Jij gaat nu op negeer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is Jian in het echt niet zo zuur hoor. Dat is een beetje een pose van hem.
Hahaaa, opa is dol op mij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij gaat nu op negeer.Zie je het Opa, op negeer dus, je hebt helemaal gelijk hoor, hij spoort niet!
![]()
Beetje verkeerde rolverdeling in Oop´s optiek.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Marokkaanse politieman in de uitzending zit opa ook niet lekker.
na opsporing verzocht.........de rijdende rechter, Meester Visserquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:09 schreef pullup het volgende:
Wanneer is dat programma waar Coos zo op zat te wachten, met dat bejaarden meppen ?
Hij doet het stiekem op die chat hé zodat hij zijn werkelijke gevoelens niet zo duidelijk kenbaar maakt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:09 schreef Toverheks het volgende:
Opa houd van Schrutz eigenlijk, zegt ie net tegen mij
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
na opsporing verzocht.........de rijdende rechter, Meester Visser
ja, hij tikte het net, hij houd ook van andere, maar Schrutz heeft een speciaal plaatsje in zijn hartquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij doet het stiekem op die chat hé zodat hij zijn werkelijke gevoelens niet zo duidelijk kenbaar maakt.
Met een catheterisatie is dat zo verholpen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, hij tikte het net, hij houd ook van andere, maar Schrutz heeft een speciaal plaatsje in zijn hart
Met een lobotomie ook, maar of dat zin heeft?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Met een catheterisatie is dat zo verholpen.
Na opsporing verzocht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:09 schreef pullup het volgende:
Wanneer is dat programma waar Coos zo op zat te wachten, met dat bejaarden meppen ?
Trustenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met een lobotomie ook, maar of dat zin heeft?
Fijne avond en don't let the bedbugs bite you.
pullup er zitten juweeltjes tussen, je moet eens op uitzending gemist gaan kijken, hilarischquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met een lobotomie ook, maar of dat zin heeft?
Fijne avond en don't let the bedbugs bite you.
Hartelijk dank Coos.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Na opsporing verzocht.
En het is ook wel leuk om hier TV / De Rijdende Rechter #74 Niet de Rokende Rechter mee te lezen.
Ik ga ervoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Na opsporing verzocht.
En het is ook wel leuk om hier TV / De Rijdende Rechter #74 Niet de Rokende Rechter mee te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |