ja ik weet van AQ dat je ipv 50 frost hits nu maar 30 hoeft en dattie geen 15sec maar 1min frozen blijft ofzo. Elke boss kans om te droppen of alleen specifieke bazen? scheelt de helft clearen namelijk als niet alles iets dropt.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:55 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Het zijn verder nog Naxxramas, Ahn Qiraj (4), en BWL.....
In Ahn Qiraj kon ik die groene blubber boss niet alleen, vanwege frost damage (als warrior zijnde) en melee hits. De rest wel. En in BWL de eerste niet (die heb ik wel weten te solo'en als warrior zijnde een keer, maar die doe ik liever met iemand lekker snel!)
Ze hebben sinds kort wel wat moeilijkheids graden bij bosses aangepast volgens mij. Voor als je die solo ging doen. Maar ik weet niet precies wat het allemaal aanpast.
Sommige doe ik nu nog ff snel zelf solo (om de extra pets te verkopen!)
hmm wist ik niet, vanavond eens in de gate houden. heb er atm 367 ofzo dus mis er nog wel een aantal (heb er pas 1 uit die oude raids) Net zoals die ene die spawn in felwood bij die infernals, heb ik ook nog niet. Nog nooooit zien spawnequote:Op donderdag 27 december 2012 14:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Zoek die achievement op, google/wowhead hem, en zie welke bosses je nodig hebt!
En ja, die heb ik al! Zijn er niet zo veel meer die ik nog niet heb, met 452 unique pets collected!Om middernacht spawned daar trouwens nog eentje, wist jij al van die?
![]()
Yes! Gefeliciteerd met de zeldzaamste mountquote:Op donderdag 27 december 2012 10:19 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
HOLY SHIT
jezuslord
Nice, gz.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:19 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
HOLY SHIT
jezuslord
Daar gaat het niet omquote:Op donderdag 27 december 2012 14:58 schreef Zosk het volgende:
Nice, gz.
Niet mijn smaak mount overigens.
dankjequote:Op donderdag 27 december 2012 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yes! Gefeliciteerd met de zeldzaamste mount
Is ook zo, maar ik zou het niet gebruiken denk ik. Daarom zal ik er ook nooit moeite voor doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar gaat het niet omHet gaat er om dat je dat zeldzame kreng hebt!
ag, ik heb zoveel mounts die ik nooit gebruik en toch moeite/gold voor heb uitgegeven. Gaat er gewoon om dat je um hebtquote:Op donderdag 27 december 2012 15:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik zou het niet gebruiken denk ik. Daarom zal ik er ook nooit moeite voor doen.
Voor de heb is altijd leuk inderdaad, en sowieso dat het dropt is ook al een mooi moment.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:06 schreef Olment het volgende:
[..]
ag, ik heb zoveel mounts die ik nooit gebruik en toch moeite/gold voor heb uitgegeven. Gaat er gewoon om dat je um hebt
klopt. daar gaat het mij ook meestal om. Ik heb bv van die pvp mounts (kostte in cata 2k honor) ma vind ze gruwelijk lelijk dus zal er nooit op zitten. Mja, ik had honor te veel, mounts te weinig (voor achi) en dan moet je wat héquote:Op donderdag 27 december 2012 15:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voor de heb is altijd leuk inderdaad, en sowieso dat het dropt is ook al een mooi moment.
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:07 schreef Zosk het volgende:
Voor de heb is altijd leuk inderdaad, en sowieso dat het dropt is ook al een mooi moment.
Dat had ik toen ik Alani kill-dequote:
Dat sowieso, honor heb ik ook allemaal aan mounts uitgegeven op mijn main character.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:08 schreef Olment het volgende:
[..]
klopt. daar gaat het mij ook meestal om. Ik heb bv van die pvp mounts (kostte in cata 2k honor) ma vind ze gruwelijk lelijk dus zal er nooit op zitten. Mja, ik had honor te veel, mounts te weinig (voor achi) en dan moet je wat hé
Speelde nog niet in die periodequote:Op vrijdag 28 december 2012 09:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat sowieso, honor heb ik ook allemaal aan mounts uitgegeven op mijn main character.
Maar als trotse eigenaar van een Black Proto-Drake zal ik waarschijnlijk nooit een andere flying mount gebruiken.
Plagued heb ik ook niet, deed geen 10 man raids.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Speelde nog niet in die periodeVind ik echt jammer, heb alle protodrakes behalve de black en plagued
![]()
![]()
![]()
![]()
hoop dat ze beide weer via een systeem inbrengen. Al is het maar een rare drop van iets.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Plagued heb ik ook niet, deed geen 10 man raids.
Ik hoop het ook voor je, maar eigenlijk hoop ik van niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:34 schreef Olment het volgende:
[..]
hoop dat ze beide weer via een systeem inbrengen. Al is het maar een rare drop van iets.
en dan net als mimirons head voor 999k verkocht zien wordenquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je, maar eigenlijk hoop ik van niet.
Zo blijft de mount redelijk rare.
Misschien op de black market AH oid.
Ik zou het er ook nooit aan uitgeven, meer dan 20k uitgeven aan een mount is een no-go voor mij. JC verdient inderdaad slecht, heb ondertussen alle blauwe gems maar geen idee wat ik ermee moet, af en toe primal diamonds cutten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:56 schreef Olment het volgende:
[..]
en dan net als mimirons head voor 999k verkocht zien worden
Zon bedrag krijg ik helaas nooooit bij elkaar.
JC verdient maar crap in deze expansion vind ik.
Geen idee of ik alle blauwe gems heb, volgens mij nog niet. Maar mijn [star]WTS (linkje JC)[star] trekt te weinig mensen. (kan ook aan de dode realm liggen hooor).quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou het er ook nooit aan uitgeven, meer dan 20k uitgeven aan een mount is een no-go voor mij. JC verdient inderdaad slecht, heb ondertussen alle blauwe gems maar geen idee wat ik ermee moet, af en toe primal diamonds cutten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |