quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:40 schreef Opdekop het volgende:
http://ikea.com.do/ Dominicaanse Republiek doen ze zelfs aan videochatten.. Not sure of ik dit had moeten zeggen..
Haha cool. Spreekt er iemand Spaans hier?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:40 schreef Opdekop het volgende:
http://ikea.com.do/ Dominicaanse Republiek doen ze zelfs aan videochatten.. Not sure of ik dit had moeten zeggen..
Ola... senior... comme esta. Do you shipos a los paises bajos?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:22 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Haha cool. Spreekt er iemand Spaans hier?
http://ikea.com.do/videoc(...)blica-dominicana.phpquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:31 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ola... senior... comme esta. Do you shipos a los paises bajos?
Ik vind hem mooi.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:35 schreef Biekuh het volgende:
Ik dacht: ik probeer het op kieskeurig.nl. Het is niet echt grappig maar je moet wat he:
Renzo
Goedendag, wat is je vraag?
Kieskeurig.nl-bezoeker
Hallo. Ik heb recent een laptop gekocht, maar mijn floppy's passen daar niet in, althans, wanneer ik ze in de drive stop, speelt 'ie ze niet af. Wat kan ik daar aan doen?
Renzo
Floppy's? Weet je dat zeker? Bedoel je geen cd's/dvd's of een ander extern medium?
Kieskeurig.nl-bezoeker
Ja, floppy's. Ik heb daar nog vakantiefoto's op staan.
Renzo
Okay ja het kan hoor, komt alleen niet zo vaak voor.
Als de floppy's niet worden herkend door de drive dan kan het zijn dat er een software-update moet plaatsvinden, je een ander merk floppy's kunt proberen en/of (en dat hopen we niet) je drive defect is.
Heb je al een ander merk floppy geprobeerd?
Er bestaat geen laptop met een interne floppy-disk, een externe floppy-drive bestaat wel. Ik denk dat je het nu hebt over de cd/dvd-drive.
Kieskeurig.nl-bezoeker
Nou. De drive is rond, en ik moest de floppy er met kracht in duwen. De drive ging nét dicht. Ik ben van middelbare leeftijd en de laatste keer dat ik een computer kocht was in 2003 meen ik.
Renzo
Maar je laptop waar we het nu over hebben is uit welk jaar ongeveer? Uit 2003?
Kieskeurig.nl-bezoeker
Die is een paar dagen oud, maar ik probeer er dus floppy's in te stoppen, maar die werken niet.
Renzo
Ja dat gaat dus niet, er zit al minstens 8 jaar geen ingang voor floppy's op een pc/laptop. Via een usb-kabel kan je een externe floppydisk aansluiten.
De ronde schijf waar je het over hebt is voor dvd's/cd's. En je moet sowieso nooit iets met kracht in de laptop duwen.
Kieskeurig.nl-bezoeker
Oh. Dus floppy's passen daar niet in?
Renzo
Klopt. Je kan een externe floppy-disk aanschaffen om die via usb op je laptop aan te sluiten. Je kan dan je floppy's in die externe floppy-disk doen en de bestanden overzetten.
Een voorbeeld van zo'n externe floppy-disk vind je hier:
[url=http://i.walmartimag…8/00/0018821800004_500X500.jpg]http://i.walmartimag…8/00/0018821800004_500X500.jpg[/url]
Kieskeurig.nl-bezoeker
Dank je. Hier kun jij niets aan doen. Maar het is toch van de gekken dat men tegenwoordig ¤700,- betaalt voor een laptop en dat er geeneens floppy's in kunt stoppen?
Renzo
Ja, er zijn tegenwoordig ook steeds minder laptops die een ingang hebben voor cd's en dvd's.
Via USB kan je tegenwoordig externe apparaten aansluiten die ook veel meer opslagcapaciteit hebben.
Kieskeurig.nl-bezoeker
Ja, ik heb het plaatje gezien. Dank daarvoor. Toch vind ik het van de gekken dat men zoiets niet er in stopt. Ik vind dit erg jammer want onze oude computer is dus kapot gegaan, en het zijn nogal pikante vakantiefoto's van mij en mijn vrouw Carla die er op staan, en die kunnen we dus niet bekijken.
We hadden die op een vrije zaterdagmiddag willen bekijken om onze relatie in de erotische sfeer wat nieuw leven in te blazen, maar dat is ons blijkbaar niet gegund.
Renzo
Dat is inderdaad vervelend. Ik ga dit gesprek nu sluiten en wens je verder nog een fijne dag.
Dit gesprek wordt nu gesloten.
Godver die is goed zegquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:35 schreef Biekuh het volgende:
Ik dacht: ik probeer het op kieskeurig.nl. Het is niet echt grappig maar je moet wat he:
Renzo
Goedendag, wat is je vraag?
Kieskeurig.nl-bezoeker
Hallo. Ik heb recent een laptop gekocht, maar mijn floppy's passen daar niet in, althans, wanneer ik ze in de drive stop, speelt 'ie ze niet af. Wat kan ik daar aan doen?
Renzo
Floppy's? Weet je dat zeker? Bedoel je geen cd's/dvd's of een ander extern medium?
Kieskeurig.nl-bezoeker
Ja, floppy's. Ik heb daar nog vakantiefoto's op staan.
Renzo
Okay ja het kan hoor, komt alleen niet zo vaak voor.
Als de floppy's niet worden herkend door de drive dan kan het zijn dat er een software-update moet plaatsvinden, je een ander merk floppy's kunt proberen en/of (en dat hopen we niet) je drive defect is.
Heb je al een ander merk floppy geprobeerd?
Er bestaat geen laptop met een interne floppy-disk, een externe floppy-drive bestaat wel. Ik denk dat je het nu hebt over de cd/dvd-drive.
Kieskeurig.nl-bezoeker
Nou. De drive is rond, en ik moest de floppy er met kracht in duwen. De drive ging nét dicht. Ik ben van middelbare leeftijd en de laatste keer dat ik een computer kocht was in 2003 meen ik.
Renzo
Maar je laptop waar we het nu over hebben is uit welk jaar ongeveer? Uit 2003?
Kieskeurig.nl-bezoeker
Die is een paar dagen oud, maar ik probeer er dus floppy's in te stoppen, maar die werken niet.
Renzo
Ja dat gaat dus niet, er zit al minstens 8 jaar geen ingang voor floppy's op een pc/laptop. Via een usb-kabel kan je een externe floppydisk aansluiten.
De ronde schijf waar je het over hebt is voor dvd's/cd's. En je moet sowieso nooit iets met kracht in de laptop duwen.
Kieskeurig.nl-bezoeker
Oh. Dus floppy's passen daar niet in?
Renzo
Klopt. Je kan een externe floppy-disk aanschaffen om die via usb op je laptop aan te sluiten. Je kan dan je floppy's in die externe floppy-disk doen en de bestanden overzetten.
Een voorbeeld van zo'n externe floppy-disk vind je hier:
[url=http://i.walmartimag…8/00/0018821800004_500X500.jpg]http://i.walmartimag…8/00/0018821800004_500X500.jpg[/url]
Kieskeurig.nl-bezoeker
Dank je. Hier kun jij niets aan doen. Maar het is toch van de gekken dat men tegenwoordig ¤700,- betaalt voor een laptop en dat er geeneens floppy's in kunt stoppen?
Renzo
Ja, er zijn tegenwoordig ook steeds minder laptops die een ingang hebben voor cd's en dvd's.
Via USB kan je tegenwoordig externe apparaten aansluiten die ook veel meer opslagcapaciteit hebben.
Kieskeurig.nl-bezoeker
Ja, ik heb het plaatje gezien. Dank daarvoor. Toch vind ik het van de gekken dat men zoiets niet er in stopt. Ik vind dit erg jammer want onze oude computer is dus kapot gegaan, en het zijn nogal pikante vakantiefoto's van mij en mijn vrouw Carla die er op staan, en die kunnen we dus niet bekijken.
We hadden die op een vrije zaterdagmiddag willen bekijken om onze relatie in de erotische sfeer wat nieuw leven in te blazen, maar dat is ons blijkbaar niet gegund.
Renzo
Dat is inderdaad vervelend. Ik ga dit gesprek nu sluiten en wens je verder nog een fijne dag.
Dit gesprek wordt nu gesloten.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:39 schreef garnage-patrick het volgende:
09:32 Welkom bij de chatservice van IKEA. U wordt geholpen door joke.
09:32 Joke,
09:32 Goedemorgen,
09:32 Goedemorgen,
09:32 ging over de kivik bank waar ik een vlek in heb zitten, dat zou toch niet mogen.
09:33 met ejaculatiematerieaal is uit de vriendin gelekt nadat we de bank gebruikt hadden waarvoor hij niet bedoeld is..
09:33 U zou mij uw e-mailadres en telefoonnummer laten weten.
09:34 Dit is uw eigen verantwoordelijkheid.
09:34 En zal niet als garantie kunnen worden behandeld.
09:34 Heeft u verder nog vragen?
09:35 waarom valt dat niet onder garantie?
09:35 Ik neem aan dat u dat begrijpt, ik ga u dat niet uitleggen.
09:35 dat soort dingen hoor je toch gewoon op de bank te mogen doen? alleen dat ding absorbeert het zaad sneller dan de mond van mijn vriendin..
Info: Assistance given by joke Klik hier om een afschrift van de conversatie te ontvangen.
Ja die ben ik nu ook aan het doorlezenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:10 schreef Nielsch het volgende:
Dit doet me weer denken aan die legendarische Do You Ship To The Netherlands topics
Wel engelsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:22 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Haha cool. Spreekt er iemand Spaans hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |