Ik heb juist een DM naar Gert gestuurd om een goed woordje te doen voor pullup. Gert zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat hij best zag wie hier de grootste onruststoker wasquote:
Dus omdat je voor pullup opkwam zit je nu zelf met de gebakken peren?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb juist een DM naar Gert gestuurd om een goed woordje te doen voor pullup. Gert zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat hij best zag wie hier de grootste onruststoker was
huh ... die van Oma bedoel je zekerquote:Op woensdag 12 december 2012 14:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat dan weer wel, dankzij OPA zijn belastingcenten
In 1e instantie wel, maar toen heb ik een boekje open gedaan over wat mootie hier allemaal uitvreet, nou je begrijpt, daar schrok ie zo van dat ie mij meteen vergeten wasquote:Op woensdag 12 december 2012 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus omdat je voor pullup opkwam zit je nu zelf met de gebakken peren?
Nouhou....quote:Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef Jian het volgende:
[..]
In 1e instantie wel, maar toen heb ik een boekje open gedaan over wat mootie hier allemaal uitvreet, nou je begrijpt, daar schrok ie zo van dat ie mij meteen vergeten was
Jian trapt nogal wild om zich heen om z'n hachje te redden.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nouhou....![]()
![]()
Ik ben toch praktisch altijd lief!
Blij dat we van Utrecht af zijn?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kom net terug uit Utrech en ik ben blij dat we van die troep op de weg af zijn!
Ik ben erg blij met deze gang van zaken. Iedereen weet dat een rotte peer de rest van deze fruitmand kan aansteken. Als we een front maken dan overleven wij als Vrienden van Opa zelfs dit.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb juist een DM naar Gert gestuurd om een goed woordje te doen voor pullup. Gert zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat hij best zag wie hier de grootste onruststoker was
Hear, hear, ..... wel een ietsje vilein om Scrut te vergelijken met een peer, ik weet toevallig dat één van zijn goede voornemens is om in januari te gaan lijnen, geef 'm een kansquote:Op woensdag 12 december 2012 16:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met deze gang van zaken. Iedereen weet dat een rotte peer de rest van deze fruitmand kan aansteken. Als we een front maken dan overleven wij als Vrienden van Opa zelfs dit.
Ik ben een toffe peer maar dat heeft niets met mijn bijna goddelijke gestalte van doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Hear, hear, ..... wel een ietsje vilein om Scrut te vergelijken met een peer, ik weet toevallig dat één van zijn goede voornemens is om in januari te gaan lijnen, geef 'm een kans
Sorry, je hebt gelijk ......quote:Op woensdag 12 december 2012 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben een toffe peer maar dat heeft niets met mijn bijna goddelijke gestalte van doen.
Ik eet nooit bij McDonaldsquote:Op woensdag 12 december 2012 16:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk ......
[ afbeelding ]
Oke alleen op de stoep en daken dan...quote:Op woensdag 12 december 2012 15:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kom net terug uit Utrech en ik ben blij dat we van die troep op de weg af zijn!
Ik dacht chili?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
Het is woensdag, dus pastadag.
Nee Oop, geen chocoladepasta
De laatste keer dat hij pasta had was hij niet te genieten. Dat vond-ie maar iets voor luie huisvrouwen.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
Het is woensdag, dus pastadag.
Nee Oop, geen chocoladepasta
Ik dacht macaroni uit eigen tuin.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:13 schreef beequeen het volgende:
Dat was wrs verse macaroni van de Aldi.
Dit is pas dag 5 volgens mij, nog minimaal 1 dag te gaan dus.quote:Net zo vers als zijn shirt.
Op 2e Kerstdag zullen de jointjes wel de hele avond rondgaan.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:26 schreef pullup het volgende:
Joepie, ons eigen drankorgel is weer online
Ik denk dat oma als bijbaan heeft dat ze een soort testpersoon is voor verschillende medicinale wietsoorten zoveel als die er doorheen jaagt op een dag.
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op 2e Kerstdag zullen de jointjes wel de hele avond rondgaan.
Anders ga jij hem nog even lopen ophitsenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft voor zijn kerst een mooi T-shirt cadeau gekregen
[ afbeelding ]
Alle opa's het land uit!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
En maar janken over agressieve Marokkanen![]()
We hebben een opa-probleem in Nederland.
We zouden een begin kunnen maken ze de zee in te drijven. Aangezien hij in Den Haag woont is hij bij de eersten die te water gaan.quote:
Stuit was blijkbaar ook zo'n stoner die wilde dat opa de hele middag reggae op bleef zetten.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zouden een begin kunnen maken ze de zee in te drijven. Aangezien hij in Den Haag woont is hij bij de eersten die te water gaan.
Hij vindt Stuit een ondankbaar kreng, zegt-ie. Deen idee wie Stuit is
Nee, het is een uitspraak van Hop. Die woont naast Toverheks.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:03 schreef Copycat het volgende:
Maar die ouwe komt dus uit Woensel West? Heeft-ie ook een kutkachel en neukt-ie natte Spaanse hoeren in hun reet?
Oh ja, dat is ook zo! Chili, pasta, je haalt het zo snel door elkaar. Zijn allebei prutjes.quote:
Vissticks zijn het geworden. Vers uit de haven van Scheveningen.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo! Chili, pasta, je haalt het zo snel door elkaar. Zijn allebei prutjes.
Maar wel vérs!
Wel zonde dan dat die hoeren aan de verkeerde kant nat zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 18:03 schreef Copycat het volgende:
Maar die ouwe komt dus uit Woensel West? Heeft-ie ook een kutkachel en neukt-ie natte Spaanse hoeren in hun reet?
Oh, ook vers en gezond!quote:Op woensdag 12 december 2012 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vissticks zijn het geworden. Vers uit de haven van Scheveningen.
Met verse diepvriesspinazie en kant-en klaar krieltjes. Heeeeeeeeeerrrrrrrlllllliiiijjjjjkkkkk.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Vissticks zijn het geworden. Vers uit de haven van Scheveningen.
Voor opa is dat een pot nat. Een gat is een gat.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
Wel zonde dan dat die hoeren aan de verkeerde kant nat zijn
Daarom kan Pb het zo goed met hem vinden.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:10 schreef Copycat het volgende:
Voor opa is dat een pot nat. Een gat is een gat.
Prakt Oop zélfquote:Op woensdag 12 december 2012 18:11 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Het maakt ook niet veel uit wat je hem voorzet.
Na wat minuutjes verwoed prakken ziet het er weer uit als zijn normale stamp
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:11 schreef pullup het volgende:
Het maakt ook niet veel uit wat je hem voorzet.
Na wat minuutjes verwoed prakken ziet het er weer uit als zijn normale stamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |