Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt dat Hop geil is. Oma niet thuis, Hop geil .... dit wordt nog wat vanavond
Dat ze af en toe een ring en het horloge van Hop in het toilet vindt zou toch aanwijzing genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:21 schreef pullup het volgende:
Toch grappig dat oma het niet door heeft allemaal. Ze zou hier toch wat vaker moeten lezen
Yvonne zou zeggen: "dat ding heb je om te poepen"quote:Op donderdag 13 december 2012 19:26 schreef Copycat het volgende:
Dat verklaart ook die hoge mate van flatulentie.
En zijn aversie tegen lopen.
Loopt helemaal leeg, die man.
Oeh, die is vroeger terug dan normaal ? Dat was een close call dan.quote:
Ik wilde Yvonne hierbij ook aanhalen, ivm een oude sig van haar. Maar was een beetje bang dat dat dan uit zijn verband zou worden getrokken. Zo zijn sommigen hier.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
Yvonne zou zeggen: "dat ding heb je om te poepen"
Heel naar. Zeker als je een serieuze inborst hebt, zoals ik.quote:
quote:
Ja, hij heeft de hele dag hard ...., hard ... nou ja, dus als ze thuiskomt heeft ie daar wel recht op natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2012 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het eerste dat oma doet is hem nog een flesje 'water' geven
Zeg zoiets nu niet! Je weet dat sommigen daar helemaal van over hun toertjes rakenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel naar. Zeker als je een serieuze inborst hebt, zoals ik.
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Het valt me nu pas op dat oma op Pia Beck lijkt (toen ze een jaar of 75 was) Zou dat de reden voor de interesse van PB zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |