Voor die prijs heb je ook bijna een Fender toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:30 schreef Marnixos het volgende:
http://www.thomann.de/nl/gl_tribute_asat_classic_bb.htm
Iemand ervaring met G&L gitaren?
Behalve de loop functie zeker?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Mn pod is gefixt![]()
Heb de knop van m'n loop functie van de printplaat gesoldeerd en die verwisseld met de knop die haperde.
Alles werkt nu weer goed![]()
Ben al voorzienquote:Op donderdag 13 december 2012 10:18 schreef Spelvout het volgende:
Hier nog iemand op zoek naar een beginners basgitaar?
V&A / [TK] Z.G.A.N Yamaha RBX270 Basgitaar
had het 2minuten na mn reactie gevonden, maar toch bedanktquote:
Dat dus en effecten zoals delay en reverb wil je eigenlijk tussen je pre amp en je power amp hebben. Daarom hebben sommige versterkers een effectloop, dat is het stuk daartussen. In die loop wil je dus juist niet je drives enz hebben omdat je die weer nodig hebt om je pre-amp te oversturen.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Marnixos het volgende:
laat maar, zie het al
[..]
had het 2minuten na mn reactie gevonden, maar toch bedankt
Pakje aangekomen! Tuner netjes ingepakt, precies zo er aan toe als je beschreef (hehequote:
Goed om te horen, veel plezier er meequote:Op donderdag 13 december 2012 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pakje aangekomen! Tuner netjes ingepakt, precies zo er aan toe als je beschreef (hehe) maar werkt perfect
Hartstikke bedankt
Snel eens even wat korte jackkabels en een extra voeding scoren en ik heb iets wat enigszins op een effectenrack begint te lijken [ afbeelding ]
Hey, mijn trouw locatiequote:Op donderdag 13 december 2012 20:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Onze optreed locatie voor volgende week![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
1 2 3 4 5 6 | |----------------------------------------------------------------------| |----------------------------------------------------------------------| |----------------------------------------------------------------------| |-4-----5-----6-----7-----8-----9----10----11------12------13-------etc| |-2--3--3--4--4--5--5--6--6--7--7--8--8--9--9--10--10--11--11--12---etc| |----1-----2-----3-----4-----5-----6-----7-----8-------9-------10---etc| |
Even kijken hoe we dat ook alweer met Bonifatius gedaan hebben...quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
Friesland invasiooooooooooooon!!.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Even kijken hoe we dat ook alweer met Bonifatius gedaan hebben...
Zo nu ik de pod thuis heb kan ik mooi een middagje presets maken, hoe gaat het bij jou daarmee ?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
You can't stop rock n' roll!quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat gaat steeds beter. Ben de laatste dagen heel veel aan het tweaken geweest met de presets die ik afgelopen weekend gemaakt had. Presets maken zonder pc/laptop gaat ook best wel handig. Alleen moet ik nog even uitvinden hoe je effecten dan naar voor of achter in je chain kunt schuiven. Heb wel gemerkt dat ik voor elke gitaar andere presets moet gaan maken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo nu ik de pod thuis heb kan ik mooi een middagje presets maken, hoe gaat het bij jou daarmee ?
Ah, daar is het bij hem fout gegaan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
You can't stop rock n' roll!.
Volgens mij hebben ze die bij de Snaar in Heerenveen hangen. Ten minste, daar hangt zo'n kleine Martin.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:03 schreef guitarist het volgende:
Ik wil al een tijdje een kleinere gitaar.
Doen of niet doen:
http://www.thomann.de/nl/martin_guitars_lxk2.htm
Met:
http://www.thomann.de/nl/fishman_neod_humbucker.htm
Die kleine gitaartjes zijn best leuk. Speel er op m'n werk ook geregeld op, maar vind de prijs net iets te duur om voor de leuk erbij te nemenquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:03 schreef guitarist het volgende:
Ik wil al een tijdje een kleinere gitaar.
Doen of niet doen:
http://www.thomann.de/nl/martin_guitars_lxk2.htm
Met:
http://www.thomann.de/nl/fishman_neod_humbucker.htm
Ja, je ziet gewoon je hele chain op het display.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja bij de 500 heb je een wat groter scherm en wat meer knoppen dat maakt editten op dat ding handiger tegenover de 300.
Ja, graag. Kan ik kijken of ik ook dingen vergeet.quote:Ik zal eens ff een filmpje maken van de 4 presets die ik normaal gebruik. Misschien heb je er nog wat aan.
Clean Crunch Drive Solo
Als ik ooit weer eens geld heb moet die er ook maar komen...quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat gaat steeds beter. Ben de laatste dagen heel veel aan het tweaken geweest met de presets die ik afgelopen weekend gemaakt had. Presets maken zonder pc/laptop gaat ook best wel handig. Alleen moet ik nog even uitvinden hoe je effecten dan naar voor of achter in je chain kunt schuiven. Heb wel gemerkt dat ik voor elke gitaar andere presets moet gaan maken.
En de unit past perfect in de tas die donderdag binnen gekomen is. Alle kabelzooi past er ook mooi bij.
Dat maakt toch niet uit? Dan past een electrische er toch ook gewoon op?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar die is voor een akoetsiche gitaar
En wat 'speelser' geluid. Normale akoestische gitaren klinken heel vol en dik. Wil juist wat kleiner geluid.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:11 schreef -Menn0- het volgende:
Waarom zou je een kleinere willen? Hoger geluid? Ik ken dat soort gitaren niet.
Dat dus.quote:
Wow, vette sounds hoor! Dit komt gewoon rechtstreeks uit je pod?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die chain mis je dus op de 300 dat is wel jammer.
Hier de 4 achter elkaar zoals ik ze live gebruik.
Ja. En ik vind die EMG's icm die pod helemaal niet klinisch klinken. Je tweede stand met een beetje crunch klinkt gewoon warm en tubey. Damn, nu wil ik ook weer een LTD met EMGsquote:Op zondag 16 december 2012 10:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnxyes dat is gewoon alleen de pod.
De 500 versie heeft ook een effectloop zodat je eventueel ook een eigen pre amp erin kan zetten. Maar ik vind de versterkermodellen los goed genoeg
Geen probleem, ik ben er blij mee!quote:Op zondag 16 december 2012 13:10 schreef Braddie het volgende:
Dean bedankt voor het ophalen van de LP/Bas
Neuh, kwam lekker door, maar niet overdreven.quote:Op zondag 16 december 2012 04:41 schreef Witchfynder het volgende:
Thanks guys. Was erg tof. Wat nou, stugge Friezen? Men deed awesome mee! Friese circle pit, ook vet
.
Fijn te horen dat mijn basgeluid lekker was. Op het podium hoorde ik alleen het hoog er van (klaterklater).
Snap ikquote:Op zondag 16 december 2012 14:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen probleem, ik ben er blij mee!
Ik denk gewoon even een beurtje wat ik eigenlijk altijd doe met 'nieuwe' gitaren. Even poetsen, fretboard in de olie, verse snaren, beetje afstellen, checken of alles werkt.quote:Op zondag 16 december 2012 15:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Snap ik
Aan die bas heb je wel wat werk, weet niet hoe het met die Ibanez er voor staat?
Ja, alleen de hoge E is nog *nieuw* die zat er net 1 week op haha.quote:Op zondag 16 december 2012 15:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik denk gewoon even een beurtje wat ik eigenlijk altijd doe met 'nieuwe' gitaren. Even poetsen, fretboard in de olie, verse snaren, beetje afstellen, checken of alles werkt.
Komt vandeweek nog wel even, moet nog nieuwe snaren halen
Bas zit wel werk in, maar komt ook wel goed. Misschien dat ik dat gat gewoon wegwerk, tone knoppen hebben me nog nooit kunnen boeien, geef ik hem twee volumeknoppen. Body even matzwart spuiten en heb ik mooi een eigen basje om wat te prutsen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ben er wel benieuwd naar, ziet er uit als een prima ding. We gaan het zien/horenquote:Op zondag 16 december 2012 15:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, alleen de hoge E is nog *nieuw* die zat er net 1 week op haha.
Die bas heeft wel redelijk wat werk inderdaad, maar vergis je er niet in, hij heeft een best toffe klank (Als hij tenminste ruis / kraak vrij is) en een fijn sustain.
Ik ben ook benieuwd wat je er van kan makenquote:Op zondag 16 december 2012 15:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ben er wel benieuwd naar, ziet er uit als een prima ding. We gaan het zien/horen
Het maakt het iets gemakkelijker om even snel wat aan te passen. Al zal ik dat live niet zo snel gaan doen e. Ik denk dat ik in de oefenruimte of studio er straks wel een laptop aan ga hangen. Die interface is stukken handiger.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die chain mis je dus op de 300 dat is wel jammer.
Wat zijn je settings voor het cleane? Die klinkt wel erg lekker.quote:
Zo vaak komen er volgens mij geen bands zo ver naar het noorden buiten het festivalseizoen en metal blijft behoorlijk populair in die regio. Als er dan wat goede staat, laten ze dat ook wel merken. (Geen idee hoe dat de laatste jaren is maar toen ik daar nog woonde was er qua live gebeuren erg weinig te doen)quote:Op zondag 16 december 2012 04:41 schreef Witchfynder het volgende:
Thanks guys. Was erg tof. Wat nou, stugge Friezen? Men deed awesome mee! Friese circle pit, ook vet
.
Je prikte ook goed door de mix heen.quote:Fijn te horen dat mijn basgeluid lekker was. Op het podium hoorde ik alleen het hoog er van (klaterklater).
Snel die cd opnemen en uitbrengen. Kunnen jullie mooi op dok'em open air staan.quote:Op zondag 16 december 2012 22:16 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, moeten we volgend jaar maar terug komen!.
Ja, natuurlijk!quote:Op zondag 16 december 2012 22:16 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, moeten we volgend jaar maar terug komen!.
We gaan bijna beginnen!quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Snel die cd opnemen en uitbrengen. Kunnen jullie mooi op dok'em open air staan.
Nee ik snap dat gezeik op die dingen ook nooit. Ik krijg er een vet geluid uit zoals ik het wil hebben. Kan natuurlijk altijd beter maar oké.quote:Op zondag 16 december 2012 13:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja. En ik vind die EMG's icm die pod helemaal niet klinisch klinken. Je tweede stand met een beetje crunch klinkt gewoon warm en tubey. Damn, nu wil ik ook weer een LTD met EMGs
Ik vond de EMG`s zowel in m`n Explorer als in m`n Les paul heerlijk klinken.quote:Op maandag 17 december 2012 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik snap dat gezeik op die dingen ook nooit. Ik krijg er een vet geluid uit zoals ik het wil hebben. Kan natuurlijk altijd beter maar oké.
De 400 heeft ook een effectloop zie ik net. Dan snap ik ook beter waarom ze dat model op de markt gebracht hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 10:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnxyes dat is gewoon alleen de pod.
De 500 versie heeft ook een effectloop zodat je eventueel ook een eigen pre amp erin kan zetten. Maar ik vind de versterkermodellen los goed genoeg
Het is natuurlijik ook de totale combinatie die het geluid maakt.quote:Op maandag 17 december 2012 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik snap dat gezeik op die dingen ook nooit. Ik krijg er een vet geluid uit zoals ik het wil hebben. Kan natuurlijk altijd beter maar oké.
Dat dus!quote:
quote:
quote:
quote:
Haha, in B echtquote:Op maandag 17 december 2012 22:11 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe LP staat nu in B, maar dat vinden de snaren niet echt cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |