Wellicht. Ik ben die dag toch alleen thuis, helaas. Alles beter dan alleen zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Nouja, dood gaan we toch allemaal. op 21 december bijvoorbeeld. SAMEN WANT JE KOMT GEWOON DE 21E!
Precies.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef Faaluser het volgende:
[..]
[..]
Wellicht. Ik ben die dag toch alleen thuis, helaas. Alles beter dan alleen zijn.
Overigens neemt Dennis de drankvoorraad die over was van afgelopen vrijdag mee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Wellicht. Ik ben die dag toch alleen thuis, helaas. Alles beter dan alleen zijn.
Meh, dat is (meer dan) een uur rijden. Denk het niequote:Op dinsdag 11 december 2012 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tax wil je vast wel eens ophalen
Ik kan niet wachtenquote:
niet altijdquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een gejank over de op en TT steeds
tevens, lapohunten
haha ja best wel. vooral als hij vast loopt en hij heel veel skiptquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat is (meer dan) een uur rijden. Denk het nie
[..]
Ik kan niet wachten
ja he :\quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]kut is dat als iedereen zo ver weg woont
Wat dat betreft zou ik graag in de Randstad wonen. Maar ik heb hekel aan de Randstad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]kut is dat als iedereen zo ver weg woont
meeten is leuk vooral met leuke menschenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
WAAROM WIL IEDEREEN ZO GRAAG MEETEN?
Omdat we alleen toffe mensen meeten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
WAAROM WIL IEDEREEN ZO GRAAG MEETEN?
hier wonen wel hele toffe mensen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou ik graag in de Randstad wonen. Maar ik heb hekel aan de Randstad.
GMTA.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef msacras het volgende:
[..]
meeten is leuk vooral met leuke menschen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |