abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120816553
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 13:55 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Het zijn verder nog Naxxramas, Ahn Qiraj (4), en BWL.....

In Ahn Qiraj kon ik die groene blubber boss niet alleen, vanwege frost damage (als warrior zijnde) en melee hits. De rest wel. En in BWL de eerste niet (die heb ik wel weten te solo'en als warrior zijnde een keer, maar die doe ik liever met iemand lekker snel!)

Ze hebben sinds kort wel wat moeilijkheids graden bij bosses aangepast volgens mij. Voor als je die solo ging doen. Maar ik weet niet precies wat het allemaal aanpast.

Sommige doe ik nu nog ff snel zelf solo (om de extra pets te verkopen! :D )
ja ik weet van AQ dat je ipv 50 frost hits nu maar 30 hoeft en dattie geen 15sec maar 1min frozen blijft ofzo. Elke boss kans om te droppen of alleen specifieke bazen? scheelt de helft clearen namelijk als niet alles iets dropt.

ff sidenote: Gister bij karazhan een of andere "Eye" pet gevonden. Waarschijnlijk pas geadd want ben die daar nog nooit tegengekomen, dunnow of je die al hebt.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  donderdag 27 december 2012 @ 14:10:32 #252
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120816676
Zoek die achievement op, google/wowhead hem, en zie welke bosses je nodig hebt! :D

En ja, die heb ik al! Zijn er niet zo veel meer die ik nog niet heb, met 452 unique pets collected! :@ Om middernacht spawned daar trouwens nog eentje, wist jij al van die? :P
pi_120817041
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Zoek die achievement op, google/wowhead hem, en zie welke bosses je nodig hebt! :D

En ja, die heb ik al! Zijn er niet zo veel meer die ik nog niet heb, met 452 unique pets collected! :@ Om middernacht spawned daar trouwens nog eentje, wist jij al van die? :P
hmm wist ik niet, vanavond eens in de gate houden. heb er atm 367 ofzo dus mis er nog wel een aantal (heb er pas 1 uit die oude raids) Net zoals die ene die spawn in felwood bij die infernals, heb ik ook nog niet. Nog nooooit zien spawne
pi_120817927
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:19 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

HOLY SHIT

jezuslord
Yes! Gefeliciteerd met de zeldzaamste mount _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120818681
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:19 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

HOLY SHIT

jezuslord
Nice, gz. :7

Niet mijn smaak mount overigens.
Welkom op FOK!
pi_120818710
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:58 schreef Zosk het volgende:

Nice, gz. :7

Niet mijn smaak mount overigens.
Daar gaat het niet om O-) Het gaat er om dat je dat zeldzame kreng hebt!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 27 december 2012 @ 15:00:00 #257
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_120818749
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yes! Gefeliciteerd met de zeldzaamste mount _O_
dankje
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_120818903
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om O-) Het gaat er om dat je dat zeldzame kreng hebt!
Is ook zo, maar ik zou het niet gebruiken denk ik. Daarom zal ik er ook nooit moeite voor doen.
Welkom op FOK!
pi_120818995
quote:
11s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:03 schreef Zosk het volgende:

[..]

Is ook zo, maar ik zou het niet gebruiken denk ik. Daarom zal ik er ook nooit moeite voor doen.
ag, ik heb zoveel mounts die ik nooit gebruik en toch moeite/gold voor heb uitgegeven. Gaat er gewoon om dat je um hebt :P
pi_120819052
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:06 schreef Olment het volgende:

[..]

ag, ik heb zoveel mounts die ik nooit gebruik en toch moeite/gold voor heb uitgegeven. Gaat er gewoon om dat je um hebt :P
Voor de heb is altijd leuk inderdaad, en sowieso dat het dropt is ook al een mooi moment.
Welkom op FOK!
pi_120819086
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:07 schreef Zosk het volgende:

[..]

Voor de heb is altijd leuk inderdaad, en sowieso dat het dropt is ook al een mooi moment.
klopt. daar gaat het mij ook meestal om. Ik heb bv van die pvp mounts (kostte in cata 2k honor) ma vind ze gruwelijk lelijk dus zal er nooit op zitten. Mja, ik had honor te veel, mounts te weinig (voor achi) en dan moet je wat hé :P
pi_120819113
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:07 schreef Zosk het volgende:

:Y :Y
pi_120822950
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:23 schreef cherrycoke het volgende:
ik sta gewoon te trillen
Dat had ik toen ik Alani kill-de
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_120824430
Haha, feli cherry. Herkenbaar ook, ik kreeg ook last van spasmes toen ik Mimirons Head kreeg en Ashes :+
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_120828331
Geeft niks om mounts en pets. Maar als er zo'n rare drop is het natuurlijk wel een speciaal gevoel. Feli!
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  donderdag 27 december 2012 @ 19:16:22 #266
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_120830036
dank u :@
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_120852851
Gister 8 nieuwe members (level 90 dan) kunnen recruiten in de guild. Werd ook eens tijd dat we kunnen gaan raiden.
pi_120853687
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:08 schreef Olment het volgende:

[..]

klopt. daar gaat het mij ook meestal om. Ik heb bv van die pvp mounts (kostte in cata 2k honor) ma vind ze gruwelijk lelijk dus zal er nooit op zitten. Mja, ik had honor te veel, mounts te weinig (voor achi) en dan moet je wat hé :P
Dat sowieso, honor heb ik ook allemaal aan mounts uitgegeven op mijn main character. _O_

Maar als trotse eigenaar van een Black Proto-Drake zal ik waarschijnlijk nooit een andere flying mount gebruiken. :P
Welkom op FOK!
pi_120853713
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 09:59 schreef Zosk het volgende:

[..]

Dat sowieso, honor heb ik ook allemaal aan mounts uitgegeven op mijn main character. _O_

Maar als trotse eigenaar van een Black Proto-Drake zal ik waarschijnlijk nooit een andere flying mount gebruiken. :P
Speelde nog niet in die periode :( Vind ik echt jammer, heb alle protodrakes behalve de black en plagued :'( :'( :'( :'( :'(
pi_120854556
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:00 schreef Olment het volgende:

[..]

Speelde nog niet in die periode :( Vind ik echt jammer, heb alle protodrakes behalve de black en plagued :'( :'( :'( :'( :'(
Plagued heb ik ook niet, deed geen 10 man raids.
Welkom op FOK!
pi_120854573
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:33 schreef Zosk het volgende:

[..]

Plagued heb ik ook niet, deed geen 10 man raids.
hoop dat ze beide weer via een systeem inbrengen. Al is het maar een rare drop van iets.
pi_120854759
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:34 schreef Olment het volgende:

[..]

hoop dat ze beide weer via een systeem inbrengen. Al is het maar een rare drop van iets.
Ik hoop het ook voor je, maar eigenlijk hoop ik van niet. :P

Zo blijft de mount redelijk rare. :D

Misschien op de black market AH oid.
Welkom op FOK!
pi_120855198
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:41 schreef Zosk het volgende:

[..]

Ik hoop het ook voor je, maar eigenlijk hoop ik van niet. :P

Zo blijft de mount redelijk rare. :D

Misschien op de black market AH oid.
en dan net als mimirons head voor 999k verkocht zien worden :P
Zon bedrag krijg ik helaas nooooit bij elkaar.
JC verdient maar crap in deze expansion vind ik.
pi_120855765
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:56 schreef Olment het volgende:

[..]

en dan net als mimirons head voor 999k verkocht zien worden :P
Zon bedrag krijg ik helaas nooooit bij elkaar.
JC verdient maar crap in deze expansion vind ik.
Ik zou het er ook nooit aan uitgeven, meer dan 20k uitgeven aan een mount is een no-go voor mij. JC verdient inderdaad slecht, heb ondertussen alle blauwe gems maar geen idee wat ik ermee moet, af en toe primal diamonds cutten.
Welkom op FOK!
pi_120856014
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:15 schreef Zosk het volgende:

[..]

Ik zou het er ook nooit aan uitgeven, meer dan 20k uitgeven aan een mount is een no-go voor mij. JC verdient inderdaad slecht, heb ondertussen alle blauwe gems maar geen idee wat ik ermee moet, af en toe primal diamonds cutten.
Geen idee of ik alle blauwe gems heb, volgens mij nog niet. Maar mijn [star]WTS (linkje JC)[star] trekt te weinig mensen. (kan ook aan de dode realm liggen hooor).
Wil wel graag de JC mounts nog maar vind die epic zo rape om te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')