Ah, we hebben een medewerker van Christine le Duc. En laat Myra niet horen dat jij denkt dat ze een man is. En om je uit de droom te helpen: ik mod niet in GC, dus hier ben ik gewoon user. Bovendien hoeft niet elke post iets bij te dragen, anders zou het wel heel saai worden.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:46 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zo zo, dat is goed zeg.
[..]
Hij heeft een prima prijs betaald. Als je zo gaat denken dan betaal je voor ontzettend veel producten te veel. En ik weet dat deze post niet veel bedraagt maar jouw posts dragen echt 0,0 bij en dat als moderator.
Nee hoor. Maar het is echt niet interessant om te zeggen dat je de inkoopprijzen van een winkelketen kent. Daarnaast mod je wellicht niet in GC, maar je draagt die titel wel in GC.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah, we hebben een medewerker van Christine le Duc. En laat Myra niet horen dat jij denkt dat ze een man is. En om je uit de droom te helpen: ik mod niet in GC, dus hier ben ik gewoon user. Bovendien hoeft niet elke post iets bij te dragen, anders zou het wel heel saai worden.
Hoeveel van die shirts heb je zo langzamerhand wel niet?quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:47 schreef shiznuts het volgende:
Nice. 3 Random shirts maar weer voor 18,30 EUR.
Ughem.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:33 schreef Ceviche het volgende:
Is dat met die dozen ofzo? Of hebben ze dan aanbiedingen?
FAQ op iBood... http://www.ibood.com/nl/nl/whats_ibood/type,general/quote:en soms ook een snelle jacht (snel kopen) Genaamd de Ibood Hunt.
Dan is het oppassen geblazen en snel denken! Laat je niet gek maken door de aanbiedingen.
Hoezo mag dat niet meer dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:38 schreef bambino het volgende:
Zag het mailtje net ook voorbij komen.
Ga denk ik niet de hele dag er voor zitten dit keer.
BOX Items mag je niet meer verkopen op Fok dus box heb je weinig aan.
Marktplaats gezeik heb ik niet veel zin aan
Omdat het gezien word als handel.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet meer dan?
ik ben een newbie wat ibood betreft![]()
Omdat het handel IS.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Omdat het gezien word als handel.
Ik heb die een besteld, ben benieuwd wat ik krijg.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:54 schreef Nizno het volgende:
http://www.dealbanana.nl/box
verrassingsdoosjes...
Zag het voorbij komen op FB,
Voor de liefhebbers.
Met de C2B box in het achterhoofd koop ik nu alleen maar Ibood boxenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb die een besteld, ben benieuwd wat ik krijg.
Was die zo slecht dan ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Met de C2B box in het achterhoofd koop ik nu alleen maar Ibood boxen
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Heb jij onder een steen gelegen?
In alle boxen zat alleen maar kutzooi, maar opeens kregen een paar mensen die op facebook click to buy aan het verdedigen waren een televisie. Er zijn heel veel boxen retour gegaan, er zijn boxen letterlijk in het water gevallen (maar ik vermoed een setup want het was wel heel mooi in beeld) en nog veel meer van dat soort ongein.quote:
Ik zal het zien komende weekquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In alle boxen zat alleen maar kutzooi, maar opeens kregen een paar mensen die op facebook click to buy aan het verdedigen waren een televisie. Er zijn heel veel boxen retour gegaan, er zijn boxen letterlijk in het water gevallen (maar ik vermoed een setup want het was wel heel mooi in beeld) en nog veel meer van dat soort ongein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |