Goede observatiequote:Op woensdag 12 december 2012 20:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Jezelf niet er in zetten, belhamel.
zuster wat doet u nu?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had een keer een beetje pijn aan m'n ballen, huisarts gebeld en uitgerekend die dag was hij er niet. "Vind u het prima als mevrouw X u verder helpt?". Ja godverdetering.
Solidair met BE4E.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een midget
Liever boetes, toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is niet erg. Ik wil de rest geen minderwaardigheidscomplex aannaaien
Is geregeld.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
UVT / Na het uitgaan iemand meenemen.
[ afbeelding ]
teeering. Waarom schiet zij zichzelf niet door r kopquote:Op woensdag 12 december 2012 21:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
UVT / Na het uitgaan iemand meenemen.
[ afbeelding ]
been there, done thatquote:
Nou nou nou nou nou, zo kan 'ie wel weer hè.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
teeering. Waarom schiet zij zichzelf niet door r kop
Omdat ze nog in de kerstvakantie wil neukenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
teeering. Waarom schiet zij zichzelf niet door r kop
Oh die had ik nog niet gezien! Zie dat TS ook nog een reactie heeft gegevenquote:
Het heet alleen verhoging omdat de NS geen boetes mag uitdelen. En ik ben voor de sloebertax ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen boete swa alleen verhoing. Zie het als een sloebertax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |