Als je panda startgebied afhebt, krijg je de keus of je ally of horde wilt wordenquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gisteravond 80 geworden op mn mage. Mn gear is alleen nog niet goed genoeg voor forge of souls, pit of saron, etc normal modes. Cata dungeons ook nog niet. Kan op zich wel gaan questen in Cata maar ga eerst gewoon alle dungeons doen van lich King normal mode ( nog een puntje armor meer en ik kan forge of souls in ) en de quests daarin doen. Dan daar wat gear halen en daarna misschien heroic ( heeft dat zin? ) of toch questen in Cata en Cata dungeons doen. Later dit weekend ook eens panda monk proberen! Kun je die zowel horde als Alliance maken?
gewoon door gaan met levelen. Meestal zijn de oude expansions op HC het niet waard om te doen, te veel moeite voor te weinig resultaat. Beter questen in Cata dan ouwe dungs farme.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gisteravond 80 geworden op mn mage. Mn gear is alleen nog niet goed genoeg voor forge of souls, pit of saron, etc normal modes. Cata dungeons ook nog niet. Kan op zich wel gaan questen in Cata maar ga eerst gewoon alle dungeons doen van lich King normal mode ( nog een puntje armor meer en ik kan forge of souls in ) en de quests daarin doen. Dan daar wat gear halen en daarna misschien heroic ( heeft dat zin? ) of toch questen in Cata en Cata dungeons doen. Later dit weekend ook eens panda monk proberen! Kun je die zowel horde als Alliance maken?
Ga gewoon questen in cata,bij de eerste questen krijg je al veel betere gearquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb sowieso de gear niet om Cata dungeons te doen
Vallen en opstaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb sowieso de gear niet om Cata dungeons te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Doe ik dat wel jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:32 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ga gewoon questen in cata,bij de eerste questen krijg je al veel betere gearKan je dan alsnog die oude dungeons doen
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:22 schreef Metonae het volgende:
[..]
Vallen en opstaanOp welke server zit jij tegenwoordig dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Defias Brotherhoodquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Op welke server zit jij tegenwoordig dan?
dat is echt zuurquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:44 schreef pl4kkie het volgende:
Net wakker modus, vlieg rond in sholozar, npcscan zien Aotona, tamable bird,
Ik land en begin met tamen, heb ik dus nog een pet uit staan die haar in 2 klappen dood maakt![]()
ja. deze :quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:15 schreef Olment het volgende:
Weet iemand of er een nieuwe fishing rod bij gekomen is met deze expansion? Of zo'n lure die je op je fishingrod kunt gebruiken.
hmm, helaas geen increase van de vorige rods. Ziet er wel nice uitquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja. deze :
http://www.wowhead.com/item=84661
Ik combo het een beetje, maar doe vooral dungeons. Queue staat in ieder geval altijd wel aan. Maar in tussentijd quest ik ook vrij veel.quote:Op zondag 16 december 2012 00:45 schreef Olment het volgende:
@happy, ligt er beetje aan hoe je levelt op je mage. Als je dungeons farmed kun je beste wachten tot je genoeg JP hebt, maar als je gewoon quest dan krijg je zo goed als geen JP maar wel gold.
Welke realm zit je? Als je op Kor'gall zit regel ik je je artisan riding wel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |