een jaar een plekje gegeven en komt de tegenpartij met een andere verklaring. En komt alles weer boven.

En bedankt.
Dader aan het kruis nagelen lijkt mij beter ja :r

Sterkte
pi_120258030
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:08 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik heb een 'ruige' periode achter de rug. En wilde nu een nieuwe start maken. Dat ging dus goed mis.
boeie ruige periode. mag je zelf uitmaken of je dat wilt. verkrachting is daar geen onderdeel van. daar maak je niet zelf uit wat je wilt tenslotte. zo simpel is het. mensen die dan dus nu piepen over "of je er van geleerd hebt" en "reflectie op jouw aandeel" zijn lompe idioten die graag een oordeel vellen, liefst over jou. niks van aantrekken dus :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 13 december 2012 @ 09:24:18 #38
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_120258150
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:17 schreef simmu het volgende:

[..]

boeie ruige periode. mag je zelf uitmaken of je dat wilt. verkrachting is daar geen onderdeel van. daar maak je niet zelf uit wat je wilt tenslotte. zo simpel is het. mensen die dan dus nu piepen over "of je er van geleerd hebt" en "reflectie op jouw aandeel" zijn lompe idioten die graag een oordeel vellen, liefst over jou. niks van aantrekken dus :*
:* ik ben al best onzeker mede hierdoor. En nu door sommige reacties ga ik weer aan mezelf twijfelen. Terwijl ik diep van binnen ook weet dat het niet door mij komt.
  donderdag 13 december 2012 @ 09:31:54 #39
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120258293
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:37 schreef Oneironaut het volgende:

[..]

EDIT: je spreekt met jongens af terwijl je een vriend hebt? :{ :{ :{ :{
Ik hoop dat je hiervan hebt geleerd.
Want iets afspreken met andere jongens geeft ze het recht om je te verkrachten? WTF!?
Mooi voorbeeldje van victim blaming hoor. |:(
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  donderdag 13 december 2012 @ 09:38:38 #40
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_120258456
Idd wat een klotereactie van je ouders en van sommige anderen!
Verkrachting is nooit je eigen schuld!!

Maar hoe kun je nadat het gebeurd is nog seks hebben met je vriend? :o
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 13 december 2012 @ 09:39:43 #41
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_120258497
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:38 schreef Luxuria het volgende:
Idd wat een klotereactie van je ouders en van sommige anderen!
Verkrachting is nooit je eigen schuld!!

Maar hoe kun je nadat het gebeurd is nog seks hebben met je vriend? :o
Ik durfde het niet te vertellen omdat schaamte.
  donderdag 13 december 2012 @ 09:42:35 #42
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_120258567
Ik zou denk ik toch wel aangifte doen, dat hij weet dat het menens is en flink schrikt als hij de politie op zijn dak krijgt.
Anders doet hij het straks ook weer bij een andere meid.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_120258661
Je spreekt af met andere jongens naast je vriend? :')
Betekent echter niet dat je verkracht mag worden hea.
  donderdag 13 december 2012 @ 09:52:52 #44
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_120258796
quote:
7s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:46 schreef Scorpie het volgende:
Je spreekt af met andere jongens naast je vriend? :')
Betekent echter niet dat je verkracht mag worden hea.
Spreek jij nooit met vrouwen af? Aanrader hoor!

Maar goed, het is niet alsof je vaak verkracht wordt bij een drankje doen, dus het is een beetje jammer als mensen opeens wijs gaan doen alsof dat levensgevaarlijk en zo dom is.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_120258836
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:52 schreef eleusis het volgende:

[..]

Spreek jij nooit met vrouwen af? Aanrader hoor!
Met onbekende vrouwen zal je bedoelen, en nee, dat doe ik inderdaad niet, aangezien je op je vingers kan natellen waar het dan om draait.

quote:
Maar goed, het is niet alsof je vaak verkracht wordt bij een drankje doen, dus het is een beetje jammer als mensen opeens wijs gaan doen alsof dat levensgevaarlijk en zo dom is.
Het zijn wel altijd dezelfde types die dit overkomen.
  donderdag 13 december 2012 @ 09:57:55 #46
253766 Kaviaar
Hmm, tictac :)
pi_120258903
quote:
7s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Met onbekende vrouwen zal je bedoelen, en nee, dat doe ik inderdaad niet, aangezien je op je vingers kan natellen waar het dan om draait.

[..]

En dat ligt aan "die types"?

Nee lul, je draait het om. Het wordt vaak gedaan door bepaalde types. Types die je wmb gelijk op mag hangen.
[X] Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
pi_120258942
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:57 schreef Kaviaar het volgende:

[..]

Nee lul, je draait het om. Het wordt vaak gedaan door bepaalde types. Types die je wmb gelijk op mag hangen.
Nee, het ligt niet aan die types. Het zijn echter wel altijd dezelfde types die sneller kans lopen verkracht te worden.
pi_120258988
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:57 schreef Kaviaar het volgende:

[..]

Beetje 'gevaarlijk' om daar uitspraken over te doen en je kunt er veel mensen mee kwetsen, maar ik denk dat het een wisselwerking is. Beetje soort zoekt soort, sommigen doen het sneller en anderen zijn er sneller vatbaar voor.

Mja.
pi_120258995
quote:
7s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:54 schreef Scorpie het volgende:
:r :r :r :r :r :r :r :r

Er worden ook kinderen van 6 verkacht. Zijn dat ook types?

Even wat serieuzer:
Heel veel vrouwen en mannen die ooit eens verkracht zijn, gaan risico gedrag vertonen. Omdat ze op een of andere manier willen bewijzen dat ze niet bang zijn, willen bewijzen dat het er niet toe doet etc. etc. Zo komt het vaak voor dat ze nogmaals verkracht worden. Juist omdat verkrachters zoeken naar mensen waar ze er mee weg komen (iemand die iets te veel op heeft, kinderen, iemand die alleen op straat loopt etc. etc.)
  donderdag 13 december 2012 @ 10:02:26 #50
253766 Kaviaar
Hmm, tictac :)
pi_120259031
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Beetje 'gevaarlijk' om daar uitspraken over te doen en je kunt er veel mensen mee kwetsen, maar ik denk dat het een wisselwerking is. Beetje soort zoekt soort, sommigen doen het sneller en anderen zijn er sneller vatbaar voor.

Mja.
Vatbaar voor? Ik heb het over degenen die verkrachten he; niet degenen die verkracht worden.
[X] Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')