Zit ik ookquote:
alliance of horde? anders wil ik je wel helpenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
Die wil ik ook doen inderdaad, ben nu speciaal daarvoor een DK aan het levellen.
Hoe heb je die gehaald dan? Solo met een dk? En veel heirlooms?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:23 schreef cherrycoke het volgende:
herald of the titans gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Defeat Algalon the Observer in 10-player mode at level 80 without anyone in the raid wearing any equipment with an item level higher than is available in 10-player Ulduar.
Gains
You shall be granted the title ", Herald of the Titans"
Met een 10 man raid die aan de citeria van de achievement voldaan. 0 hierlooms.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hoe heb je die gehaald dan? Solo met een dk? En veel heirlooms?
Dat kan, kijk maar naar mijn wapen die komt uit toc.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:58 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt het btw dat je wapens van onyxia10 kan gebruiken? Die zijn ook 232, kees tegenstrijdige verhalen.
Ja dacht ik ook, wat valor gear wat naxx25, Die 5 man ICC heroics.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat kan, kijk maar naar mijn wapen die komt uit toc.
Twee guildies gevraagd of ze me door naxx 25 wouden lozen en binnen twee weken had ik de gear voor herald
Kan je in raidfinder ook gewoon looten van Sha.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:41 schreef Olment het volgende:
die quest nadat je 10 sigil of power en 10 sigil of wisdom hebt verzameld, kun je dat item ook looten in Raid Finder of moet dat in de "normale" raid zijn? (weet ff niet werlke quest, ging in de raid Terrance of endless spring)
fuck you !!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:19 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
HOLY SHIT
jezuslord
damn goed bezig, vorige weer de eerste uit MC gekregen.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:30 schreef Bienelientjee het volgende:
Yeaa, pet nummer 452! Ashstone Core!![]()
Nog 1 voor Mr. Bigglesworth!
Het zijn verder nog Naxxramas, Ahn Qiraj (4), en BWL.....quote:Op donderdag 27 december 2012 13:52 schreef Olment het volgende:
[..]
damn goed bezig, vorige weer de eerste uit MC gekregen.
Is de rest van die oldschool raids te solo'en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |