Wauw, interessant! Vertel ons meer.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef MeneerLogica het volgende:
Dus, ik heb spierpijn door een raar standje
Jij hebt tenminste seksquote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef MeneerLogica het volgende:
Dus, ik heb spierpijn door een raar standje
Nee zeggen als Lola vraagt of je wilt neuken, jij spoort nietquote:
hmm okequote:Op woensdag 12 december 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nogal een domme uitspraak omdat vis eten eigenlijk geheel niet gezond is voor het gros van de roofvissen.
Waar ben je nu dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Myup, nog een uur ongeveer
En ik heb trek, weet alleen niet of er binnen wat te bikken is.. geen zin om weer naar HC te lopen voor de AH..
Bwahahahahaquote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee zeggen als Lola vraagt of je wilt neuken, jij spoort niet
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, interessant! Vertel ons meer.
Alsof ze het meentquote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou ook nee zeggen. Maar dat komt omdat Cry.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Begin volgend jaar? In januari in ieder geval. Dan is de heisa op mijn werk over en ben ik helemaal klaar met de verhuizing/inrichting etcquote:
Goede instellingquote:Op woensdag 12 december 2012 16:13 schreef Koen66 het volgende:
Het wordt alweer donker.
Depressieve klotetijd
Zomerquote:
Vergeet de kou nietquote:Op woensdag 12 december 2012 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zomer
Dan is het nog lekker 6 uur langer licht, geen gezeik met files door sneeuw etc etc
Needless to say dat ik een zomerliefhebber ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |