Lol hebben is wel het belangrijkste hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Mjah, het ging eigenlijk zo slecht (vooral tankwise), dat we toen maar naar HoF xijn gegaan.Hopelijk in januari wat echte Elegon tries! We zijn totaal geen super groep, maar hebben wel fun!
![]()
Klinkt als ons raidteam.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Onze groep bestaat sowiesow uit 3 vrouwen, een mannelijke raider met een baby (met ga ga goe goe, WEEEEEEEEEEHHHH op de achtergrond!), een warlock die slecht is in tactieken, een raidleader uit afrika (In the jungggleee, the mighty jungleee), nog een raider die binnenkort ook een kindje verwacht......etcetera!
![]()
Tis me het groepje wel!
To be honest, dit vind ik persoonlijk de leukste "soort" mensen om mee te raiden, ze liggen niet te bitchen als het keer fout gaat of gaan whine elke keer als iemand te veel damage krijgt.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Onze groep bestaat sowiesow uit 3 vrouwen, een mannelijke raider met een baby (met ga ga goe goe, WEEEEEEEEEEHHHH op de achtergrond!), een warlock die slecht is in tactieken, een raidleader uit afrika (In the jungggleee, the mighty jungleee), nog een raider die binnenkort ook een kindje verwacht......etcetera!
![]()
Tis me het groepje wel!
jezus..... bij ons gaan ze voor 5-8kquote:Op donderdag 20 december 2012 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
Net de Brawler's Guild invite gekocht voor 15k, stuk goedkoper dan de 100+ waarvoor ze in het begin gingen.
damn, 2.1k vorige week hierquote:Op donderdag 20 december 2012 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
Net de Brawler's Guild invite gekocht voor 15k, stuk goedkoper dan de 100+ waarvoor ze in het begin gingen.
Bij ons ook onder de 4kquote:
Was je m'n macro nog verschuldigd.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef Olment het volgende:
[..]
oew, dat is nice (macrofanaat hiero) Zou je zeer dankbaar zijn.
Nice, ga um vanavond gelijk testen (moet sha nog doen deze weekquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Was je m'n macro nog verschuldigd.
Dit zou hem moeten zijn :
/run local z,t,s={[32099]='Sha of Anger this week.'},GetQuestsCompleted();for c,v in pairs(z) do if t[c] then s='' else s=' not' end print('You have'..s,'done',v) end
Okayquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Nice, ga um vanavond gelijk testen (moet sha nog doen deze week) Mits we niet allemaal dood gaan nog strax
NICE!! ff getest en hij zegt: You have not done Sha of Anger this week.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Was je m'n macro nog verschuldigd.
Dit zou hem moeten zijn :
/run local z,t,s={[32099]='Sha of Anger this week.'},GetQuestsCompleted();for c,v in pairs(z) do if t[c] then s='' else s=' not' end print('You have'..s,'done',v) end
Wat gaat er mis?quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:49 schreef ZodiaX het volgende:
Ben nog nooit zo kots en kots misselijk geweest van pvp balance als sinds 5.1.
Fuck you Blizzard, ik kap ermee.
Het is ook absurd hoe snel er nieuwe raids bij komen, maar dat is schijnbaar wat iedereen tegenwoordig wil. De forums stonden bij 5.1 al vol klachten van mensen dat er geen nieuwe raid in zat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben gisteren bijna in slaap gevallen terwijl vriendlief op de bedrand een héél lange monoloog hield over hoe pissed off hij was dat de nieuwe raids alweer bijna klaar stonden op de PTR. Hij vindt het allemaal veel te snel gaan. Nog maar 60 guilds in de wereld hebben alle raids klaar in deze content en nu moeten ze ook nog eens PTR raiden (waar hij een bloedhekel aan heeft).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |