Wellicht. Ik ben die dag toch alleen thuis, helaas. Alles beter dan alleen zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Nouja, dood gaan we toch allemaal. op 21 december bijvoorbeeld. SAMEN WANT JE KOMT GEWOON DE 21E!
Precies.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef Faaluser het volgende:
[..]
[..]
Wellicht. Ik ben die dag toch alleen thuis, helaas. Alles beter dan alleen zijn.
Overigens neemt Dennis de drankvoorraad die over was van afgelopen vrijdag mee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Wellicht. Ik ben die dag toch alleen thuis, helaas. Alles beter dan alleen zijn.
Meh, dat is (meer dan) een uur rijden. Denk het niequote:Op dinsdag 11 december 2012 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tax wil je vast wel eens ophalen
Ik kan niet wachtenquote:
niet altijdquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een gejank over de op en TT steeds
tevens, lapohunten
haha ja best wel. vooral als hij vast loopt en hij heel veel skiptquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat is (meer dan) een uur rijden. Denk het nie
[..]
Ik kan niet wachten
ja he :\quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]kut is dat als iedereen zo ver weg woont
Wat dat betreft zou ik graag in de Randstad wonen. Maar ik heb hekel aan de Randstad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]kut is dat als iedereen zo ver weg woont
meeten is leuk vooral met leuke menschenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
WAAROM WIL IEDEREEN ZO GRAAG MEETEN?
Omdat we alleen toffe mensen meeten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
hier wonen wel hele toffe mensen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou ik graag in de Randstad wonen. Maar ik heb hekel aan de Randstad.
GMTA.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef msacras het volgende:
[..]
meeten is leuk vooral met leuke menschen
randstad is ook niet alles. je fiets wordt gejatquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hier wonen wel hele toffe mensen.
Nee garpje is kutdorp
omdat voortplanten en eekhoornsquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja best wel. vooral als hij vast loopt en hij heel veel skipt
Niet zozeer de mensen, meer de omgeving/sfeer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hier wonen wel hele toffe mensen.
Nee garpje is kutdorp
Ik zal het zeggen als ik weer in Leiden benquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef msacras het volgende:
[..]
randstad is ook niet alles. je fiets wordt gejat
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zal het zeggen als ik weer in Leiden ben
okiquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef msacras het volgende:
[..]
meeten is leuk vooral met leuke menschen
ik wil graag antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat we alleen toffe mensen meeten.
Omdat we toffe mensen willen meeten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
oki
[..]
ik wil graag antwoord op mijn vraag
en nijlpaardenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat voortplanten en eekhoorns
heb jij nooit geleerd om een vraag goed te beantwoordenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat we toffe mensen willen meeten.
okquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kom naar maliebaan dan gaan we ook een rit des doods doen
Dit was toch duidelijk een antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
heb jij nooit geleerd om een vraag goed te beantwoorden
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gaan we racen tegen tax en rock
je gaf geen antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit was toch duidelijk een antwoord op je vraag.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je gaf geen antwoord op mijn vraag
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat we toffe mensen willen meeten.
Omdat dat leuk is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan zit ik toch nog steeds met de vraag ''waarom jullie (toffe mensen) willen meeten''?
Dat is lust, geen liefdequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hoef je alleen maar voor te bukken
omdat we de persoon achter de fokker willen leren kennenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan zit ik toch nog steeds met de vraag ''waarom jullie (toffe mensen) willen meeten''?
zo bijdehandquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hoef je alleen maar voor te bukken
dan ging je weg en kwam je nooit meer terugquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat als ik kon vliegenzweven door de lucht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee, want als eekhoorns nootjes gingen zoeken in de boom kon ik in hun holletje kruipen en avond eten en daarna weer terug naar huis gaanquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan ging je weg en kwam je nooit meer terug
Die Vans die je postte?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ze hebben die schoenen nog in mijn maat in andere winkel
in ongeveer weekje heb ik ze
tofquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ze hebben die schoenen nog in mijn maat in andere winkel
in ongeveer weekje heb ik ze
Meer van het goedequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:51 schreef Taexon het volgende:
Vinniee is ook in de TC!
4x
[ afbeelding ]
Genoeg voor iedereen
er zijn meer vinnies dan je lief isquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:51 schreef Taexon het volgende:
Vinniee is ook in de TC!
4x
[ afbeelding ]
Genoeg voor iedereen
Yes please o.oquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
steek die maar in je kont
Wat is dezequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er zijn meer vinnies dan je lief is
Ben je nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
But i don't want to be a murdereeeeer
thanks voor de infoooquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:30 schreef Rockiejj het volgende:
Dus.
Taex is een chille knul, en msacras is een chille knullin!
Weet ik dat alvastquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:30 schreef Rockiejj het volgende:
Dus.
Taex is een chille knul, en msacras is een chille knullin!
=.=quote:
Nee zal nietquote:Op woensdag 12 december 2012 00:13 schreef Vinniiee het volgende:
Check dit: JNG / JNG Meet - Wie, wat waar? Als die spoiler waar is, OF...
ja echt wel.quote:
rtquote:
ik nietquote:
quote:
slim zijn heeft niet perse met iq te maken maargoedquote:Op woensdag 12 december 2012 00:37 schreef badschaap het volgende:
Hahaha zo'n vmbo paupertje zit tegen mij te zeggen dat ik dom ben. Havo en een iq van 130 is vooral heel erg dom
Denken dat je opleiding uitmaakt hoe slim je bentquote:Op woensdag 12 december 2012 00:37 schreef badschaap het volgende:
Hahaha zo'n vmbo paupertje zit tegen mij te zeggen dat ik dom ben. Havo en een iq van 130 is vooral heel erg dom
T erge is nog dat ik met gemak VWO zou moeten kunnen, maar gewoon te lui ben. Dat is pas dom.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Denken dat je opleiding uitmaakt hoe slim je bent
Dat is pas dom.
Ja maar da ventje is gewoon plat gezegd dom.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
slim zijn heeft niet perse met iq te maken maargoed
je komt niet super intelligent over nee.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
T erge is nog dat ik met gemak VWO zou moeten kunnen, maar gewoon te lui ben. Dat is pas dom.
Ik kon volgens mijn cito toen de tijd ook Havo/VWOquote:Op woensdag 12 december 2012 00:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
T erge is nog dat ik met gemak VWO zou moeten kunnen, maar gewoon te lui ben. Dat is pas dom.
Ja sorry :pquote:Op woensdag 12 december 2012 00:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je komt niet super intelligent ovwr nee.
omdat hij vmbo doet of wat?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ja maar da ventje is gewoon plat gezegd dom.
ieder zijn ding toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik kon volgens mijn cito toen de tijd ook Havo/VWO
Maar omdat dat gewoon niks voor mij is heb ik vmbo gekozen en ben nu werkzaam als beveiliger en heb nergens spijt van.
Kortom ik vind wat ik heb gedaan niet dom
Kader. en daarbij hij weet echt bijna niksquote:Op woensdag 12 december 2012 00:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat hij vmbo doet of wat?
Mensen beoordelen op hun niveau is wel erg kortzichtig.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
Kader. en daarbij hij weet echt bijna niks
Ik heb zelf op theoretisch gezeten, ik weet dus dat daar niet echt de genieën zitten.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op hun niveau is wel erg kortzichtig.
Of hij nou dom is of niet.
sommige mensen die erop zitten hebben of zelf geen zin om hoger te gaan of worden zwaar onderschat.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik heb zelf op theoretisch gezeten, ik weet dus dat daar niet echt de genieën zitten.
Klopt, maar de klassen waar ik in zat bestond echt niet uit slimme mensen, believe me.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sommige mensen die erop zitten hebben of zelf geen zin om hoger te gaan of worden zwaar onderschat.
Hoeft niet altijd te betekenen dat ze dom zijn.
Als je slim bent laat dat dan zien.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
Klopt, maar de klassen waar ik in zat bestond echt niet uit slimme mensen, believe me.
Ik geloof ook best dat er mensen tussen zitten die geen zin hebben of worden onderschat zoals jij zij.
OHH fuck, ik moet toch es me antwoorden eerst nalopenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je slim bent laat dat dan zien.
Zijbitch please.
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je slim bent laat dat dan zien.
Zijbitch please.
Dat is te merken ja..quote:Op woensdag 12 december 2012 00:50 schreef badschaap het volgende:
[..]
OHH fuck, ik moet toch es me antwoorden eerst nalopen![]()
*zei natuurlijk
Vergeef je me
En sorry ik heb me momenten van slimmigheid.
Soms.
Heel soms.
het maakt mij geen reet uit, al zeg je zy.quote:
Ik had moeten zeggen i.p.v 'dom' 'minder slim'quote:Op woensdag 12 december 2012 00:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het maakt mij geen reet uit, al zeg je zy.
Maar ga dan niet allemaal niveaus erbij halen die volgens jou dom zouden zijn.
quote:
zelfs ik als mbo'er begrijpt beter hoe ik mijn woordkeuze moet aanpassen zodat het niet verkeerd overkomtquote:Op woensdag 12 december 2012 00:54 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik had moeten zeggen i.p.v 'dom' 'minder slim'
karma is a bitchquote:Op woensdag 12 december 2012 00:56 schreef badschaap het volgende:
Nouhou volgende week vlak voor begin van vakantie 2 toetsen
Ja mijn probleem is dat ik doe en dan pas denkquote:Op woensdag 12 december 2012 00:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zelfs ik als mbo'er begrijpt beter hoe ik mijn woordkeuze moet aanpassen zodat het niet verkeerd overkomt
Ja dat is niet handig hequote:Op woensdag 12 december 2012 00:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ja mijn probleem is dat ik doe en dan pas denk
Inderdaad tis niet gek handig.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat is niet handig he
Uni ook?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:58 schreef Rockiejj het volgende:
Bitches please.
550 CITO-score
IQ 158
Gymnasium gedaan
alles.
Geen idee wat ik had meer, en boeit me ook geen flikkerquote:Op woensdag 12 december 2012 00:58 schreef Rockiejj het volgende:
Bitches please.
550 CITO-score
IQ 158
Gymnasium gedaan
alles.
tsja kan gebeurenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
Inderdaad tis niet gek handig.
Maar ach we hebben allemaal dingetjes die eigenlijk niet handig zijn ;p
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen idee wat ik had meer, en boeit me ook geen flikker
Ik weet in ieder geval waar ik nu sta en wat ik eventueel kan
Zo is het broeder.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Taexon, jij als beveiliger kan vast wel me vraag beantwoorden.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Omdat ze dan niet aan hun haren kunnen worden getrokken.quote:Op woensdag 12 december 2012 01:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
Taexon, jij als beveiliger kan vast wel me vraag beantwoorden.
Waarom zijn bijna alle beveiligers kaal?
Oja en t klopt helemaal wat je zegt ;p
hahahahaquote:Op woensdag 12 december 2012 01:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Omdat ze dan niet aan hun haren kunnen worden getrokken.
hahhah omgquote:Op woensdag 12 december 2012 01:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 december 2012 01:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
286, vent, dat is normaal!quote:Op woensdag 12 december 2012 01:09 schreef Cole_World het volgende:
[..]
286 posts per dag ja? Jezus zit je opgesloten ofso?
nee ik kom buitenquote:Op woensdag 12 december 2012 01:09 schreef Cole_World het volgende:
[..]
286 posts per dag ja? Jezus zit je opgesloten ofso?
Zelfs voor mij is dat veel.quote:
goed om te wetenquote:
quote:
Omdat veel het stereotype beveiliger willen zijn denkquote:Op woensdag 12 december 2012 01:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
Taexon, jij als beveiliger kan vast wel me vraag beantwoorden.
Waarom zijn bijna alle beveiligers kaal?
Oja en t klopt helemaal wat je zegt ;p
Klinkt stom maar dit is voor sommige inderdaad een redenquote:Op woensdag 12 december 2012 01:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
FACK YEAAH!quote:Op woensdag 12 december 2012 01:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Omdat veel het stereotype beveiliger willen zijn denk
[ afbeelding ]
[..]
Klinkt stom maar dit is voor sommige inderdaad een reden
Wat loop jij altijd te emo.giffen..quote:
soms zegt een emo.gif meer dan 1000 woordenquote:Op woensdag 12 december 2012 01:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat loop jij altijd te emo.giffen..
Ik snap wel hoe jij 286 posts op een dag heb hoor
quote:Op woensdag 12 december 2012 01:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soms zegt een emo.gif meer dan 1000 woorden
Tegelwijsheidquote:Op woensdag 12 december 2012 01:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soms zegt een emo.gif meer dan 1000 woorden
Haha zoo.quote:Op woensdag 12 december 2012 01:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Omdat veel het stereotype beveiliger willen zijn denk
[ afbeelding ]
[..]
Klinkt stom maar dit is voor sommige inderdaad een reden
Hahahahahaaquote:Op woensdag 12 december 2012 01:17 schreef badschaap het volgende:
Hahahaha bij the meaning of life is audiospoor 5 echt alleen maar random geluid, wat vooral niet bij de film past xd
Ja vooral in de horeca beveiliging waar jij ze waarschijnlijk tegen komt zie je ze vaakquote:Op woensdag 12 december 2012 01:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
Haha zoo.
Ja bijna elke keer dat ik een beveiliger zie issie kaal ;p
Deze man.. Kan allesquote:Op woensdag 12 december 2012 01:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja vooral in de horeca beveiliging waar jij ze waarschijnlijk tegen komt zie je ze vaak
Object bewaking zijn vaak de wat nettere figuren
Ik doe gewoon alles
Object, Horeca en evenementen
nou the meaning of life ken je toch wel?quote:
Held.quote:Op woensdag 12 december 2012 01:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja vooral in de horeca beveiliging waar jij ze waarschijnlijk tegen komt zie je ze vaak
Object bewaking zijn vaak de wat nettere figuren
Ik doe gewoon alles
Object, Horeca en evenementen
Ikke wel, ik moet en zal die 286 halen vandaag! Morgen ook vroeg uit bed enzo!quote:
'I see black people'quote:
oke mooiquote:Op woensdag 12 december 2012 01:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ikke wel, ik moet en zal die 286 halen vandaag! Morgen ook vroeg uit bed enzo!
roosvicee allesquote:Op woensdag 12 december 2012 01:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het komt wel goed schatje
Weet ik. Maar altijd fijn om te horen.quote:
Ze noemde me schatjequote:Op woensdag 12 december 2012 01:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het komt wel goed schatje
En nu moet je een nieuw onderbroekje aantrekken.quote:
Had ik al niet aan. Luchten enzo jw.quote:Op woensdag 12 december 2012 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
En nu moet je een nieuw onderbroekje aantrekken.
quote:Op woensdag 12 december 2012 01:44 schreef Taexon het volgende:
en het lied raakt maar niet uit me hoofd
"IK VIND JE LEKKAHHHHH"
Toen ik jou zag lopen dacht ik he die hep techniekquote:Op woensdag 12 december 2012 01:44 schreef Taexon het volgende:
en het lied raakt maar niet uit me hoofd
"IK VIND JE LEKKAHHHHH"
Je bent zelf een rat..quote:Op woensdag 12 december 2012 02:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Truste rat!
Ik duik ook me bed in trusten
quote:
Goeiemorgenquote:Op woensdag 12 december 2012 07:01 schreef supersof het volgende:
Ik ben zo moe. Maar ik kan niet slapen. Het lukt gewoon niet.
En omg yes sneeuw!!
goedemorgen (:quote:Op woensdag 12 december 2012 07:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Ging je nou nog laat slapen?
Meh, dan heb je niet zo lang geslapen, neequote:Op woensdag 12 december 2012 07:04 schreef supersof het volgende:
[..]
goedemorgen (:
Uhm ja ik denk half drie/drie uur. Normaal kan ik er wel tegen maar nu..
Maar de sneeuw maakt wel veel goed
nee idd dus ik ga zo weer proberen. Ah jammer maar het ziet er wel weer mooi uitquote:Op woensdag 12 december 2012 07:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dan heb je niet zo lang geslapen, nee. Zulke goeie sneeuw is het niet hoor, althans in Apeldoorn niet
Hehe, ik heb een hekel aan sneeuw. Ontregeld altijd alles in NL door een paar blokjes.quote:Op woensdag 12 december 2012 07:16 schreef supersof het volgende:
[..]
nee idd dus ik ga zo weer proberen. Ah jammer maar het ziet er wel weer mooi uit
dat vind ik eigenlijk altijd wel grappigquote:Op woensdag 12 december 2012 07:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ik heb een hekel aan sneeuw. Ontregeld altijd alles in NL door een paar blokjes.
Mensen moeten gewoon werken hèquote:Op woensdag 12 december 2012 07:33 schreef supersof het volgende:
[..]
dat vind ik eigenlijk altijd wel grappigal die boze mensen op stations enzo. Doe gewoon rustig aan joh, wat maakt die vertraging nou uit. Mij kan dat echt niet boeien haha
jaa okee, maar als je dan toch naar huis gaat maakt het niet uit. Achja ik ga weer ff slapen als het lukt. Werkse!quote:Op woensdag 12 december 2012 07:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon werken hè. Net zoals ik. En als je standaard al een uur erover doet, heb je geen zin om er halverwege achter te komen dat je niet verder kunt. En daar een uur mag wachten om weer terug te gaan naar huis.
Jawel, ik heb een uur in die verrekte kou moeten wachtenquote:Op woensdag 12 december 2012 07:40 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa okee, maar als je dan toch naar huis gaat maakt het niet uit. Achja ik ga weer ff slapen als het lukt. Werkse!
ai dat is wel kut. Danku ^^quote:Op woensdag 12 december 2012 07:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een uur in die verrekte kou moeten wachten.
Anyway, slaap lekker!
Ja heerlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 08:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar kon er moeilijk uit komenEn jij?
Mooi zoquote:Op woensdag 12 december 2012 08:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja heerlijklig nog in mijn warme bed terwijl ik de regen tegen mijn raam hoor tikken
mwa denk dat ik er half 9/9 uur wel uit moet, snap alleen niet waarom ik na 6 uur slaap zo klaarwakker benquote:Op woensdag 12 december 2012 08:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zo. Oja, dat is wel fijn
. En je bent vrij, dus je kan er nog lang in liggen
Waarom moet je er dan al uitquote:Op woensdag 12 december 2012 08:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa denk dat ik er half 9/9 uur wel uit moet, snap alleen niet waarom ik na 6 uur slaap zo klaarwakker ben
Hebben om 11 uur bij oma afgesprokenquote:Op woensdag 12 december 2012 08:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom moet je er dan al uit? Hehe, juist beter dan slaperig zijn
Ah, vandaarquote:Op woensdag 12 december 2012 08:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hebben om 11 uur bij oma afgesproken
Jawel maar ik vind 6 uur slaap niet genoeg maar mn brein schijnbaar wel
nja mn moeder moet douchen en alles en de beesten moeten een beetje op tijd etenquote:Op woensdag 12 december 2012 08:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ja, dan is het wel handig om er op tijd uit te gaan
. Al vind ik half 9 nog vroeg
. Hahahaha
Ja oke, daar heb je een puntquote:Op woensdag 12 december 2012 08:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja mn moeder moet douchen en alles en de beesten moeten een beetje op tijd eten
nee terwijl zij doucht geef ik de dieren etenquote:Op woensdag 12 december 2012 08:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke, daar heb je een punt. Maar moet jij je moeder douchen of zo
?
Ah, op die manierquote:Op woensdag 12 december 2012 08:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee terwijl zij doucht geef ik de dieren eten
Dat doe ik nu ook.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe haar gewoon eens negeren dan
Nogal ja, je hoeft er niet op te reageren...quote:Op woensdag 12 december 2012 08:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goedzo, het is irritant dat gezemel op jou als je wat "negatiefs" zegt
Dat dacht ik ook, is jouw leven dus waar maakt ze zich druk omquote:Op woensdag 12 december 2012 08:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nogal ja, je hoeft er niet op te reageren...
Preciesquote:Op woensdag 12 december 2012 08:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, is jouw leven dus waar maakt ze zich druk om
gezelligquote:Op woensdag 12 december 2012 08:50 schreef badschaap het volgende:
Haha ik zit bij het neefje van klaas bruinsma in de klas. Tis wel een kut kind maartoch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |