abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120215842
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 00:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Jian houdt jullie nog een beetje in het gareel. En heeft vandaag geen stille tocht aangekondigd. Hulde daarvoor! w/
En omdat de Rijdende Rechter-kijkers vanavond met z'n allen tijdelijk naar het daarvoor lopende topic zijn verhuisd, was de balans tussen on/off topic uiteindelijk prima in orde vandaag! Ook namens opa bedankt! ^O^
Nu mag Jian vast wel op de chat van opa.
pi_120216052
We moeten wel een leuke nick voor Jian bedenken.

Iets al Lorre misschien?
pi_120216136
Quiche Ridzjarts?
pi_120216945
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:04 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]

Voor de stream en chat van Opaatje:

Hoed U voor neppers, de echte is te herkennen aan zijn gebrek aan humor

www.ditisopaatje.tk

:D
pi_120220505
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 00:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Jian houdt jullie nog een beetje in het gareel. En heeft vandaag geen stille tocht aangekondigd. Hulde daarvoor! w/
En omdat de Rijdende Rechter-kijkers vanavond met z'n allen tijdelijk naar het daarvoor lopende topic zijn verhuisd, was de balans tussen on/off topic uiteindelijk prima in orde vandaag! Ook namens opa bedankt! ^O^
waren maar 2 joetoepjes hoor Gert O+ zal het nooiiiiiit meeeeer dooeeennnn, en ze waren voor Pullup en Annie, ban je die maar >:)

Hoi hoi hoi Opa w/

[ Bericht 5% gewijzigd door Toverheks op 12-12-2012 10:08:41 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 12 december 2012 @ 10:13:48 #131
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_120220803
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:00 schreef Toverheks het volgende:

[..]

waren maar 2 joetoepjes hoor Gert O+ zal het nooiiiiiit meeeeer dooeeennnn, en ze waren voor Pullup en Annie, ban je die maar >:)

Hoi hoi hoi Opa w/
Wel nee niet bannen voor zoiets toch? -O-
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_120220860
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:13 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Wel nee niet bannen voor zoiets toch? -O-
Als Gert zijn bui niet heeft is het de BANKNOP :X

Hoi Gert en Opa w/
  woensdag 12 december 2012 @ 10:18:29 #133
185670 Poezewoes
pi_120220895
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:16 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Als Gert zijn bui niet heeft is het de BANKNOP :X

Hoi Gert en Opa w/
Was gisteren geinig bij de topic van de Rijdende rechter, heb hier nog nooit meegemaakt dat er een topic zo snel ging. *O*
pi_120220936
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:18 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Was gisteren geinig bij de topic van de Rijdende rechter, heb hier nog nooit meegemaakt dat er een topic zo snel ging. *O*
Toen in de SC hier, af en toe was het ook niet bij te houden, dat waren nog eens tijden, so gesjellig met heel veel leuke users die je nu niet meer leest, jammer hoor, maar er is een tijd van komen, en er is een tijd van gaan. :Y

en nee ik ga nog niet hoor!
  woensdag 12 december 2012 @ 10:27:49 #135
241662 Jian
Well, well, well
pi_120221099
Goedemorgen Vrienden van Opa, vanaf morgen wordt het minder koud, gewoon lekker druilerig decemberweer zonder die pokkensneeuw. c_/
Oh en vandaag wederom geen stille tocht en ook dat is goed nieuws ^O^

Opa ligt nog heerlijk te knorren, met geschoren ballen uiteraard, met dank aan Miranda!
Oma is ondertussen op haar fiets op weg naar haar werk. De lunch van Opa staat uiteraard al keurig op zijn ontwaken te wachten in de koelkast, 2 bammetjes met hagelslag en 2 bammetjes met jam en een biertje.

Wat er vandaag op het menu staat is mij nog niet bekend, maar PB komt ongetwijfeld lopende de dag met de ontboezemingen waar iedereen reeds smachtend op zit te wachten, het is woensdag, dus .........

En omdat Gert ook aan zijn trekken moet komen en ik 'm wel passend vind na zoveel goed nieuws;

;)
  woensdag 12 december 2012 @ 10:40:54 #136
185670 Poezewoes
pi_120221454
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:21 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Toen in de SC hier, af en toe was het ook niet bij te houden, dat waren nog eens tijden, so gesjellig met heel veel leuke users die je nu niet meer leest, jammer hoor, maar er is een tijd van komen, en er is een tijd van gaan. :Y

en nee ik ga nog niet hoor!
Heb er nog een paar op twitter die toen op de secretstory topic zaten :Y
pi_120221987
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:27 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen Vrienden van Opa, vanaf morgen wordt het minder koud, gewoon lekker druilerig decemberweer zonder die pokkensneeuw. c_/

Opa ligt nog heerlijk te knorren, met geschoren ballen uiteraard, met dank aan Miranda!
Oma is ondertussen op haar fiets op weg naar haar werk. De lunch van Opa staat uiteraard al keurig op zijn ontwaken te wachten in de koelkast, 2 bammetjes met hagelslag en 2 bammetjes met jam en een biertje.

Wat er vandaag op het menu staat is mij nog niet bekend, maar PB komt ongetwijfeld lopende de dag met de ontboezemingen waar iedereen reeds smachtend op zit te wachten, het is woensdag, dus .........

En omdat Gert ook aan zijn trekken moet komen en ik 'm wel passend vind na zoveel goed nieuws;

;)
Huh Bier bij het ontbijt :?
Honesty is the best policy.
pi_120222074
bier bij het ontbijt, bier bij de lunch, bier bij het avond eten, vind je dat zo raar Selam :o oh ook bier gewoon omdat het kan, zo lekker tussen door...........lang leven het Carabier w/
pi_120223124
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:04 schreef Toverheks het volgende:
bier bij het ontbijt, bier bij de lunch, bier bij het avond eten, vind je dat zo raar Selam :o oh ook bier gewoon omdat het kan, zo lekker tussen door...........lang leven het Carabier w/
Heksie als jij dat ook zegt zal het wel zo zijn,ik neem wel Thee bij het ontbijit *O* *O*
Honesty is the best policy.
pi_120225920
Die Rijdende Rechter van gisteren viel zwaar tegen eigenlijk.
Het was net alsof je naar opa en Hop zat te kijken maar dan in sterk afgezwakte vorm natuurlijk.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_120227192
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:27 schreef Jian het volgende:

;)
Ik hou van pokkensneeuw.. ~:)

mooie plaat trouwens... :Y
pi_120228044
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik weet precies hoe dat gaat. Vanaf klokslag 7 uur maken ze zoveel mogelijk herrie en na 9 uur hoor je niks meer. Ze zijn hier vlakbij ergens de fundering aan het vernieuwen, 10 voor 7 gaan ze flink los met heien en de rest van de dag doen ze klussen zonder geluid. -O-

[..]

:W
Het viel mij 100% mee. Ik werd even wakker van het zagen maar toch weer in slaap gevallen.
Maar het kost wat zo´n boompie weghalen. Na de zagers kwamen de opruimers, even daarna een vrachtauto met grijper die de stronk opladen en direct een diepe kuil maakten. Half uurtje later andere vrachtauto die verse grond in het gat gooiden en een nieuw boompje. Op dit moment is de volgende ploeg bezig opnieuw de tegels te leggen. c_/
pi_120228829
en dat allemaal van onze belastingcenten Coos :( herstel ook Opa zijn belastingcenten
pi_120228923
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:25 schreef Toverheks het volgende:
en dat allemaal van onze belastingcenten Coos :( herstel ook Opa zijn belastingcenten
Maar dat boompje is mooi weg
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_120229056
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:28 schreef pullup het volgende:

[..]

Maar dat boompje is mooi weg
dat dan weer wel, dankzij OPA zijn belastingcenten :P
pi_120229177
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:33 schreef Toverheks het volgende:

[..]

dat dan weer wel, dankzij OPA zijn belastingcenten :P
Opa is zelf zijn hele leven lang een van de groot-opsoupeerders dus die zal niet snel klagen lijkt me. O-)
pi_120229542
Wat zit iedereen op deze pagina me trouwens een ban te proberen aan te smeren overigens ? }:|
pi_120229840
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:36 schreef pullup het volgende:

[..]

Opa is zelf zijn hele leven lang een van de groot-opsoupeerders dus die zal niet snel klagen lijkt me. O-)
Nee, opa is niet zo'n klager :X
pi_120229853
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:47 schreef pullup het volgende:
Wat zit iedereen op deze pagina me trouwens een ban te proberen aan te smeren overigens ? }:|
Jian weer, zeker?
  woensdag 12 december 2012 @ 15:25:43 #150
241662 Jian
Well, well, well
pi_120230941
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:34 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ik hou van pokkensneeuw.. ~:)

mooie plaat trouwens... :Y
Ik kom net terug uit Utrech en ik ben blij dat we van die troep op de weg af zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')