Jij gaat nu op negeer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is Jian in het echt niet zo zuur hoor. Dat is een beetje een pose van hem.
Hahaaa, opa is dol op mij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij gaat nu op negeer.Zie je het Opa, op negeer dus, je hebt helemaal gelijk hoor, hij spoort niet!
![]()
Beetje verkeerde rolverdeling in Oop´s optiek.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Marokkaanse politieman in de uitzending zit opa ook niet lekker.
na opsporing verzocht.........de rijdende rechter, Meester Visserquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:09 schreef pullup het volgende:
Wanneer is dat programma waar Coos zo op zat te wachten, met dat bejaarden meppen ?
Hij doet het stiekem op die chat hé zodat hij zijn werkelijke gevoelens niet zo duidelijk kenbaar maakt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:09 schreef Toverheks het volgende:
Opa houd van Schrutz eigenlijk, zegt ie net tegen mij
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
na opsporing verzocht.........de rijdende rechter, Meester Visser
ja, hij tikte het net, hij houd ook van andere, maar Schrutz heeft een speciaal plaatsje in zijn hartquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij doet het stiekem op die chat hé zodat hij zijn werkelijke gevoelens niet zo duidelijk kenbaar maakt.
Met een catheterisatie is dat zo verholpen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, hij tikte het net, hij houd ook van andere, maar Schrutz heeft een speciaal plaatsje in zijn hart
Met een lobotomie ook, maar of dat zin heeft?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Met een catheterisatie is dat zo verholpen.
Na opsporing verzocht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:09 schreef pullup het volgende:
Wanneer is dat programma waar Coos zo op zat te wachten, met dat bejaarden meppen ?
Trustenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met een lobotomie ook, maar of dat zin heeft?
Fijne avond en don't let the bedbugs bite you.
pullup er zitten juweeltjes tussen, je moet eens op uitzending gemist gaan kijken, hilarischquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met een lobotomie ook, maar of dat zin heeft?
Fijne avond en don't let the bedbugs bite you.
Hartelijk dank Coos.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Na opsporing verzocht.
En het is ook wel leuk om hier TV / De Rijdende Rechter #74 Niet de Rokende Rechter mee te lezen.
Ik ga ervoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Na opsporing verzocht.
En het is ook wel leuk om hier TV / De Rijdende Rechter #74 Niet de Rokende Rechter mee te lezen.
Tsjaquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa hoopt dat er iemand van hier niet meer wakker wordt.
Voor of na dattie de tyfus geslagen is ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa hoopt dat er iemand van hier niet meer wakker wordt.
Niks mis met die man, toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:24 schreef Toverheks het volgende:
wat zal ik daar op zeggen, iemand niet meer wakker wensen, ach ik zeg maar ff niks
Opa slaat niet, Hop welquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Voor of na dattie de tyfus geslagen is ?
Ja, maar hij wist niet dat dat de herhaling van de uitzending van 1 april was.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Opsporing Verzocht: "blond haar, blauwe ogen..." Opa baalt als een stekker.
Dit was wel voldoendequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:37 schreef Toverheks het volgende:
TV / De Rijdende Rechter #75 Asteblieft
Pullup ik zag in de OP alle afleveringen staan er, echt pik er gewoon eentje uit.
weet niet meer welke aflevering maar er zit er eentje tussen met een vrouw nou ogen spuwen vuur was gewoon zielig![]()
vistuig is ook top.
nee dit was nog niks, echt er zitten er een paar tussen echt je bepist jequote:
Ik heb een mooie kerstvakantie. Dat lijkt me dan wellicht een goed tijdverdrijfquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dit was nog niks, echt er zitten er een paar tussen echt je bepist je
Wat een *&^%-uitzending. Vechtende bejaarden had ik gehoord, nou dat viel niet mee. Ik ben ook gelijk niet meer onder de indruk van die dreigementen van opa die mij zou willen slaanquote:
Nâh, ik zou vooral de aflevering met de travestieten opzoeken. Ik zeek bijna in mijn broek van het lachen.quote:
misschien een schouderklopjequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat een *&^%-uitzending. Vechtende bejaarden had ik gehoord, nou dat viel niet mee. Ik ben ook gelijk niet meer onder de indruk van die dreigementen van opa die mij zou willen slaan
Je moet pas echt gaan uitkijken als hij zijn kunstgebit uitdoet en hem als boksbeugel wil gebruiken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat een *&^%-uitzending. Vechtende bejaarden had ik gehoord, nou dat viel niet mee. Ik ben ook gelijk niet meer onder de indruk van die dreigementen van opa die mij zou willen slaan
Met die schoonzoon die in de studio zat kun je maar beter geen ruzie hebben, geloof ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:02 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
misschien een schouderklopje
Hij kan me toch niet raken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet pas echt gaan uitkijken als hij zijn kunstgebit uitdoet en hem als boksbeugel wil gebruiken.
Ik kom hem af en toe tegen in de stad, hij kijkt dan altijd heel angstig. Hij ruikt natuurlijk dat ik links ben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:06 schreef pullup het volgende:
Bolkensteijn ziet er ook uit alsof hij een flink potje heeft lopen matten
die heeft ook tien sjiwawaasquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:06 schreef pullup het volgende:
Bolkensteijn ziet er ook uit alsof hij een flink potje heeft lopen matten
Gelukkig slaat hij je niet de tyfus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom hem af en toe tegen in de stad, hij kijkt dan altijd heel angstig. Hij ruikt natuurlijk dat ik links ben.
Daar heeft-ie Hop voor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig slaat hij je niet de tyfus.
Hop ook al bevriend met Bolk?quote:
oh met Fabiola, die kent Pullup wel hahaha, lliep vroeger hellemaal in celofaan hier in de stad, met dat roze plutje en die gozer met dat rokje aan en dan die baardquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, ik zou vooral de aflevering met de travestieten opzoeken. Ik zeek bijna in mijn broek van het lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |