abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120307446
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gisteravond 80 geworden op mn mage. Mn gear is alleen nog niet goed genoeg voor forge of souls, pit of saron, etc normal modes. Cata dungeons ook nog niet. Kan op zich wel gaan questen in Cata maar ga eerst gewoon alle dungeons doen van lich King normal mode ( nog een puntje armor meer en ik kan forge of souls in ) en de quests daarin doen. Dan daar wat gear halen en daarna misschien heroic ( heeft dat zin? ) of toch questen in Cata en Cata dungeons doen. Later dit weekend ook eens panda monk proberen! Kun je die zowel horde als Alliance maken?
Als je panda startgebied afhebt, krijg je de keus of je ally of horde wilt worden :)
pi_120315559
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gisteravond 80 geworden op mn mage. Mn gear is alleen nog niet goed genoeg voor forge of souls, pit of saron, etc normal modes. Cata dungeons ook nog niet. Kan op zich wel gaan questen in Cata maar ga eerst gewoon alle dungeons doen van lich King normal mode ( nog een puntje armor meer en ik kan forge of souls in ) en de quests daarin doen. Dan daar wat gear halen en daarna misschien heroic ( heeft dat zin? ) of toch questen in Cata en Cata dungeons doen. Later dit weekend ook eens panda monk proberen! Kun je die zowel horde als Alliance maken?
gewoon door gaan met levelen. Meestal zijn de oude expansions op HC het niet waard om te doen, te veel moeite voor te weinig resultaat. Beter questen in Cata dan ouwe dungs farme.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120316361
Ik heb sowieso de gear niet om Cata dungeons te doen :(
pi_120320949
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ga gewoon questen in cata,bij de eerste questen krijg je al veel betere gear ;) Kan je dan alsnog die oude dungeons doen :D
pi_120323681
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vallen en opstaan :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_120326508
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:32 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ga gewoon questen in cata,bij de eerste questen krijg je al veel betere gear ;) Kan je dan alsnog die oude dungeons doen :D
Doe ik dat wel ja :)
pi_120327238
Ik ging vandaag weer eens spelen, een paar dagen niet kunnen spelen ivm werk..

Maar ik had er niet zoveel zin in, al die dailies, lfr, het voelt bijna als een verplichting.

ik denk dat ik maar eens op een andere server een alliance toon rol, kijken of dat misschien nieuw licht schijnt op wow..
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:35:48 #58
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_120327698
ik ben een herald of the titans toon aan het maken
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_120327997
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:22 schreef Metonae het volgende:

[..]

Vallen en opstaan :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op welke server zit jij tegenwoordig dan? :)
pi_120329266
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Op welke server zit jij tegenwoordig dan? :)
Defias Brotherhood
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  † In Memoriam † zaterdag 15 december 2012 @ 01:00:13 #61
159966 lifeblind
pi_120330814
Blegh, op 1 na alle LFR's deze week gedaan, resultaat: shoulders die ik al lang heb }:|
  zaterdag 15 december 2012 @ 11:22:34 #62
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_120334671
Ben begonnen met het verzamelen van de paarse Judgement set (kopie van Paladin Tier 2 set) voor m'n DK transmog set. Gaat op zich best aardig snel in die oude dungeons, vooral omdat je de trash vaak kunt overslaan en de bosses ook met 2-3 klappen liggen. Dus nu alleen nog een meewerkende RNG om de juiste items te krijgen. Ik heb inmiddels de head, shoulders en belt + een bijpassende cape (via justice points). Helaas willen de echte set-bepalende items (legs en chest) nog niet echt droppen, dus vooralsnog zie ik er uit als een clown, maar ach, dat mag de pret niet drukken.
pi_120335031
Net wakker modus, vlieg rond in sholozar, npcscan zien Aotona, tamable bird,

Ik land en begin met tamen, heb ik dus nog een pet uit staan die haar in 2 klappen dood maakt |:( :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_120335119
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 11:44 schreef pl4kkie het volgende:
Net wakker modus, vlieg rond in sholozar, npcscan zien Aotona, tamable bird,

Ik land en begin met tamen, heb ik dus nog een pet uit staan die haar in 2 klappen dood maakt |:( :')
dat is echt zuur :'(
pi_120338875
Weet iemand of er een nieuwe fishing rod bij gekomen is met deze expansion? Of zo'n lure die je op je fishingrod kunt gebruiken.
pi_120339603
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:15 schreef Olment het volgende:
Weet iemand of er een nieuwe fishing rod bij gekomen is met deze expansion? Of zo'n lure die je op je fishingrod kunt gebruiken.
ja. deze :

http://www.wowhead.com/item=84661
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_120339862
quote:
hmm, helaas geen increase van de vorige rods. Ziet er wel nice uit
pi_120344549
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:16 schreef Metonae het volgende:

[..]

Defias Brotherhood
Ik ook
Beneath the gold, the bitter steel
pi_120352121
Won die agi staff met socket niet in LFR, dus doe de rest als Balance. Win ik dan natuurlijk wel een sha-touched weapon :') . Kan ik 10k uitgeven voor een 2e gem...
pi_120358316
Mage vandaag 81 geworden..merk echt een verschil qua levelspeed. Voor level 80 ging het supersnel, maar 80-81 ging traag. Gear is wel geregeld.

Ook een monk gemaakt, nu level 12. Healer spec gekozen. Speel samen met een vriend die ook een monk is en hij gaat voor tank/dps build. Ik dus lekker healen. En ondertussen is er nog steeds prima dps te doen met andere stance. Zit te twijfelen om met mn mage een heirlbloom te kopen voor monk. Maar niet genoeg justice points. Bij guild vendor kan ik een halen..maar is 1500 gold. En ik wil artisan riding halen met mage. Weet niet wat het slimste is. Zit nu op 3.3k cash.

Pandarian startgebied ben ik enorme fan van! Leuk verhaal ook :)
pi_120360491
@happy, ligt er beetje aan hoe je levelt op je mage. Als je dungeons farmed kun je beste wachten tot je genoeg JP hebt, maar als je gewoon quest dan krijg je zo goed als geen JP maar wel gold.
Welke realm zit je? Als je op Kor'gall zit regel ik je je artisan riding wel anders.
  zondag 16 december 2012 @ 08:36:35 #72
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_120365379
ik heb volledige LFR en hoger gear. En nog steeds een normal HC weapon... Zucht.

En ret gear schiet ook niet op. Nog niets gedropped gewoon. -.-
pi_120367623
hmm, Battered Hilt bij ons op BMAH :D
pi_120367845
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:45 schreef Olment het volgende:
@happy, ligt er beetje aan hoe je levelt op je mage. Als je dungeons farmed kun je beste wachten tot je genoeg JP hebt, maar als je gewoon quest dan krijg je zo goed als geen JP maar wel gold.
Welke realm zit je? Als je op Kor'gall zit regel ik je je artisan riding wel anders.
Ik combo het een beetje, maar doe vooral dungeons. Queue staat in ieder geval altijd wel aan. Maar in tussentijd quest ik ook vrij veel.

Ik zit op Shattered Hand :) Maar thanks voor je aanbod :D Maar je krijgt dus ook nog JP van de dungeons 80-85?
pi_120369289
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:47 schreef Olment het volgende:
hmm, Battered Hilt bij ons op BMAH :D
ging bij ons laatst voor 10,500g . starter bid was 10k :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')