Oeh, die is vroeger terug dan normaal ? Dat was een close call dan.quote:
Ik wilde Yvonne hierbij ook aanhalen, ivm een oude sig van haar. Maar was een beetje bang dat dat dan uit zijn verband zou worden getrokken. Zo zijn sommigen hier.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
Yvonne zou zeggen: "dat ding heb je om te poepen"
Heel naar. Zeker als je een serieuze inborst hebt, zoals ik.quote:
quote:
Ja, hij heeft de hele dag hard ...., hard ... nou ja, dus als ze thuiskomt heeft ie daar wel recht op natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2012 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het eerste dat oma doet is hem nog een flesje 'water' geven
Zeg zoiets nu niet! Je weet dat sommigen daar helemaal van over hun toertjes rakenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel naar. Zeker als je een serieuze inborst hebt, zoals ik.
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Het valt me nu pas op dat oma op Pia Beck lijkt (toen ze een jaar of 75 was) Zou dat de reden voor de interesse van PB zijn?
Heeft-ie gratis gekregen bij 180 kratten bier.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:44 schreef Jian het volgende:
Hij heeft Oma een nieuwe telefoon gegeven, zal wel een beste zijn dan
Of hij heeft 'm gratis gekregen bij het afgesloten abonnement, dat oma zelf moet betalen natuurlijk ..quote:Op donderdag 13 december 2012 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft-ie gratis gekregen bij 180 kratten bier.
Ze motte die vis de tyfus schoppen, zegt opa.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:46 schreef Coos het volgende:
Ze motte die walvis Cara geven. Oop leeft ook nog tenslotte.
Zo'n bultrug blijft een allochtoon, tenslotte.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:48 schreef Gert het volgende:
Ze motte die vis de tyfus schoppen, zegt opa.
Te weinig Marokkanen op Texel.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze motte die vis de tyfus schoppen, zegt opa.
Jahaa, ik zeg niet zomaar wat.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:51 schreef beequeen het volgende:
Je hebt gelijk, Scrut.
[ afbeelding ]
Ze is in Den Haag geboren las ik netquote:Op donderdag 13 december 2012 19:51 schreef beequeen het volgende:
Je hebt gelijk, Scrut.
[ afbeelding ]
Weet ik toch.quote:
Ze zal wel geadopteerd zijn. Je had vroeger van die dumpplaatsen voor lelijke kinderen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Gek dat ze heul niet op haar moeder lijkt.
[ afbeelding ]
Origineel uit Parijs, Notre Dame.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo'n bultrug blijft een allochtoon, tenslotte.
Niet om het een of ander...maar hoe laat was dat...ongeveer ?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het wordt weer dikke vette cyberseks tussen die twee.
Iets nadat ik die post geschreven had. Hoezo? Ken jij Hop?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:33 schreef pos het volgende:
[..]
Niet om het een of ander...maar hoe laat was dat...ongeveer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |