better shut your mouth before I fuck it.quote:
Rick voedt hem niet, hij is een hongerige blobquote:
Ik zie ook bar weinig anderen zo hard hun best doen om te doen alsof ze zo'n interessant leven hebben naast fok.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zit niet hele dagdelen op FOK! hoor, in tegenstelling tot velen hier.
Ik bemoei me niet met deze tori.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is er helemaal lyrisch over, het zit diep bij hem.kankerzielig
Je moest eens weten jonge.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zie ook bar weinig anderen zo hard hun best doen om te doen alsof ze zo'n interessant leven hebben naast fok.
Beetje pussy naar wd kijken van afstand hequote:
Gaat nu al foutquote:Op woensdag 12 december 2012 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
Bekken houden niu, ik ga dictee maken
Wat? Als er iemand niet doet alsof z'n leven interessant is ben ik het welquote:Op woensdag 12 december 2012 20:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zie ook bar weinig anderen zo hard hun best doen om te doen alsof ze zo'n interessant leven hebben naast fok.
Aantal wijven geneukt in 2012quote:
Zou ik ook doen. Wat foto's maken en doorlopen alsof er niets aan de hand is.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beetje pussy naar wd kijken van afstand he
Goeiequote:Op woensdag 12 december 2012 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Aantal wijven geneukt in 2012
Wijo.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
2quote:Op woensdag 12 december 2012 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik wil best eerlijk zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goeie!
Alsof men hierop eerlijk gaat antwoorden. Meeste neuken nieteens man.
Onder andere.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beetje pussy naar wd kijken van afstand he
0.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
STROKE MY EGO, THAT'S RIGHT STROKE IT.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar jij hebt meer dan je op handen en voeten kan tellen. Ik bedoel meer Modus en Nick enzo.
Ik had dan ook een relatie, nu jij nogquote:Op woensdag 12 december 2012 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar jij hebt meer dan je op handen en voeten kan tellen. Ik bedoel meer Modus en Nick enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |