Leeuw hier!quote:Op donderdag 13 december 2012 00:15 schreef Sekhmet het volgende:
Alle tweelingen, leeuwen, boogschutters en watermannen mogen zich melden!
Ja, want alle mensen die rond een bepaalde datum geboren zijn hebben dezelfde karaktereigenschappenquote:Op donderdag 13 december 2012 05:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
is het belangrijk om het goede sterrenbeeld op relatieplanet.nl te hebben?\
ik wacht al jaren op een vriendin of een date ofzo, ook al een paar keer betaalde abbonementen gehad enzo.
maar nog steeds niets.
ja idd zoiets is dat toch met sterrenbeelden.quote:Op donderdag 13 december 2012 05:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, want alle mensen die rond een bepaalde datum geboren zijn hebben dezelfde karaktereigenschappen
Je herkent sarcasme niet? ...quote:Op donderdag 13 december 2012 05:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja idd zoiets is dat toch met sterrenbeelden.
maar ik kan geboortedatum niet wijzigen.
dus ik moet nieuwe aanmaken?
nee i kherken sarcasme wel. maar de vrouw is toch vaak serieus over sterrenbeelden enzo.quote:
kan alleen bij inschrijven, dus dan moet ik een nieuwe maken.quote:Maar volgens mij kan je beter gewoon je echte geboortedatum invullen
Zit je te wachten op een vrouw die daar moeilijk over doet? ...quote:Op donderdag 13 december 2012 05:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee i kherken sarcasme wel. maar de vrouw is toch vaak serieus over sterrenbeelden enzo.
ja hoor prima ik wacht wel, maar hoelang dan nog!?quote:Op donderdag 13 december 2012 05:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zit je te wachten op een vrouw die daar moeilijk over doet? ...
Ik twijfel er toch over om eens een mannen-paiq-profiel te maken... Om zo de concurrentie een beetje uit te checken...quote:Op donderdag 13 december 2012 00:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. Van de 100 foto's krijg ik 98 dikke, verlepte zwaar doorgroefde koppen met jongenskapsels momenteel.
Ik denk heeeeeel langquote:Op donderdag 13 december 2012 05:28 schreef SergeantFluffy het volgende:
hallo.
niet dat het uitmaakt of ik NU Antwoord krijg of pas over een paar maanden ofzo.
maar ik wil het wel liever nu alvast weten. hoelang moet ik nog wachten op een vriendin, of iets kans op een vriendin?
quote:Op donderdag 13 december 2012 07:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik twijfel er toch over om eens een mannen-paiq-profiel te maken... Om zo de concurrentie een beetje uit te checken...
Ja, was lekker.quote:Op donderdag 13 december 2012 06:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Iemand nog gedate afgelopen nacht?
Met een date wel eens meegekeken tussen de matches die zij kreeg op Paiq. Dan begrijp je als man ineens waarom vrouwen vreemde voorstellen krijgen en niet reageren op berichtjesquote:Op donderdag 13 december 2012 07:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik twijfel er toch over om eens een mannen-paiq-profiel te maken... Om zo de concurrentie een beetje uit te checken...
Helaas.. jij dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 06:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik wil je best een keer een screenshot sturen van "mijn" vrouwen hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 07:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Helaas.quote:Op donderdag 13 december 2012 06:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
ik ook.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:52 schreef ook_gek het volgende:
Geen date, wel een onliner geaccepteerd, mag dat ook?
Blokker SergeantFluffy!!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik ook.
wat ga jij terugzeggen?
Stuur dan geen onliner, sterker nog... Verwijder je account. Toch nutteloos.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik ook.
wat ga jij terugzeggen?
ik ben bijna van plan niets meer terug te zeggen. tochwel nutteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |