abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 december 2012 @ 21:52:25 #151
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120571964
Mjah, het ging eigenlijk zo slecht (vooral tankwise), dat we toen maar naar HoF xijn gegaan. :D Hopelijk in januari wat echte Elegon tries! We zijn totaal geen super groep, maar hebben wel fun! ;)
pi_120572135
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Mjah, het ging eigenlijk zo slecht (vooral tankwise), dat we toen maar naar HoF xijn gegaan. :D Hopelijk in januari wat echte Elegon tries! We zijn totaal geen super groep, maar hebben wel fun! ;)
Lol hebben is wel het belangrijkste hoor ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 20 december 2012 @ 21:56:17 #153
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120572232
Onze groep bestaat sowiesow uit 3 vrouwen, een mannelijke raider met een baby (met ga ga goe goe, WEEEEEEEEEEHHHH op de achtergrond!), een warlock die slecht is in tactieken, een raidleader uit afrika ( :D In the jungggleee, the mighty jungleee), nog een raider die binnenkort ook een kindje verwacht......etcetera! _O- :D Tis me het groepje wel!
pi_120572538
Het klinkt wel als een leuke chaos :Y Leukste groep waar ik mee gespeeld had was een 10-man groep ten tijde van WotLK. Groepje vrienden en een immense chaos O+ En bijna allemaal markante figuren. Maar toen gooide blizzard roet in het eten en kon je alleen nog 1x een raid doen en niet meer 2x (10 man en 25 man). Dus toen konden we niet meer samen gaan, want we zaten allemaal in een ander 25-man guild :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 20 december 2012 @ 22:28:43 #155
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_120574273
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Onze groep bestaat sowiesow uit 3 vrouwen, een mannelijke raider met een baby (met ga ga goe goe, WEEEEEEEEEEHHHH op de achtergrond!), een warlock die slecht is in tactieken, een raidleader uit afrika ( :D In the jungggleee, the mighty jungleee), nog een raider die binnenkort ook een kindje verwacht......etcetera! _O- :D Tis me het groepje wel!
Klinkt als ons raidteam. :D

We beginnen nu voor het eerst aan Elegon.
pi_120574736
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef Bienelientjee het volgende:
To be honest, dit vind ik persoonlijk de leukste "soort" mensen om mee te raiden, ze liggen niet te bitchen als het keer fout gaat of gaan whine elke keer als iemand te veel damage krijgt.
Mensen zijn lekker relaxed :Y
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120574882
Net de Brawler's Guild invite gekocht voor 15k, stuk goedkoper dan de 100+ waarvoor ze in het begin gingen.
pi_120574969
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
Net de Brawler's Guild invite gekocht voor 15k, stuk goedkoper dan de 100+ waarvoor ze in het begin gingen.
jezus..... bij ons gaan ze voor 5-8k :')
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_120579451
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
damn, 2.1k vorige week hier :D
  vrijdag 21 december 2012 @ 07:27:46 #160
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_120586365
Nou, dan mogen ze nog wel wat verder zakken voor ik een poging ga wagen. Ik heb geen eens 15k. :D
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_120586396
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef Olment het volgende:

damn, 2.1k vorige week hier :D
Bij ons ook onder de 4k :D
pi_120587125
Yeah, vannacht ff de eerste raidfinder afgemaakt van deze week (Terrace of endless spring). had de eerste boss al down gister, maar was vergeten muntjes te halen, dus ging ze ff snel halen en in die tijd begonnen ze met Tsulong dus toen ben ik geleaved.
Vannacht afgemaakt en trinket + Belt gekregen :D
Nu nog chest, helm en bracers, en ik ben raidfinder+ geared *O*
pi_120594874
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef Olment het volgende:

[..]

oew, dat is nice (macrofanaat hiero) Zou je zeer dankbaar zijn.
Was je m'n macro nog verschuldigd.

Dit zou hem moeten zijn :

/run local z,t,s={[32099]='Sha of Anger this week.'},GetQuestsCompleted();for c,v in pairs(z) do if t[c] then s='' else s=' not' end print('You have'..s,'done',v) end
- Djehoetie / Jehuty -
pi_120594940
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:24 schreef Altron het volgende:

[..]

/run local z,t,s={[32099]='Sha of Anger this week.'},GetQuestsCompleted();for c,v in pairs(z) do if t[c] then s='' else s=' not' end print('You have'..s,'done',v) end
Nice, ga um vanavond gelijk testen (moet sha nog doen deze week :D) Mits we niet allemaal dood gaan nog strax :Y
pi_120594992
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:26 schreef Olment het volgende:

[..]

Nice, ga um vanavond gelijk testen (moet sha nog doen deze week :D) Mits we niet allemaal dood gaan nog strax :Y
Okay :)

Gewoon even kopiëren en plakken in wow anders werkt ie niet , allemaal case gevoelig volgens mij.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_120604770
Net MoP gekocht voor 20 euro, als ik het mij goed herinner kreeg je bij Cataclysm 1 maand speeltijd. Is dat bij MoP ook zo?
pi_120604827
Bij zowel MoP als cataclysm krijg je geen speeltijd. Bij WotLK en TBC voor zover ik me kan herinneren ook niet.
pi_120604844
;(
pi_120605792
Gisteravond eindelijk de overstap gemaakt om naar een ander guild te gaan, waar wel nog geraid wordt.

Kon als trial gelijk mee naar HoF, waar ze al een tijdje vast zaten op empress (61 wipes ofzo :P ), maar die ging gisteravond na een paar pogingen neer. En daarna gelijk nog die 1e boss in ToeS gedaan, en dat was een oneshot.

Tot zo ver ging het wel lekker, nu hopen dat ik kan blijven. :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_120610931
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:24 schreef Altron het volgende:

[..]

NICE!! ff getest en hij zegt: You have not done Sha of Anger this week.
Thanks _O_

Edit: You have done Sha of Anger this week.

[ Bericht 5% gewijzigd door Olment op 21-12-2012 22:33:36 ]
  zaterdag 22 december 2012 @ 03:49:21 #171
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_120626085
Ben nog nooit zo kots en kots misselijk geweest van pvp balance als sinds 5.1.

Fuck you Blizzard, ik kap ermee.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_120626821
Ik ben gisteren bijna in slaap gevallen terwijl vriendlief op de bedrand een héél lange monoloog hield over hoe pissed off hij was dat de nieuwe raids alweer bijna klaar stonden op de PTR. Hij vindt het allemaal veel te snel gaan. Nog maar 60 guilds in de wereld hebben alle raids klaar in deze content en nu moeten ze ook nog eens PTR raiden (waar hij een bloedhekel aan heeft).

En nog een heel verhaal over het upgraden. Wacht je op BiS voor je upgrade of upgrade je wat je hebt waardoor je de kans loopt dat je straks de upgrade kan inwisselen voor een beter item. Alles upgraden = 6 maanden aan max. valorpoints per week.
pi_120626822
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 03:49 schreef ZodiaX het volgende:
Ben nog nooit zo kots en kots misselijk geweest van pvp balance als sinds 5.1.

Fuck you Blizzard, ik kap ermee.
Wat gaat er mis?
pi_120627921
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben gisteren bijna in slaap gevallen terwijl vriendlief op de bedrand een héél lange monoloog hield over hoe pissed off hij was dat de nieuwe raids alweer bijna klaar stonden op de PTR. Hij vindt het allemaal veel te snel gaan. Nog maar 60 guilds in de wereld hebben alle raids klaar in deze content en nu moeten ze ook nog eens PTR raiden (waar hij een bloedhekel aan heeft).
Het is ook absurd hoe snel er nieuwe raids bij komen, maar dat is schijnbaar wat iedereen tegenwoordig wil. De forums stonden bij 5.1 al vol klachten van mensen dat er geen nieuwe raid in zat.
Ik snap dat zelf ook niet zo goed, nu krijg je straks weer dat we maanden lang Garosh moeten verslaan voordat er een nieuwe expansion komt, en dan gaan mensen weer klagen. Dan heb ik liever dat ze het wat meer uitspreiden, en nu alleen nieuwe dailies ( :r ) of dungeons toevoegen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_120628465
Dan eindelijk net mn 10 skyshards verzameld... Nu nog een weekje dailies voor the august celestials :-D
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')