dat is echt zuurquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:44 schreef pl4kkie het volgende:
Net wakker modus, vlieg rond in sholozar, npcscan zien Aotona, tamable bird,
Ik land en begin met tamen, heb ik dus nog een pet uit staan die haar in 2 klappen dood maakt![]()
ja. deze :quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:15 schreef Olment het volgende:
Weet iemand of er een nieuwe fishing rod bij gekomen is met deze expansion? Of zo'n lure die je op je fishingrod kunt gebruiken.
hmm, helaas geen increase van de vorige rods. Ziet er wel nice uitquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja. deze :
http://www.wowhead.com/item=84661
Ik combo het een beetje, maar doe vooral dungeons. Queue staat in ieder geval altijd wel aan. Maar in tussentijd quest ik ook vrij veel.quote:Op zondag 16 december 2012 00:45 schreef Olment het volgende:
@happy, ligt er beetje aan hoe je levelt op je mage. Als je dungeons farmed kun je beste wachten tot je genoeg JP hebt, maar als je gewoon quest dan krijg je zo goed als geen JP maar wel gold.
Welke realm zit je? Als je op Kor'gall zit regel ik je je artisan riding wel anders.
ging bij ons laatst voor 10,500g . starter bid was 10kquote:
Ga ik vanavond ook bieden, wil hem echt graag hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 12:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ging bij ons laatst voor 10,500g . starter bid was 10k
Hoe wil je dan healen zonder intellect,spirit etc op je gear ?quote:Op zondag 16 december 2012 18:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Excuses voor de vele vragen maar wat voor gear kan ik het best verzamelen tijdens levelen met mn monk? Ik las dat je zelfs met goede DPS gear ( maar met heal build ) nog goed kan DPSEn en healen tot level 90. Of moet ik echt heal gear verzamelen?
Reken maar op 400k+quote:Op maandag 17 december 2012 01:01 schreef Metonae het volgende:
Mimi's head op de BMAH! Timer is nog 'Very Long', dus ik kijk morgenmiddag nog wel een keer. Staat nu op 23.1k iig.
Gratzquote:Op maandag 17 december 2012 08:55 schreef JoeBravo het volgende:
@TT: jaaaaa!!!
gisteravond na de raid nog ff LFR ingedoken met het idee een muntje te gebruiken. was niet nodig
quote:Op maandag 17 december 2012 01:01 schreef Metonae het volgende:
Mimi's head op de BMAH! Timer is nog 'Very Long', dus ik kijk morgenmiddag nog wel een keer. Staat nu op 23.1k iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |