Haha die heb ik al een tijdje niet meer gezien. Ook die skater in zijn blote reet is blijkbaar ooit bevroren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh met Fabiola, die kent Pullup wel hahaha, lliep vroeger hellemaal in celofaan hier in de stad, met dat roze plutje en die gozer met dat rokje aan en dan die baard
Wees blij. Fabiola is een afschuwelijke vent.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha die heb ik al een tijdje niet meer gezien.
Ja, die was best irritantquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wees blij. Fabiola is een afschuwelijke vent.
Wat heb je misdaan ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:18 schreef Anniebab het volgende:
En krijg ik opa na een dag al op mijn dak...
die woonde bij de vijzelstraat, toen ik daar een kroeg schoon hield kwam ie zo de trap af met skate`s en al, in dat leren broekje hahahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha die heb ik al een tijdje niet meer gezien. Ook die skater in zijn blote reet is blijkbaar ooit bevroren.
Alleen als je een traplift naar je dak hebt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:18 schreef Anniebab het volgende:
En krijg ik opa na een dag al op mijn dak...
Was een geintjequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik niks maar las zoiets van Annies Ip-adres maar was meer geintje denk ik
Er worden hier geen grappen gemaakt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik niks maar las zoiets van Annies Ip-adres maar was meer geintje denk ik
Ik kijk er morgen naarquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:22 schreef Toverheks het volgende:
deze mevrouw ohhhhhhhhhhhh![]()
fabiola met roze pluutje![]()
je moet ff kijken dan Pullup maar deze 2 raad ik je zeker aan, heb ze van joetoep maar weet niet welke tt ze in dat topic gebruiken
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:22 schreef Anniebab het volgende:
Haha, nou, dan kan ik iig rustig gaan slapen..
quote:
Fabiola is ondertussen gepensioneerdquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha die heb ik al een tijdje niet meer gezien. Ook die skater in zijn blote reet is blijkbaar ooit bevroren.
quote:
zit je?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch tegen mij?
quote:
Opa ziet zo vaak een slaande bejaarde als ie met Hop op stap is ......quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]meester Visser is zo een aardige leuke vent, en heeft best humor...........
zal Opa meester Visser gekeken hebben vanavond, had hem wel de tip gegeven van slaande bejaarde, altijd leuk
Opa vindt dat ze die Mr. Visser de tyfus moeten slaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]meester Visser is zo een aardige leuke vent, en heeft best humor...........
zal Opa meester Visser gekeken hebben vanavond, had hem wel de tip gegeven van slaande bejaarde, altijd leuk
Die is z'n ballen aan het scheren, denk ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja en Coos waarschijnlijk, maar dat schiet ook niet op
Ik vind het best, als ie ze daarna maar niet laat zienquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is z'n ballen aan het scheren, denk ik.
Beter sluit je nu je PM.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het best, als ie ze daarna maar niet laat zien
Meh, vandaag doe ik het even rustig aan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wil jij niemand de tyfus slaan?
Stoppelsquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:46 schreef Coos het volgende:
Ik heb nu zo ongeveer een mental image van Hop. Iemand die in een Ford Taunus uit 1967 heel Nederland rond rijdt om, zoals je verzoekplaatjes aanvraagd, iedereen de tyfus te slaan.
Dat hoeft niet iedere dag hoor Scrut, dat ballen scheren.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:46 schreef Coos het volgende:
Ik heb nu zo ongeveer een mental image van Hop. Iemand die in een Ford Taunus uit 1967 heel Nederland rond rijdt om, zoals je verzoekplaatjes aanvraagd, iedereen de tyfus te slaan.
Nee hoor! Zal ik effe een foto plaatsen?quote:
Doe maar één naar mootie per PMquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee hoor! Zal ik effe een foto plaatsen?
Hij denkt dat we allemaal wat tegen 'm hebben .....quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik Scrut tof, is dat erg?
Graag!quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee hoor! Zal ik effe een foto plaatsen?
1967, dat is zo'n treurig kijkende Taunusquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:46 schreef Coos het volgende:
Je wil er toch wel een beetje netjes bijlopen?quote:Dat hoeft niet iedere dag hoor Scrut, dat ballen scheren.
gaaf dingquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
1967, dat is zo'n treurig kijkende Taunus![]()
[ afbeelding ]
[..]
Je wil er toch wel een beetje netjes bijlopen?
Ik hoorde dat van iemand via de DM.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij denkt dat we allemaal wat tegen 'm hebben .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |