kan ik helemaal in komen. Van die guildies die constant in dingen blijven staan en daardoor het loodje leggen. Al zeg je het 100x nog staan ze in vuur. Nadeel als die persoon de meeste dps doet ofzo, meestal naadje om te vervangen dan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:40 schreef Blistering het volgende:
Black Proto hier ook gemist omdat een tering guildie 3 weken op rij Immortal voor ons heeft verneukt.
Afterparty, finse kut, als je dit leest, ik HAAT je![]()
Hehe, onze server is ook erg dood dus ik probeer het niet eens.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:24 schreef Olment het volgende:
[..]
Geen idee of ik alle blauwe gems heb, volgens mij nog niet. Maar mijn [star]WTS (linkje JC)[star] trekt te weinig mensen. (kan ook aan de dode realm liggen hooor).
Wil wel graag de JC mounts nog maar vind die epic zo rape om te maken.
Ik neem aan een kick daarna? Bij ons was hij na de tweede keer zeker gekickt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:40 schreef Blistering het volgende:
Black Proto hier ook gemist omdat een tering guildie 3 weken op rij Immortal voor ons heeft verneukt.
Afterparty, finse kut, als je dit leest, ik HAAT je![]()
Oh, dat werkt niet inderdaad. Mensen die iets te zeggen hebben in een guild moeten hard zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:02 schreef Blistering het volgende:
Nee, want meneer was vriendjes IRL met de officers en de guild leader. Dus was hij zelfs eerste keus altijd.. Vriendjespolitiek
herkenbaar.. CRZ zone?quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:29 schreef Zosk het volgende:
Loading screen stopt op 90%, daarna character not found.
Dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:05 schreef Isabeau het volgende:
Wil ik ook een keer weer 's morgens wat doen hoor
Gewoon nog geen stap verder hè.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:29 schreef Zosk het volgende:
Loading screen stopt op 90%, daarna character not found.
Jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Whut whut whut? Downtime op zaterdag ochtend?
Wel zwak dat Blizzard external issues als reden aangeeft. Als je de topics leest (ook die locked is) dan zie je dat heel veel landen op heel veel servers problemen hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:17 schreef cherrycoke het volgende:
BREAKING NEWS
"We are currently monitoring an issue that is affecting various regions of internet traffic. This has not been found to be an internal issue with out service, but may be affecting some of our players and their connections to the game. We're currently talking to parties involved to help resolve the issue"
Bij mij ook niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
Bij mij wil ook geen van mijn characters laden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |