abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 september 2000 @ 20:37:46 #126
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_353648
20.32
Leo zit op de bank annet ligt met haar hoofd op zijn schoot en hij streelt haar haar

Leo heeft het over relaties, koos vraagt hoe hij haar kent eerst was het van de baan, later werd leo erg onzeker (het geluid is slecht dus ik hoor maar flarden)

Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_353662
20:40-20:45

Wat later dan geplanned, mijn excusses, maar we zijn er dan toch weer

Leo praat wat samen met Annet. Buiten de meeste van de bewoners bezig met het keyboard zo te zien, Koos lijkt aan het commentaar ook in de woonkamer aanwezig te zijn. Stream schakeld na 30 seconden over met geluid naar buiten. Eerlijk gezegd was binnen iets prettiger om te volgen. Lijkt erop alsof ze een versie van het Wilhelmus aan het spelen zijn, ah! het is me duidelijk, ze zijn aan het oefenen voor de weekopdracht, het waterorgel lijkt keurig te reageren. Disco!!! Verzoeknummers zijn inmiddels ingediend bij BB, eens kijken of ze er iets mee willen doen.

Ondertussen baal ik ervan bijna niets gezien te hebben vandaag van de streams, thank god there is a FOK!.

Toch wel leuk om te zien zo'n waterorgel, zeker in combinatie met de lichten. Ali aan het woord inmiddels, ze blijven stug dooroefenen.

pi_353663
20:45 De waterorgel werkt perfect!
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_353666
worden vast mooie beelden...
maar om nu het Wilhelmus te gebruiken..BAH

pi_353670
20:45-20:50

Waterorgel in volle glorie, nu nog klompen en tulpen erbij en het zooitje is compleet. Weekopdracht 2: doe klederdracht aan, klompen, eet een kilo kaas en zing met de mond vol mee op het wilhelmus, ja dat lijkt me wel wat.

Ondertussen blijven de oefeningen door gaan, deze weekopdracht moeten ze zeker kunnen halen, ik zet er iig een 10-tje op in.

Stream 2 vertikt het ondertussen, en de kippen bieden ook al niet veel om over te schrijven. Keyboard wordt naar binnen gedragen, waarom is me momenteel niet helemaal duidelijk. Verder niet echt veel schokkende dingen te vermelden.

Ondertussen wat algemene opruimwerkzaamheden buiten, Ferdi probeerd zijn fluit-kunsten uit. (nee! niet dat jullie stelletje dirty minds! )

Iedereen binnen inmiddels.

pi_353684
20:50-20:55

Spannunddddd! een stil beeld met hierop een rode deur, een opgeruimde tuin, en verder geen geluid, whow! regie een dikke duim omhoog (not)

Inmiddels aangekomen bij het keukengedeelte, ff kijken, Kim, Alo, Hieke en (?) zitten aan tafel wat te kaarten, van het geluid ontbreekt nog steeds alk spoor.

Yes! geluid weer terug. Desiree komt onderussen ook even kijken, het lijkt Georgie te zijn die mee zit te kaarten.

Robin inmiddels ook van partij, wordt nog druk aan tafel zo. Spelletje wat gespeeld wordt tussen Ali en Georgie is poker.

pi_353699
20:55-21:00

Ik weet het niet, maar vind Desiree steeds meer het typje "ahhhh waaaaaaaaaa lieeeeeeeef" worden. Dames doen ondertussen een ander spelletje kaarten, nog geen 31-en dat zal straks gedaan worden.

Whoeha! een prachtige closeup van een gapende Jolanda, kan nog net het aantal vullingen niet tellen, maar scheeld niet veel.

Stream ondertussen op het woonkamer gedeelte, Ferdi zit wat ongeinteresseerd in de schommelstoel, Annet en Jolanda saampjes op de bank ernaast. In het keukengedeelte aan de tafel: Bianca, Robin, Ali, Kim en Hieke. Koos leest onverstoorbaar door in zijn boek zo te zien. Oeps vergeet Desiree zit natuurlijk ook aan de tafel.

pi_353711
21:00-21:05

1-zoooooo-3 go! wazig kaartspel, zal wel aan mij liggen, ben maar een zeeuw, dus misschien ligt het hier aan....

Ferdie: "jullie zijn echt irri!" joh?

Ali, Georgie en Ferdie lijken zich op het serieuzere werk te storen, poker-poker en nog eens poker. Ali legt de bedoeling van het spel uit aan Ferdi.

Het lijkt erop dat het 1-zooooooo-3 go, gevalletje ver over is en de dames over gaan schakelen naar 31-tigen. Ferdi, Georgie en Ali worden uigenodigd mee te doen. "nog een potje en dan doen we mee" zegt Ali. Buiten hoor ik wat geroep, of het van mensen achter de schutting os, is me niet helemaal duidelijk, denk het wel.

Ja dus, Robin en Hieke op het klimtoestel een glimp op proberen te vangen van de bezoekers buiten het huis.

pi_353724
21:05-21:10

Zouden het familieleden zijn? vragen Robin en Hieke zich af.... De boertjes immitatie van Robin, ik moet toegeven hij heeft hierin wel een gave. Erg leuk, maar niet altijd.

Kijk,....kijk....kijk....! owhhhhhh roep Hieke! en ja hoor! direct streams op zwart Zou het onze knuffelbeer zijn? Grmbl.... Om maar in de Robin mode te blijven: "jah...das logisch...*snif*" idd onze Ruud. Gimme the streams back!

Owkee, zijn we weer, nog steeds het klimrek, met hierop Robin en Hieke, Robin blijft doorgaan met de immitaties, kan met niet veronderstellen dat die jongen hier na het verlaten van het huis wat mee zal gaan doen. De bezoekers lijken vertrokken te zijn, weinig lawaai iig meer.

donderdag 21 september 2000 @ 21:08:54 #135
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_353725
21.03
de goegemeente gaat 31-en
Robin en Hieke zitten op het klimrek en kijken naar het voo gebouw.
hopen dat zij familieleden zien
De stemmetjes van robin komen weer langs. (en Ruud ook)

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 21-09-2000 21:14]

pi_353727
21:05 Robin doet de broertjes de boer na: 'als me broer er staat dan zwaait ie wel' ;-)
* einde bericht *
pi_353736
Robin meld dat als hij er volgende week uitligt hij met zijn auto voor komt rijden en zijn toeter aanzet met dat ene melodietje (dat ik toevallig ook in mijn auto heb zitten).
pi_353738
21:10-21:15

Vertrouwde pose: klimrek met Robin en Hieke.

Robin begint zijn "het is hier fantizzzzzzz" immitatie. Kijk daar zwaait iemand roept Hieke en begint driftig terug te zwaaien. Dat is boudewijn? of niet? vraagt ze ter bevestiging aan Robin. Terug naar de woonkamer. Ferdi in beeld dus moet het het Keukengedeelte zijn, de eettafel....

Inderdaad de eettafel dus. iedereen lijkt druk bezig te zijn met het spelletje 31-tigen. de deelnemers: Ali, Ferdi, Desiree, Bianca, Kim en Georgie, drumsessie en irri geluidjes horen er natuurlijk bij, gebrek aan borrelnootjes zal wel de oorzaak zijn.

Ik lijk wel gek, dit kost me jaren aan proffesionele hulp, dit houdt niemand vol zo, man wat irri kunnen de bewoners zijn..
Eniewee gesprek lijkt weer wat op gang te komen, enigzins volgbaar. "Ik haat azen" zegt Ali.

pi_353743
[edit] ivm wat storingen, dubbel gepost, een keer lezen is al erg genoeg [edit]

[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 21-09-2000 21:36]

pi_353744
21:15-21:20

Streams hebben er niet veel zin in vandaag, bij het eiergeel-kleur truitje van Georgie stopt het, je doet het zelf maar lekker verder klinkt er nog net niet uit de speakers. Bezig met wachten.... waarop!?! in godsnaam???

Owkee zijn we weer, nog steeds aan de eettafel... Kaartspel gaat voort
Om de 2 weken gaat er iemand uit?? vraagt Ali(?)
Gesprek gaat dus over de manier van nomineren en hoe het nu precies verloopt. Ze gaan er van uit dat mensen ook uit zeichzelf zullen vertrekken zegt Georgie tegen Ali.
Kaarten gaat verder.

Owkee Fok! lijkt eruit te liggen dus ik ga gewoon maar vrolijk verder we zien wel wanneer dit te posten is

21:20-21:25

Streams haperen, net als FOK! je zou je bijna afvragen of ze dezelfde server hebben Nog steeds gaat het kaartspel door en vertikt stream 2 het iig bij mij.

Ali denkt laat ik maar weer eens wat zingen, maar het mag geen reclame zijn... Wat een lol, dikke pret aan de eetkamer tafel.
Verder weinig bijzonders te melden.

21:25-21:30

Nope nog steeds geen connectie....
Voor de verandering nog steeds de eetkamertafel, mooi shot van Kim *yummie*
De negatieve spiraal is omgebogen naar een positieve spiraal melt Georgie, lekker vaag.

Georgie blijft door gaan over negatieve en positieve spiralen, het zal wel ergens op slaan maar mis het verhaal er achter momenteel.

Kim smijt 31 op tafel. Hupsa! zo hoort het...
Georgie jongleerd ondertussen met een lege fles. Jah tuurlijk laten we nog wat zingen, denk vooral niet aan de mensen die lopen te streamen, waarom zouden de bewoners ook? Ik mag hopen dat alle bewoners voor straf opgesloten worden en nonstop 24 uur per dag de videobanden zullen moeten terug kijken.
]

pi_353746
21:30-21:35

Sowwy maar hier kan ik echt weinig over schrijven, de streams blijven maar dezelfde beelden geven, potje kaartje, slap ouwehoeren en veel zingen....pffff....

Bianca lijkt hem gesmeerd te zijn van de tafel en Ferdi zit nu op haar plekje. 1 down, 5 to go. Ali, Desiree, Ferdi, Kim en Georgie zitten nog aan de tafel.

pi_353749
21:35-21:40

Nog steeds de eetkamertafel. Ali: "er zijn hier mensen die wel HEEL erg snel op hun teentjes getrapt zijn, dat kan ik je wel zeggen", er wordt verder niet al te veel aandacht aan besteed. Robin en Hieke hebben kunnen waarnemen dat ze in het VOO gebouw druk bezig waren met de uitzendingen, direct gaat het gesprek over in dit verhaal. "Dus mijn ouders zouden wel eens hiernaast kunnen zitten" wordt er gevraagd.

pi_353756
21:40-21:45

Toch maar snel de tv aangezet op 6, stel je eens voor dat ik iets zou missen

Iedereen kan wat mij betreft tv gaan kijken, ik blijf doorgaan met streamen, je bent junk of niet. Bikkelen!

Eettafel verhaal, kaarten, gepraat, niet te volgen en w.s. ook niet echt interessant. Robin zit een beetje eenzaam op het hoekje aan de tafel en kijkt wat mee zonder al te veel verder te zeggen. Nee dit is niets lijkt Robin te denken, staat op trekt zijn truitje recht en verdwijnt uit het beeld van de streams. De 5 personen blijven stug doorgaan met kaarten en lijken zich verder niet al te veel zorgen te maken over de nominaties etc.

pi_353761
21:45-21:50

Owhie! spanning Annet laat heel even haar gezicht zien in het keukengedeeltje, maar is wel 3 seconden aanwezig. Verder ERG weinig te vermelden, BB uitzending duurt nog een uurtje (22:40) dus ik stop nog heel even om straks tijdens de uitzendig verder te kunnen streamen, tot strakkies!

pi_353767
Blauwe roelt!!

Tuur neemt het even over tot aan de uitzending.
Ik waai binnen aan de kaart tafel waar Robin op het hoekje stilletje aan het vervelen is.
Irritant gezang en geen stream 2.

21:56
Er wordt gedold tijdens het kaarten. Robin en TAFKAM doen ook iets met kaarten op het hoekje van de tafel.

[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 21-09-2000 21:57]

pi_353775
Het kaarten gaat door. Aan de eettafel doen Alimama & Robin een spelletje, Desiree, Ferdi, Kim & Georgie zitten aan de andere kant van de tafel ook te kaarten.

In de woonkamer leest Koos. Bianca en Leo hebben ook een boek op hun schoot, maar lezen niet. Jolanda en Annet zitten naast elkaar op de bank. Hieke loopt net naar de weg. Het geluid vanuit de woonkamer is erg slecht...

pi_353777
Op stream 4 weinig boeiends. In ieder geval zit Jolanda op de bank en Annet is op zoek naar de aansteker van Hummie?

[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 21-09-2000 21:57]

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
pi_353779
[Tuur doet de eettafel?]

Hieke is naar de WC geweest en is weer terug in de woonkamer, maar blijft onrustig, loopt weer weg...

Annet heeft trek in chips. Leo is al op de tweede bladzijde van z'n boek

Hieke gaat eindelijk weer zitten. Het gesprek gaat nu over BB1999, hoe ze de uitzendingen vonden. "Ik vond de live uitzendingen wel altijd heel leuk!" Ze hebben zin in het contact met de studio vanavond, maar zijn ook wel zenuwachtig over de nominaties.

donderdag 21 september 2000 @ 22:00:29 #149
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_353780
21.59
ERRUG: sinterklaasliedjes
pi_353781
Gadverdamme! Sinterklaas liedjes en zeer slechte Doe Maar immitaties

[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 21-09-2000 22:07]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties