SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij mag mijn tarla ook wel berijden, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je dat gemist hebt mag je mijn tarla wel berijden in de zomer.
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij mag mijn tarla ook wel berijden, als je snapt wat ik bedoel.;););)
File?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
70 en dan links?..... Whyyy?
Vind jou ook aso.
Jullie vrouwen zijn (als) akkers voor jullie, komt dan tot jullie akkers zoals jullie wensen. Klinkt leuker in 't NLsquote:Op woensdag 12 december 2012 19:14 schreef Levolution het volgende:
Kadınlar sizin tarlanızdır, istediğiniz gibi sürün!
Levo, geen tijd? Je kijkt al de hele middag TV be.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:20 schreef Levolution het volgende:
Altijd bij Lingo als er een getal getrokken wordt dat in de buurt ligt van het getal dat getrokken moet worden, zegt Lucille 'bijna' en roept het publiek 'oeeeh'.
Serieus? Kansberekening anyone?
Vertaling klinkt in eerste instantie misschien wat bot, maar als je nagaat dat het bewerken van een akker erg veel tijd, goede voorbereiding, planning en behandeling vergt, is het best een mooie vers.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn (als) akkers voor jullie, komt dan tot jullie akkers zoals jullie wensen. Klinkt leuker in 't NLs
Ik SOG, moet veel shit doen voor morgen.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Levo, geen tijd? Je kijkt al de hele middag TV be.
Alleen jammer dat de meeste mannen gewoon snel wat zaadjes uitstrooien en na een tijdje kijken of de regen voldoende was om er iets te laten groeien.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vertaling klinkt in eerste instantie misschien wat bot, maar als je nagaat dat het bewerken van een akker erg veel tijd, goede voorbereiding, planning en behandeling vergt, is het best een mooie vers.
Hehehehe.. Nice one TM!quote:Op woensdag 12 december 2012 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vertaling klinkt in eerste instantie misschien wat bot, maar als je nagaat dat het bewerken van een akker erg veel tijd, goede voorbereiding, planning en behandeling vergt, is het best een mooie vers.
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de meeste mannen gewoon snel wat zaadjes uitstrooien en na een tijdje kijken of de regen voldoende was om er iets te laten groeien.
Waarom opstaan, het moet hier op de laptop gebeuren.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hehehehe.. Nice one TM!![]()
Levo, opstaan dan, luilak.
Nee, ik begon pas in november en toen was ik uitgeschreven voor wat vakken. Maar voor deze periode heb ik toch een vak kunnen fiksen. Dus dat doe ik nu.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:32 schreef xminator het volgende:
Je studeerde toch tijdelijk niet levo?
aha beter toch.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, ik begon pas in november en toen was ik uitgeschreven voor wat vakken. Maar voor deze periode heb ik toch een vak kunnen fiksen. Dus dat doe ik nu.
Kan gebeuren. Maar meestal verlaat ik de keuken niet als ik kook.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:42 schreef Ambipur het volgende:
Eten opwarmen op het kookstel, naar boven gaan en het finaal vergeten. Kennen jullie dat?
Hahaha, doelen houden niet op in het leven; je raakt nooit uitgedoeld. Daarom is prioriteren en tijd maken voor de leuke dingen belangrijk (en vanzelfsprekend zou je denken, maar het tegenovegestelde is waar).quote:Op woensdag 12 december 2012 17:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je motiveert me best wel, maar ik heb momenteel ook zoveel andere doelen. Dat maakt het zo lastig.
Maar weet je, je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Zijn gewoon smoesjes. Iedereen kan minimaal 2-3 uur van z'n weekend vrijmaken. Ik zit toch ook op FOK! ?
Ja sowieso, maar er is nog steeds een vak wat ik niet mag doen aan het eind van dit jaar, dat wil ik er ook graag in. Maar neyse bari op de korte termijn bos kalmadim.quote:
Sucks. Pan is pikzwartquote:Op woensdag 12 december 2012 19:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Maar meestal verlaat ik de keuken niet als ik kook.
De tekening in jouw fobo is toch van Julis? Echt wel netjes.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha, doelen houden niet op in het leven; je raakt nooit uitgedoeld. Daarom is prioriteren en tijd maken voor de leuke dingen belangrijk (en vanzelfsprekend zou je denken, maar het tegenovegestelde is waar).
Ik vind het gewoon enorm zonde van jullie talent. Ik herken jouw verhaal een beetje bij Julis; zij vindt tekenen ook leuk, maar doet het mijns inziens te weinig (door drukte en studie en zo). Moet haar soms ook aansporen om te tekenen.. Even daargelaten of de tekeningen goed, voldoende of slecht zijn, je haalt er heel veel voldoening uit.
Ik ben wel jaloers op mijn mensen die kunnen tekenen, zou dat ook graaf willen kunnen.
Ik vind de tekeningen van TM ook leuk om te zien trouwens!
Hoe bont heb je het gemaakt man?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sucks. Pan is pikzwart
En nu weer opnieuw koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |