Ja, en wat zeg ik nu al 100 keer? Dat is terecht als jij hem pest.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als ik zit te roken en iemand slaat mijn sigaret uit mijn handen dan word ik erg boos ja
Jij hebt helemaal geen recht om iets te gooien. Tenzij je op een sport zit.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik had het recht om iets te gooien, ik zei nog kijk uit draait die zich om komt het in zijn gezicht -,-
waarom zou hij jou dan aan gaan vallen.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik sta gewoon bij mijn vrienden, dus nee.
enigste wat ik vroeg aan hem wat hij er van vond dat de NASA zei dat een groot voorwerp de aarde zou rakenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zou hij jou dan aan gaan vallen.
denk ff na bij jezelf en ga na wat jij gedaan hebt en verplaats je dan in hem.
Ja maar hij pest mij door mij aan te vallenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en wat zeg ik nu al 100 keer? Dat is terecht als jij hem pest.
[..]
Jij hebt helemaal geen recht om iets te gooien. Tenzij je op een sport zit.
En omdraaien als je "kijk uit" roept is een normale reactie.
Hij kan zich niet verplaatsen in iemand anders. Dat is te veel gevraagd. En nadenken kan hij ook nietquote:Op woensdag 12 december 2012 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zou hij jou dan aan gaan vallen.
denk ff na bij jezelf en ga na wat jij gedaan hebt en verplaats je dan in hem.
Leer je definitie van pesten eens kennenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar hij pest mij door mij aan te vallen
tja, hij kan het proberen.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij kan zich niet verplaatsen in iemand anders. Dat is te veel gevraagd. En nadenken kan hij ook niet.
nee hij pest mij in de hoop dat ik hem pest en een reden om mij aan te vallenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leer je definitie van pesten eens kennen.
Jij pest hem, hij wilt ik terugpakken.
Je maakt er telkens een mooier verhaal vanquote:Op woensdag 12 december 2012 17:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
enigste wat ik vroeg aan hem wat hij er van vond dat de NASA zei dat een groot voorwerp de aarde zou raken
Ja ik pest hem elke dag maar die dag had ik nog niks gedaanquote:Op woensdag 12 december 2012 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
tja, hij kan het proberen.
Flat: waarom zou hij jou opeens aanvallen?
je zegt zelf: 'vanaf dat moment pest ik hem' dus je doet degelijk wel wat.
Een koe heeft nog meer hersens dan dat jij hebt, echtquote:Op woensdag 12 december 2012 17:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee hij pest mij in de hoop dat ik hem pest en een reden om mij aan te vallen
Daar heeft hij geen hersens voorquote:Op woensdag 12 december 2012 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
tja, hij kan het proberen.
Flat: waarom zou hij jou opeens aanvallen?
je zegt zelf: 'vanaf dat moment pest ik hem' dus je doet degelijk wel wat.
HAHAHAHA okquote:Op woensdag 12 december 2012 17:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik pest hem elke dag maar die dag had ik nog niks gedaan
ja zeg datquote:Op woensdag 12 december 2012 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaf ik maar een neuk
Oh wacht...
die dag deed ik nog niks dusquote:Op woensdag 12 december 2012 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
HAHAHAHA ok
en dan afvragen waarom hij je aanvalt?
NOU EN? nu toch wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
die dag deed ik nog niks dus
Alsof 1 dag meer of minder uit maakt als je elke dag al gepest wordtquote:Op woensdag 12 december 2012 17:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
die dag deed ik nog niks dus
vanaf de 1ste dus dik een jaarquote:Op woensdag 12 december 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof 1 dag meer of minder uit maakt als je elke dag al gepest wordt.
Hoe lang is dat al?
=.=quote:Op woensdag 12 december 2012 17:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf veroorzaakt.
Met zijn alleen over OF kotsenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het begint me de strot uit te komen nu
finlandquote:Op woensdag 12 december 2012 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
=.=
ik heb geen zin in deze eindeloze discussie met jou waarin je steeds andere dingen zegt en ontiegelijk verwarrend is. dus groetjes.
Hersenloos triest geval ben jequote:Op woensdag 12 december 2012 17:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
vanaf de 1ste dus dik een jaar
Hoi baasquote:Op woensdag 12 december 2012 17:59 schreef Taexon het volgende:
OF zou je je pest/vecht verhalen niet ergens anders kunnen posten dan in de SC..
Het word er nou niet bepaald gezelliger op
Bij voorbaat dank
Ik begon er niet meequote:Op woensdag 12 december 2012 17:59 schreef Taexon het volgende:
OF zou je je pest/vecht verhalen niet ergens anders kunnen posten dan in de SC..
Het word er nou niet bepaald gezelliger op
Bij voorbaat dank
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
He, mijn uitdagen is voelen
Ik neem gewoon euroshopper blikken meequote:Op woensdag 12 december 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bier drinken, wat jij niet mag hebben
Denk je dat we op straat gaan staan ofzo?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik neem gewoon euroshopper blikken mee
jaquote:Op woensdag 12 december 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk je dat we op straat gaan staan ofzo?
Goede dag,quote:Op woensdag 12 december 2012 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi baas. Hoe is het?
Kom eens Mc brengen
Wat is dan het plan?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga niet als een stel paupers buiten in de kou staan
Geachte heer J Tax,quote:Op woensdag 12 december 2012 18:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goede dag,
Het gaat zeer goed met mij.
Wil je voortaan voor vragen zoals deze een afspraak maken via het onderstaande nummer bij voorbaat dank.
06-519736**
Met vriendelijke groeten,
Dhr. J Tax
---
En je woont beetje ver om MC te brengen
Biermeets.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bier drinken, wat jij niet mag hebben
Aardbeien, geef maar hierquote:Op woensdag 12 december 2012 18:11 schreef supersof het volgende:
Ik heb een doos bonbons, maar er zijn er altijd twee met aarbei mousse vulling. die zijn vieeees. bah.
oke ik zal het doenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:12 schreef promisionxexposed het volgende:
OF je maakt mijn hoofd moe.
Praat eens gezellig mee oer koetjes en kalfjes ipv vechten.
Misschien dat je dan geaccepteerd wordt, gewoon proberen.
Gr gr
aardbeien zijn wel lekker, maar niet in mousse vorm in chocoladequote:
Oh, vind ik welquote:Op woensdag 12 december 2012 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
aardbeien zijn wel lekker, maar niet in mousse vorm in chocolade
okee ik stuur ze wel op.quote:
Dat heb je dan ge-edit, want dat stond er niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat is dan het plan?
oftewel, wat is het plan?
Doe ikquote:Op woensdag 12 december 2012 18:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Vinniiee jij je ook gedragen dan![]()
Dankjewel liefjes
Nee maar gaan we bij iemand binnen of gaan we bowlen ook al lijkt me dat best saai. Bij iemand binnen hangen is wel leuk, alleen veel mensen wonen thuisquote:Op woensdag 12 december 2012 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heb je dan ge-edit, want dat stond er niet.
Weten we niet precies, in ieder geval niet op straat hangen.
of zelf een doos kopen bij ah voor 1,95quote:Op woensdag 12 december 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zijn ze geplet. Kan ze beter komen halen.
Rock en ik dachten aan karten, en dan ergens wat drinken. Maar daar zijn we nog niet over uit.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee maar gaan we bij iemand binnen of gaan we bowlen ook al lijkt me dat best saai. Bij iemand binnen hangen is wel leuk, alleen veel mensen wonen thuis
in een flatquote:Op woensdag 12 december 2012 18:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee maar gaan we bij iemand binnen of gaan we bowlen ook al lijkt me dat best saai. Bij iemand binnen hangen is wel leuk, alleen veel mensen wonen thuis
Hoef je bij mij sowieso niet te doenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goedzo, hoef ik niemand een schop onder zn reet te geven
Geld is ook wel een probleem, ook al weet ik niet hoe duur karten is, maar zelf heb ik eigenlijk ook geen idee..quote:Op woensdag 12 december 2012 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rock en ik dachten aan karten, en dan ergens wat drinken. Maar daar zijn we nog niet over uit.
Niet bij iemand thuis denk ik.
Ik zou zeggen: doe een voorstel in het desbetreffende topic.
Kan ook, jaquote:Op woensdag 12 december 2012 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
of zelf een doos kopen bij ah voor 1,95want de rest is heerlijk.
dacht dat je daar wel van hieldquote:Op woensdag 12 december 2012 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoef je bij mij sowieso niet te doen
Was het niet dat als je het goedkoper kon vinden en aantonen dat je het verschil kreeg?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:18 schreef promisionxexposed het volgende:
Ah zijn afzetters, 12 pommes duchesse voor 2,09, gestoorden die dat gaan kopen terwijl je een hele zak vol hebt voor de helft
Ja, daarom zijn we er ook nog niet over uit. Omdat de meeste jongeren niet zoveel te besteden hebben.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geld is ook wel een probleem, ook al weet ik niet hoe duur karten is, maar zelf heb ik eigenlijk ook geen idee..
Ik spaar wel een hoop, maar omdat allemaal in 1x uit te geven is ook weer zo zonde..quote:Op woensdag 12 december 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daarom zijn we er ook nog niet over uit. Omdat de meeste jongeren niet zoveel te besteden hebben.
Hehe dat is een ander verhaalquote:Op woensdag 12 december 2012 18:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dacht dat je daar wel van hield
chips is lekkerrr. nu heb ik daar zin in haha.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ook, ja. Maar dan koop ik eerder chips
. Wat ik eigenlijk wel een goed idee vind
.
het is je eigen keuzen of je een zak van aviko koopt of een doos met 12 van die dingen van AH excellentquote:Op woensdag 12 december 2012 18:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Was het niet dat als je het goedkoper kon vinden en aantonen dat je het verschil kreeg?
Nou, er zal heus geen honderden euro's doorheen gaan hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 18:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik spaar wel een hoop, maar omdat allemaal in 1x uit te geven is ook weer zo zonde..
Ow zo, anders kon je geld vangen, ook al is het maar een paar euro meestalquote:Op woensdag 12 december 2012 18:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is je eigen keuzen of je een zak van aviko koopt of een doos met 12 van die dingen van AH excellent
Eetsequote:Op woensdag 12 december 2012 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
chips is lekkerrr. nu heb ik daar zin in haha.
maar eerst eens 'dineren'
toedels
Ik heb nog maar net 90 euro dacht ikquote:Op woensdag 12 december 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, er zal heus geen honderden euro's doorheen gaan hoor
ja dat gaat dus niet omdat het je eigen keus is geweest om die dure dingen te kopenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ow zo, anders kon je geld vangen, ook al is het maar een paar euro meestal
Ja, dat is nou eenmaal AH. Ook al zijn alle supermarkten volgens mij zoquote:Op woensdag 12 december 2012 18:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat gaat dus niet omdat het je eigen keus is geweest om die dure dingen te kopen
Ik ook, daarom even kopen zoquote:Op woensdag 12 december 2012 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
chips is lekkerrr. nu heb ik daar zin in haha.
maar eerst eens 'dineren'
toedels
Hehequote:Op woensdag 12 december 2012 18:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb nog maar net 90 euro dacht ik
Dat zal best, vind het alleen zo stom dat mensen 12 dingen voor 2,09 kopen ipv een zak met meer voor bv 1,60quote:Op woensdag 12 december 2012 18:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, dat is nou eenmaal AH. Ook al zijn alle supermarkten volgens mij zo
"Maar aviko is beter merk" blablaquote:Op woensdag 12 december 2012 18:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat zal best, vind het alleen zo stom dat mensen 12 dingen voor 2,09 kopen ipv een zak met meer voor bv 1,60
Dat heb ik eigenlijk nooit gesnaptquote:Op woensdag 12 december 2012 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Maar aviko is beter merk" blabla
het ging erom dat die van AH excellent 2,09 zijn met 12 dingen tegenover een zak met meer van bv aviko voor 1,60quote:Op woensdag 12 december 2012 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Maar aviko is beter merk" blabla
Inderdaadquote:Op woensdag 12 december 2012 18:28 schreef Taexon het volgende:
Huismerken
Jup zo kan ik gewoon genieten van veel en lekker eten zonder veel kwijt te zijn!
Wij houden best veel over door gewoon niet alles A-merk te kopen, mensen die A-merk kopen om rijk te doen maar aan het eind van de maand het nog maar net reddenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Wij eten ook euroshopper enzo maar ik werk in het rijke gedeelte van Amstelveen
Dat zei ik "oh wacht het is andersom". Blijft wel apartquote:Op woensdag 12 december 2012 18:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het ging erom dat die van AH excellent 2,09 zijn met 12 dingen tegenover een zak met meer van bv aviko voor 1,60
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |