ik heb ook een hele erge, maar die kan ik nu niet vinden.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar vond ze het wel leuk, dus normaal genoeg
quote:2012-07-20, 10:32
-Hoi. Zin om een keer te chillen? Ben deze week alleen in Enschede. Maar dan durf ik niets terug te zeggen, oke?
en nee ik kom niet naar enschede geen geld voor
wil wel hier kletsen en of we 'chillen' dan zien we dan wel weer
2012-07-28, 00:13
hee kerel perel dat je me toevoegd maar als je er over 3 dagen nog niet bent geweest verwijder ik je
2012-07-29, 21:50
me verdiepen op Androit en op spartphones is voor mij de eerste ! tips zijn welkom
2012-07-30, 14:42
kom je online en dan zeg je niks meer
3 dagen zijn tochvoorbij dus jammer joh
Voor Fluffiaanse begrippen is het al een prestatie van formaat dat hij de interesse van dat meisje 15 regels lang heeft vast weten te houden.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
"hai. of is het hallo."??
Voor de rest:!!!!1111
Contact met meisjes zoeken, maar er niet mee willen praten. Heel bijzonder.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:13 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik had haar toch getypt dat k niets terug zou zeggen...:D?
Oké, het is nu weer tijd om je te negeren, randdebiel.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:13 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik had haar toch getypt dat k niets terug zou zeggen...:D?
Stille wateren hebben ziepe gronden, probeert hij volgens mij uitquote:Op donderdag 13 december 2012 15:16 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Contact met meisjes zoeken, maar er niet mee willen praten. Heel bijzonder.
Krijgt de arme jongen een hartaanval.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stille wateren hebben ziepe gronden, probeert hij volgens mij uit
Wat ik me afvraag he. Stel ze vraagt of je wilt neuken. Zeg je dan nog niks
Hij heeft wel eens reacties gehad op datingsites, maar dan durft hij er niet op te reageren en vraagt hij me een maand later of ik misschien een excuus kan verzinnen waarom hij pas zo laat een reactie geeft, om het vervolgens toch maar niet te sturen.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:16 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Contact met meisjes zoeken, maar er niet mee willen praten. Heel bijzonder.
wtf lees ik hier.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb ook een hele erge, maar die kan ik nu niet vinden.
is dit goed:
[..]
Ja ja als je denkt alles wel gezien of gelezen te hebben weet Fok je weer te verbazenquote:
Maar dat is juist het leuke hierquote:Op donderdag 13 december 2012 15:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ja als je denkt alles wel gezien of gelezen te hebben weet Fok je weer te verbazen
Ja toevallig wel, nou ja gedate.quote:Op donderdag 13 december 2012 06:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Iemand nog gedate afgelopen nacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Ja lijkt me leuk om samen de kerstboom te versierenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:00 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Nou lieve mensen ik ben lid.
Snap er nog niet veel van.
Ik dacht dat Paiq een update van mijn dag wilde hebben, dus ik typ: KERSTBOOOOOOOOM.
Blijk ik verdomme een bericht te sturen naar ene Pieter...![]()
Ps voor jullie allemaal
De boom hier moet nogquote:Op donderdag 13 december 2012 20:17 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Heb ik net al gedaan (:
Met heel veel chocola.
Hoe doe je een chat uit trouwens? Ik ben aan het speeddaten met een Fries en hij is 30 en ik wil dat het klaar is en dat ik mijn presentatie voorbereid
(Ik geloof dat ik de browser gewoon afsluit dat werkt vast)quote:Op donderdag 13 december 2012 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
De boom hier moet nog
Geen idee hoe Paiq werkt verder... heb andere sites geprobeerd.
Ga nog wel een profiel maken, alleen stel het telkens uit
Ik ga niet meer selecteren op hoe de andere persoon is. Daar sluit ik veels te veel meiden mee uit. En ik wil gewoon daten en verder wel zienquote:Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef Charmedmatzzie het volgende:
[..]
(Ik geloof dat ik de browser gewoon afsluit dat werkt vast)
Het was echt in 5 minuten klaarhet is niet echt een profiel, meer dingen aangeven die je leuk vindt en dat matcht de site je.
Jammer dat je neit kan aangeven hoe de andere persoon moet zijn though...
Dan is het denk ik juist wel een goeie site.... ben niet de expert maar je hebt dus weinig te zeggen over met wie je gaat praten, net chatroulettequote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga niet meer selecteren op hoe de andere persoon is. Daar sluit ik veels te veel meiden mee uit. En ik wil gewoon daten en verder wel zien
Mja gewoon een of ander systeem dan voorkeuren matched. En je zult wel aan mensen gematched worden die in je straatje zitten.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef Charmedmatzzie het volgende:
[..]
Dan is het denk ik juist wel een goeie site.... ben niet de expert maar je hebt dus weinig te zeggen over met wie je gaat praten, net chatroulette
Geen idee hoe de site mensen voor je selectreert trouwens, ik ben niet te kritisch maar als de site mensen zoekt die precies hetzelfde hebben ingevuld als jij dan is het toch dikke saai.. anyway ik ga naar de volgende speeddate, verslavend hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |