quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:31 schreef Incantrix het volgende:
Typen is moeilijk als je bijzettafeltje je ipad telkens wegschopt
Oehhhh zeer nice !quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:43 schreef Incantrix het volgende:
Kkinkt als mijn pa Dico, elke fokking avond opnieuw
En wij hebben morgen allebei vrij, lief werkt niet op woensdag en Stef is bij opa en omauitslapen! Ochtendseks! Naar de bios! Dit dat ALLES
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:43 schreef Incantrix het volgende:
Kkinkt als mijn pa Dico, elke fokking avond opnieuw
En wij hebben morgen allebei vrij, lief werkt niet op woensdag en Stef is bij opa en omauitslapen! Ochtendseks! Naar de bios! Dit dat ALLES
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Bwahahahaha. Ik dacht dat ik een stukje bus miste, zat 'ie ergens tussen waar we toch echt gecheckt hadden.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd bb heeft het bed verschoond
Schoon bedquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd bb heeft het bed verschoond
Niet als je aan de pil bent!quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
6 negers tegelijk?dan heb je niet alleen je buik er van vol
Geeft niks hoor. Eerst gewoon en dan kunstjes, zei mijn moeder altijdquote:
Komt morgen misschien, maar is ziekjes (vandaar de misschien). Dus nu staat de afspraak dat hij donderdag (na het trainen) komt en dan blijft slapen, want hij is vrijdag vrij en ik heb pas om 1 uur les. En dus misschien morgen nog, maar dat is even afwachten.quote:
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Mss het volgende:
Oh maar er was vorige week dus niks aan de hand?
Daarom. Ik moet gewoon relaxen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik spreek Joop doordeweeks eigenlijk amper.De avonden die ik thuis ben, is hij weg en vice versa.
Is die ook gestuiterd?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, even de schade op de werklaptop bekijken
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, even de schade op de werklaptop bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |