Hoe weet je dat k van Twente kom?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:41 schreef Tropanzia het volgende:
Wauw wtf is dit dan.![]()
TS is de rijkste man van Twente?
Enter & Rijssen staat op die bon.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:49 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Hoe weet je dat k van Twente kom?
Gompie. Jij bent rijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:54 schreef Oerbeer het volgende:
Gister nog 4.193. Vandaag weer 280 eraf dus dan staat er nu nog 3.913 over.
Zo duur is mn moeder meestal niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:54 schreef Oerbeer het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zo duur is mn moeder meestal niet.
Omdat dat bonnetje gevonden is in de Dorpsstraat in twente, kijk maar naar de postcodequote:Op woensdag 12 december 2012 21:49 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Hoe weet je dat k van Twente kom?
7468ck is de dorppstraat in Twente 30 huisjes. dus zoeken naar een dikke auto voor de deur en het bonnetje terugbrengenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Rijssen en Enter____!
zeker rekening van de gereformeerde kerk ofzo
hehe eindelijk es een die mee doet,quote:Op woensdag 12 december 2012 21:54 schreef Oerbeer het volgende:
Dat is het adres van de bank/geldautomaat. Alsof ze het adres van de rekeninghouder op het bonnetje gaan zettenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
7468ck is de dorppstraat in Twente 30 huisjes. dus zoeken naar een dikke auto voor de deur en het bonnetje terugbrengenmss krijg je wel een fooi.
Adres staat er niet op. de postcode. de dorpsstraat heeft geen bank...quote:Op woensdag 12 december 2012 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is het adres van de bank/geldautomaat. Alsof ze het adres van de rekeninghouder op het bonnetje gaan zetten.
ik stink nietrquote:Op woensdag 12 december 2012 22:16 schreef smitjew het volgende:
Rijssen zitten veel rijke stinkerds.
Google.quote:
Dat was een onkostenvergoeding. Omdat ze wist dat ik op FOK! zat dus ook hoe laat het was.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zo duur is mn moeder meestal niet.
DM je nummer even.quote:
Dit wel ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:37 schreef HeaN82 het volgende:
ts mag best iedereen hier een fok abbo cadeau doen.
Kom vechten dan, zaterdag lucky.quote:
wat dan? Lucky, kom dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:56 schreef smitjew het volgende:
[..]
Kom vechten dan, zaterdag lucky.
Jij betaald.
Ja man, 1ste drankje krijg je van mij daarna betaal jij.quote:
mwahaha wil je me eesrt nog leren kennen of zo?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:08 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ja man, 1ste drankje krijg je van mij daarna betaal jij.
Nee wil gratis zuipenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:09 schreef CodeRood het volgende:
[..]
mwahaha wil je me eesrt nog leren kennen of zo?
Gelijk even je tijdmachine gebruikt om naar 2009 te gaan zie ik.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:45 schreef Lolwuthai het volgende:
[ afbeelding ]
Net even boodschappen gedaan in New York... nu nog even bedenken wat ik met al mijn andere geld moet doen..
Ziet er niet uit als een boodschappenbonnetje. En is in $, niet in ¤, dus valt wel mee...quote:Op donderdag 13 december 2012 01:45 schreef Lolwuthai het volgende:
[ afbeelding ]
Net even boodschappen gedaan in New York... nu nog even bedenken wat ik met al mijn andere geld moet doen..
Ja dan zeg dat meteen, ik let niet op geld als ik ga zuipen!quote:
Heb je je zwarte kousen wel aan danquote:Op donderdag 13 december 2012 13:03 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Ja dan zeg dat meteen, ik let niet op geld als ik ga zuipen!
Flesje Bacardi en Smirnoff is standaard op mijn tafeltje als k ga stappen.
Hoeven we ook niet te matten want dat verlies je zowiezo
ait flex.quote:
ik zuip je onder de tafelquote:Op donderdag 13 december 2012 13:03 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Ja dan zeg dat meteen, ik let niet op geld als ik ga zuipen!
Flesje Bacardi en Smirnoff is standaard op mijn tafeltje als k ga stappen.
Hoeven we ook niet te matten want dat verlies je zowiezo
hahah , nee man maar vind het leuk om kinderachtig te doenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:57 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Jonge daach me nie uit!
Smitje, jij bent vast een kleine kiddie?
dit kloptquote:Op donderdag 13 december 2012 18:19 schreef slangpie het volgende:
enterdaar waar ze vierkante bedden hebben, zodat ze 's nachts ook dwars kunnen liggen.
rijssenfien'n
Vinnik nix leuks aan, smitjew.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:23 schreef smitjew het volgende:
[..]
hahah , nee man maar vind het leuk om kinderachtig te doen
nee is mijn voor letterquote:Op donderdag 13 december 2012 18:33 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Vinnik nix leuks aan, smitjew.
Waarom die w agter smitje? Tiepfout of zo?
Defuk? Jhaaaaaaaaa?????quote:Op donderdag 13 december 2012 21:00 schreef smitjew het volgende:
[..]
nee is mijn voor letter![]()
maar kom je uit rijssen dan ?
ik woon daar vlakbij
Nijverdalquote:Op donderdag 13 december 2012 21:04 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Defuk? Jhaaaaaaaaa?????
Waar woon je da? Gaan we zuipe, ik rij wel!
Daarvoor wil ik een tupac eminem.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |