Ja? Kneedbaar staal was niet wat?quote:Op woensdag 12 december 2012 08:57 schreef Luigi het volgende:
Hier wel regen maar niet glad gelukkig. Uk op tijd op school gekregen, boodschappen gedaan en zo ff verder met project radiator. Maar eerst koffie.
!
Ah daar hebben we de sneeuwlover weerquote:Op woensdag 12 december 2012 08:57 schreef Luigi het volgende:
Hier wel regen maar niet glad gelukkig. Uk op tijd op school gekregen, boodschappen gedaan en zo ff verder met project radiator. Maar eerst koffie.
!
Altijd leuk om de dag mee te beginnen!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:07 schreef -Spring het volgende:
Hier ligt een klein laagje poedersneeuw. En het vriest.
Vanmorgen tijdens het sneeuwvrij maken van m'n auto, liet ik m'n motor alvast draaien. Wilde ik terug instappen, kreeg ik m'n deur toch niet meer open! Met geen mogelijkheid. Maar ja, m'n motor draaide al. Net toen ik had besloten Route M te bellen, had ik de tegenwoordigheid van geest om de achterdeuren te checken. Daar was er zowaarr (nog) één van open. Dus ik over L's kinderstoel naar binnen en naar voren geklommen. Vanuit binnen nog geprobeerd m'n met m'n voeten m'n deur open te duwen, maar die zat muur- en muurvast. Als ik het grendeltje bewoog, klonk het ook alsof er van binnen iets mechanisch' niet goed zat. Die leek kapot dus, had ik al eerder gehad. Kutzooi.
Ik naar de opvang, uitgestapt via' de passagierskant en L gedropt. Wil ik weer terug m'n auto in, via de passagierdeur natuurlijk, krijg ik m'n sleutel er niet in! Werk gebeld dat ik later was en voordat ik alsnog Route M belde, voor de zekerheid tóch nog even de bestuurdersdeur gevoeld. Die ging opeens wél gewoon open.
Wat een avontuur.
Vanmiddag even rubbervet en slotspray halen.
Nee, niet echt. We gaan nu nog een soort pasta proberen, wat wat beter zou moeten hechten en anders is het helaas pindaboter en vervangen...quote:
Ahja, zoiets heb ik ook al achter de kiezen jaquote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh en voor je denkt dat ik verder geen zak doe: ik heb al 2 wassen gedraaid, wassen opgehangen, kinderen naar de bus gebracht, schoongemaakt en vaatwasser uitgeruimd. Da's het voordeel van 6:15 opstaan.
Ah, een zakje heet water! Die onthou ik. Hoewel, ik ga eerst die zooi kopen vanmiddag.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahaha! Ja leuk hè, auto's met vorst.ik heb laatst ook al met een zakje heet water mijn slot staan ontdooien. Via de achterklep kon niet, omdat het slotbedekklepje vastgevroren zat.
![]()
Stomme is dat je door zo'n zakje heet water weer condens maakt in je slot wat dan weer gaat bevriezen. Maar dat werkt dus wél, en ook vrij snel. (Als smurfensnot maar dan met heet water)
Ik had t wel willen zien eigenlijk![]()
En gefeliciteerd met je baanvoortzetting!
Hahahaha! Misschien keken de parkeergaragemensen wel mee met de beveiligingscamera'squote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef geppie het volgende:
[..]
Altijd leuk om de dag mee te beginnen!
Reminds me...toen ik ruim zeven maanden zwanger was (en formaat olifant had aangenomen) en bij mijn auto op de personeelparkeerplaats van Schiphol aankwam, bleken de auto's naast me zo dicht op die van mij te staan dat ik er niet tussen kon met mijn buik...moest ik ook via de achterklep mijn achterbank neerklappen en mijn gigantische lijf tussen de stoelen door naar de bestuurdersplek.
Ik hoop dat niemand dat gezien heeft
Ik denk dat ik maar eens een baan ga zoeken! Kom ik ook aan m'n rust toe!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ahja, zoiets heb ik ook al achter de kiezen ja. Fijn zo'n "vrije" dag.
Ik hoop het welquote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef geppie het volgende:
[..]
Reminds me...toen ik ruim zeven maanden zwanger was (en formaat olifant had aangenomen) en bij mijn auto op de personeelparkeerplaats van Schiphol aankwam, bleken de auto's naast me zo dicht op die van mij te staan dat ik er niet tussen kon met mijn buik...moest ik ook via de achterklep mijn achterbank neerklappen en mijn gigantische lijf tussen de stoelen doorfrotten naar de bestuurdersplek.
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Hahahaha! Misschien keken de parkeergaragemensen wel mee met de beveiligingscamera's![]()
Die tubes kosten toch ook geen vermogen he? Anders had je die beter bij je nieuwe radiator kunnen leggenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, niet echt. We gaan nu nog een soort pasta proberen, wat wat beter zou moeten hechten en anders is het helaas pindaboter en vervangen...
Idd, morgen op kantoor weer lekker bijkomen!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een baan ga zoeken! Kom ik ook aan m'n rust toe!
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:20 schreef Luigi het volgende:
[..]
Idd, morgen op kantoor weer lekker bijkomen!
Mwoch het is meer het werk dan het geldquote:Op woensdag 12 december 2012 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Die tubes kosten toch ook geen vermogen he? Anders had je die beter bij je nieuwe radiator kunnen leggen
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef geppie het volgende:
[..]
Reminds me...toen ik ruim zeven maanden zwanger was (en formaat olifant had aangenomen) en bij mijn auto op de personeelparkeerplaats van Schiphol aankwam, bleken de auto's naast me zo dicht op die van mij te staan dat ik er niet tussen kon met mijn buik...moest ik ook via de achterklep mijn achterbank neerklappen en mijn gigantische lijf tussen de stoelen doorfrotten naar de bestuurdersplek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |