abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132526066
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:53 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Thnx ^O^

Mooi gesprek ook :) :D
pi_132526492
Ik wou om bedden gaan vragen en het gesprek een daarna voor trollen zeer voorspelbare wending geven, maar helaas is er niemand bereikbaar.
Heeft dat met werktijden te maken of is het gewoon toeval?
pi_132536060
Die IKEA mensen worden waarschijnlijk constant getrolled?
Cindy De Vuyst
pi_132538617
http://ikea.com.do/ Dominicaanse Republiek doen ze zelfs aan videochatten.. Not sure of ik dit had moeten zeggen..
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
pi_132538673
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 02:40 schreef Opdekop het volgende:
http://ikea.com.do/ Dominicaanse Republiek doen ze zelfs aan videochatten.. Not sure of ik dit had moeten zeggen..
:D
http://ikea.com.do/videoc(...)blica-dominicana.php
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 03:47:19 #156
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_132539075
Leuk! :D
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 04:04:46 #157
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132539111
Ja er was dus niemand.....
En die Anna is maar een stijve hark... :(

}:|
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_132540968
09:32 Welkom bij de chatservice van IKEA. U wordt geholpen door joke.
09:32 Joke,
09:32 Goedemorgen,
09:32 ging over de kivik bank waar ik een vlek in heb zitten, dat zou toch niet mogen.
09:33 met ejaculatiematerieaal is uit de vriendin gelekt nadat we de bank gebruikt hadden waarvoor hij niet bedoeld is..
09:33 U zou mij uw e-mailadres en telefoonnummer laten weten.
09:34 Dit is uw eigen verantwoordelijkheid.
09:34 En zal niet als garantie kunnen worden behandeld.
09:34 Heeft u verder nog vragen?

09:35 waarom valt dat niet onder garantie?
09:35 Ik neem aan dat u dat begrijpt, ik ga u dat niet uitleggen.
09:35 dat soort dingen hoor je toch gewoon op de bank te mogen doen? alleen dat ding absorbeert het zaad sneller dan de mond van mijn vriendin..
Info: Assistance given by joke Klik hier om een afschrift van de conversatie te ontvangen.
pi_132541951
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 02:40 schreef Opdekop het volgende:
Haha cool. Spreekt er iemand Spaans hier?
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:31:51 #160
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_132542217
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:22 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Ola... senior... comme esta. Do you shipos a los paises bajos?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_132542246
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ola... senior... comme esta. Do you shipos a los paises bajos?
http://ikea.com.do/videoc(...)blica-dominicana.php
pi_132542321
Ik dacht: ik probeer het op kieskeurig.nl. Het is niet echt grappig maar je moet wat he:

Renzo
Goedendag, wat is je vraag?

Kieskeurig.nl-bezoeker
Hallo. Ik heb recent een laptop gekocht, maar mijn floppy's passen daar niet in, althans, wanneer ik ze in de drive stop, speelt 'ie ze niet af. Wat kan ik daar aan doen?

Renzo
Floppy's? Weet je dat zeker? Bedoel je geen cd's/dvd's of een ander extern medium?

Kieskeurig.nl-bezoeker
Ja, floppy's. Ik heb daar nog vakantiefoto's op staan.

Renzo
Okay ja het kan hoor, komt alleen niet zo vaak voor.

Als de floppy's niet worden herkend door de drive dan kan het zijn dat er een software-update moet plaatsvinden, je een ander merk floppy's kunt proberen en/of (en dat hopen we niet) je drive defect is.

Heb je al een ander merk floppy geprobeerd?

Er bestaat geen laptop met een interne floppy-disk, een externe floppy-drive bestaat wel. Ik denk dat je het nu hebt over de cd/dvd-drive.

Kieskeurig.nl-bezoeker
Nou. De drive is rond, en ik moest de floppy er met kracht in duwen. De drive ging nét dicht. Ik ben van middelbare leeftijd en de laatste keer dat ik een computer kocht was in 2003 meen ik.

Renzo
Maar je laptop waar we het nu over hebben is uit welk jaar ongeveer? Uit 2003?

Kieskeurig.nl-bezoeker
Die is een paar dagen oud, maar ik probeer er dus floppy's in te stoppen, maar die werken niet.

Renzo
Ja dat gaat dus niet, er zit al minstens 8 jaar geen ingang voor floppy's op een pc/laptop. Via een usb-kabel kan je een externe floppydisk aansluiten.

De ronde schijf waar je het over hebt is voor dvd's/cd's. En je moet sowieso nooit iets met kracht in de laptop duwen.

Kieskeurig.nl-bezoeker
Oh. Dus floppy's passen daar niet in?

Renzo
Klopt. Je kan een externe floppy-disk aanschaffen om die via usb op je laptop aan te sluiten. Je kan dan je floppy's in die externe floppy-disk doen en de bestanden overzetten.

Een voorbeeld van zo'n externe floppy-disk vind je hier:

[url=http://i.walmartimag…8/00/0018821800004_500X500.jpg]http://i.walmartimag…8/00/0018821800004_500X500.jpg[/url]

Kieskeurig.nl-bezoeker
Dank je. Hier kun jij niets aan doen. Maar het is toch van de gekken dat men tegenwoordig ¤700,- betaalt voor een laptop en dat er geeneens floppy's in kunt stoppen?

Renzo
Ja, er zijn tegenwoordig ook steeds minder laptops die een ingang hebben voor cd's en dvd's.

Via USB kan je tegenwoordig externe apparaten aansluiten die ook veel meer opslagcapaciteit hebben.

Kieskeurig.nl-bezoeker
Ja, ik heb het plaatje gezien. Dank daarvoor. Toch vind ik het van de gekken dat men zoiets niet er in stopt. Ik vind dit erg jammer want onze oude computer is dus kapot gegaan, en het zijn nogal pikante vakantiefoto's van mij en mijn vrouw Carla die er op staan, en die kunnen we dus niet bekijken.

We hadden die op een vrije zaterdagmiddag willen bekijken om onze relatie in de erotische sfeer wat nieuw leven in te blazen, maar dat is ons blijkbaar niet gegund.

Renzo
Dat is inderdaad vervelend. Ik ga dit gesprek nu sluiten en wens je verder nog een fijne dag.

Dit gesprek wordt nu gesloten.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:38:51 #163
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_132542383
Wheheh het mooist inderdaad als je het net op de grens weet te houden dat ze niet zeker weten of het serieus is of niet en dat ze dus gedwongen worden om beleefd te blijven. _O_
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:39:28 #164
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_132542398
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:35 schreef Biekuh het volgende:
Ik dacht: ik probeer het op kieskeurig.nl. Het is niet echt grappig maar je moet wat he:

Renzo

Kieskeurig.nl-bezoeker
Hallo. Ik heb recent een laptop gekocht, maar mijn floppy's passen daar niet in, althans, wanneer ik ze in de drive stop, speelt 'ie ze niet af. Wat kan ik daar aan doen?

Renzo
Floppy's? Weet je dat zeker? Bedoel je geen cd's/dvd's of een ander extern medium?

Kieskeurig.nl-bezoeker

Renzo

Als de floppy's niet worden herkend door de drive dan kan het zijn dat er een software-update moet plaatsvinden, je een ander merk floppy's kunt proberen en/of (en dat hopen we niet) je drive defect is.

Er bestaat geen laptop met een interne floppy-disk, een externe floppy-drive bestaat wel. Ik denk dat je het nu hebt over de cd/dvd-drive.

Kieskeurig.nl-bezoeker
Nou. De drive is rond, en ik moest de floppy er met kracht in duwen. De drive ging nét dicht. Ik ben van middelbare leeftijd en de laatste keer dat ik een computer kocht was in 2003 meen ik.

Renzo

Kieskeurig.nl-bezoeker
Die is een paar dagen oud, maar ik probeer er dus floppy's in te stoppen, maar die werken niet.

Renzo
Ja dat gaat dus niet, er zit al minstens 8 jaar geen ingang voor floppy's op een pc/laptop. Via een usb-kabel kan je een externe floppydisk aansluiten.

De ronde schijf waar je het over hebt is voor dvd's/cd's. En je moet sowieso nooit iets met kracht in de laptop duwen.

Kieskeurig.nl-bezoeker

Renzo
Klopt. Je kan een externe floppy-disk aanschaffen om die via usb op je laptop aan te sluiten. Je kan dan je floppy's in die externe floppy-disk doen en de bestanden overzetten.

[url=http://i.walmartimag…8/00/0018821800004_500X500.jpg]http://i.walmartimag…8/00/0018821800004_500X500.jpg[/url]

Kieskeurig.nl-bezoeker
Dank je. Hier kun jij niets aan doen. Maar het is toch van de gekken dat men tegenwoordig ¤700,- betaalt voor een laptop en dat er geeneens floppy's in kunt stoppen?

Renzo
Ja, er zijn tegenwoordig ook steeds minder laptops die een ingang hebben voor cd's en dvd's.

Via USB kan je tegenwoordig externe apparaten aansluiten die ook veel meer opslagcapaciteit hebben.

Kieskeurig.nl-bezoeker
Ja, ik heb het plaatje gezien. Dank daarvoor. Toch vind ik het van de gekken dat men zoiets niet er in stopt. Ik vind dit erg jammer want onze oude computer is dus kapot gegaan, en het zijn nogal pikante vakantiefoto's van mij en mijn vrouw Carla die er op staan, en die kunnen we dus niet bekijken.

We hadden die op een vrije zaterdagmiddag willen bekijken om onze relatie in de erotische sfeer wat nieuw leven in te blazen, maar dat is ons blijkbaar niet gegund.

Renzo
Dat is inderdaad vervelend. Ik ga dit gesprek nu sluiten en wens je verder nog een fijne dag.

Ik vind hem mooi. :Y
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:00:38 #165
401176 Slome_stokbrood_eter
Dit kan in Nederland !
pi_132542910
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:35 schreef Biekuh het volgende:

Renzo

Kieskeurig.nl-bezoeker

Renzo

Kieskeurig.nl-bezoeker

Renzo

Kieskeurig.nl-bezoeker

Renzo

Kieskeurig.nl-bezoeker

Renzo

Kieskeurig.nl-bezoeker

Renzo

Kieskeurig.nl-bezoeker

Renzo

Kieskeurig.nl-bezoeker

Renzo

Godver die is goed zeg
http://slomestokbroodeter.113.axc.nl/
zaterdag 9 november 2013 01:01 schreef HeaN82 het volgende:[/b]
Ja, wie heeft deze surprise gemaakt..... wie wie wie [spoiler]ik[spoiler]
pi_132542990
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:39 schreef garnage-patrick het volgende:
09:32 Welkom bij de chatservice van IKEA. U wordt geholpen door joke.
09:32 Joke,
09:32 ging over de kivik bank waar ik een vlek in heb zitten, dat zou toch niet mogen.
09:33 met ejaculatiematerieaal is uit de vriendin gelekt nadat we de bank gebruikt hadden waarvoor hij niet bedoeld is..
09:33 U zou mij uw e-mailadres en telefoonnummer laten weten.
09:34 Dit is uw eigen verantwoordelijkheid.
09:34 En zal niet als garantie kunnen worden behandeld.
09:34 Heeft u verder nog vragen?

09:35 waarom valt dat niet onder garantie?
09:35 Ik neem aan dat u dat begrijpt, ik ga u dat niet uitleggen.
09:35 dat soort dingen hoor je toch gewoon op de bank te mogen doen? alleen dat ding absorbeert het zaad sneller dan de mond van mijn vriendin..
Info: Assistance given by joke Klik hier om een afschrift van de conversatie te ontvangen.
_O-
nooit koekjes van vreemden aannemen...
Op woensdag 18 december 2013 05:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nóg zo'n hilarisch topic. Jeetje, je zult met ts samenleven, dan lig je heel de dag in een deuk.
pi_132547842
Dit doet me weer denken aan die legendarische Do You Ship To The Netherlands topics :D
PWBF
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:21:04 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_132548102
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:10 schreef Nielsch het volgende:
Do You Ship To The Netherlands
Dat waren baassentopiks idd _O- _O- _O-
ONZ / We do not ship to the Netherlands #2
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_132567294
Ik werk helemaal niet bij de Ikea.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:48:26 #170
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_132568014
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:10 schreef Nielsch het volgende:
Dit doet me weer denken aan die legendarische Do You Ship To The Netherlands topics :D
Ja die ben ik nu ook aan het doorlezen :D
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:30:04 #171
411076 Plasticzakje
Zakje van plastic
pi_132569470
dit topic :')
pi_132572049
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:22 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Wel engels

00:29:40 Gracias por ponerse en contacto con nosotros. El operador estara con usted en breve...
00:29:40 Nuestros agentes están ocupados atendiendo a otros clientes, Si lo prefiere nosotros le llamamos, pulse aquí http://ikea.com.do/IKEA-callmeback.php
00:29:44 Operador willy.sierra Entrando a la conversación
00:29:52 willy.sierra: *Buenas tardes
00:31:09 Eppo: Buenas tardes Praat je ook nederlands
00:31:23 willy.sierra: En que le puedo ayudar?
00:31:54 Eppo: Praat je ook nederlands
00:32:28 willy.sierra: English ?
pi_132573960
01:05:39 Gracias por ponerse en contacto con nosotros. El operador estara con usted en breve...
01:05:40 Nuestros agentes están ocupados atendiendo a otros clientes, Si lo prefiere nosotros le llamamos, pulse aquí http://ikea.com.do/IKEA-callmeback.php
01:05:44 Operador felix.polanco Entrando a la conversación
01:05:52 felix.polanco: *Buenas tardes
01:06:09 Hola
01:06:23 felix.polanco: En que le puedo ayudar?
01:07:54 Esto tomará un tiempo, traduzco todo con la traducción de Google máquina
01:08:08 Mientras tanto, se puede mantener una siesta escuchar
01:08:32 felix.polanco: Tiene alguna pregunta?
01:09:01 Hihi, je webcam staat aan, helaas jammer dat je geen wijf met dikke prammen bent. Anders had ik zo mijn nageslacht tussen je tieten gespoten!
01:09:56 felix.polanco: Disculpe
01:10:18 I'll try in english
01:10:29 felix.polanco: OK
01:11:18 Nice to see you working with webcam. I recently bought a box but lacks a shelf that you can send?
01:11:40 felix.polanco: That is not possible, you can come with the package?
01:12:07 Ben je gek! Ik ga echt niet voor een plank naar Santo Domingo komen hoor :') Probeer je me te trollen ofzo.. Dikke pruimenlikker?
01:12:42 felix.polanco: English or Spanish?
01:13:14 Excuse me it's so hard to write
01:13:56 I said it is not possible to come to Santo Domingo, I was traveling a month ago ;) I'm back in Europe.
01:14:18 (antwoord dan, aap!) I will go to my local IKEA, they have lots of pencils. I collect them!
01:15:02 felix.polanco: I hope your local shop will take product back
01:15:29 Anders een muilpeer, jwt! Yes, I'll inform.
01:15:32 Thank you
01:16:18 felix.polanco: You're welcome
Cindy De Vuyst
pi_137206758
Oke, ff een kickje, geen Ikea maar Just-Eat dit keer:
ik: bestelling
U wordt doorverbonden met een van onze medewerkers…
Sigourney:
Hallo Sander.
ik: hallo
Sigourney: Waarmee kan ik u helpen?
ik: ik heb zojuist inktvisringen besteld, althans dat dacht ik.
het blijkt dat het dus van varkensanus gemaakt is
dus nu wil ik mijn bestelling annuleren
Sigourney: Ik begrijp uw probleem.
Wat is uw ordernummer?
ik: waar kan ik dat vinden?
Sigourney: Heeft u al betaald?
Als u even een moment heeft dan doe ik mijn best om uw ordernummer te achterhalen.
ik: ja, maar ik weet niet waar het ordernummer kan vinden?
Sigourney: Helaas het is me niet gelukt.
In de omschrijving van uw betaling is een zevencijferig nummer te vinden dat begint met 86
ik: waar is die omschrijving dan?
Sigourney: Op uw bankrekening.
ik: maar ik ben mijn inlogcode onlangs kwijtgeraakt
Sigourney: De inlogcodes van uw bank?
Laten we het anders proberen. Waar heeft u besteld?
ik: bij sumo dacht ik, even opzoeken
Sigourney: Ok, en in welke stad?
ik: haarlem
Sigourney: Wat is uw adres?
ik: acacialaan 3, bloemendaal
Sigourney: Ik zie de bestelling helemaal niet in het systeem staan.
ik: o, hebben we dat weer.
ik heb dat al vaker gehad
dat ze mijn gegevens kwijt zijn of niet opgeslagen
Sigourney: Dat zou best kunnen. Vandaar dat ik vroeg naar het ordernummer dat staat in de omschrijving van uw betaling.
ik: maar dat heb ik daar dus geen toegang tot
mijn rekening
Sigourney: Ja, dat is lastig. Zou ik uw telefoonnummer mogen?
ik: ja hoor, even opzoeken
0657778711
Sigourney: Weet u zeker dat u bij Just-Eat heeft beteld?
ik: ja, heel zeker
Sigourney: Klopt het dat uw email sandermuller2@gmail.com is?
ik: ja.
Sigourney: Heeft u misschien een moment?
ik: jazeker
Sigourney: Meneer, het spijt me heel erg. Maar hoe heeft u betaald via iDeal als u uw inloggegevens van de bank niet meer heeft?
ik: mijn vrouw heeft betaald maar die is nu weg naar een afspraak
Sigourney: Dat is erg vervelend. Ik heb alles gedaan wat ik kon, maar helemaal niets van u gevonden.
Het enige wat u op dit moment nog zou kunnen redden is het ordernummer dat bij de omschrijving van de bank staat. Op die manier zou ik u verder kunnen helpen aangezien niets anders heeft geholpen.
ik: hmm, ik kan mijn vrouw misschien bereiken
heeft u een even de tijd?
Sigourney: Ja hoor!
ik: fijn
ik heb haar gelukkig kunnen bereiken
het ordernummer:
Sigourney: Top! Zegt u het maar.
ik: 8692480
geloof ik te minste
ik kon haar slecht verstaan omdat het erg rumoerig was in het restaurant
Sigourney: Ik ga even voor u kijken.
ik: klopt het?
Sigourney: Er is iets mis. Uw gegevens komen gewoon niet boven water bij ons. We zijn er hard mee bezig.
ik: vreemd zeg...
zal ik het nog eens vragen aan haar?
Sigourney: Het is wel het juiste nummer het probleem ligt ergens anders.
Heeft u misschien een ander nummer?
Dat ook nog begint met 86?
ik: hoe bedoelt u?
mijn vrouw gaf alleen dit nummer door
Sigourney: Een ander zevencijferig nummer dat begint met 86.
ik: misschien, zal ik nog even bellen anders?
Sigourney: Ja dat zou fijn zijn.
ik: 8660239
alleen mijn vrouw zei dat het vermoedelijk van een andere bestelling wass
Sigourney: Ik ga even voor u kijken
ik: fijn
Sigourney: Waar woont u?
ik: bloemendaal, acacialaan 3, zoals ik eerder in de chat al aangaf
Sigourney: Mijn excuses dat had u inderdaad al gezegd.
Dit ordernummer is ook niet juist.
ik: maar dat is toch vreemd?
ik kan het nog 1 keer checken als u wilt
Sigourney: Dat zou fijn zijn want ik kan u zo echt niet verder helpen.
ik: oke, dan doe ik dat
Sigourney: Het is erg vreemd. Ik kan niets van u vinden met uw gegevens. Niet met uw email adres, niet met uw telefoonnummer en niet met uw woonadres.
ik: ik vermoed dat de gegevens verloren zijn gegaan, dat gebeurt wel vaker.
maar mijn vrouw zegt toch echt dat het het eerste nummer moet zijn
Sigourney: Heeft u misschien met een andere emailadres besteld?
Of een ander nummer dat is gekoppeld aan de just-eat account?
ik: een ander nummer dat is gekoppeld aan mijn account?
u bedoelt een telefoonnummer?
Sigourney: ja precies
ik: ehm nee niet dat ik weet
het zou het eerste nummer moeten zijn
Sigourney: Het is dus zo dat u een bestelling heeft geplaatst met inktvisringen en u die niet meer wil hebben.
Bij welk restaurant heeft u besteld?
ik: sumo zoals ik al aangaf
Sigourney: In Haarlem was het ja mijn excuses ik heb het zelf ook erg druk.
Zou ik misschien de postcode mogen van uw adres?
ik: 2061
Sigourney: letters?
ik: oh wacht even geduld, dat is mijn adres.
ik ben pas verhuisd namelijk
dat is mijn oude adres bedoelik
2061GP
Sigourney: Ik ga even kijken.
ik: mooi
Sigourney: Helaas weer geen resultaat.
ik: bedoelt u dat mijn vrouw liegt
?
Sigourney: Ik ben tot de conclusie gekomen dat u gewoon opnieuw de bestelling moet plaatsen.
Nee hoor. Er is gewoon geen bestelling geplaatst.
De bestelling is in ieder geval niet goed door gekomen.
ik: wat is dit voor raar verhaal?
Sigourney: Dit is zeker niet raar bedoeld.
ik: ik zit nu een chat van een uur te voeren en u zegt dat ik de bestelling opnieuw moet plaatsen?
Sigourney: Ja want ik heb alles gedaan wat ik kon doen.
ik: nee dat heeft u niet.
ik eis dat die calamares gewoon doorkomen
Racist!
zeker alleen omdat ik zwart ben!
ik ga eens met uw baas bellen.
echt heel raar dit
eerst mijn vrouw voor leugenaar uitmaken, dan dit en dan ook nog discrimineren!
Sigourney: Prima fijne avond!
Bedankt dat u contact met ons opgenomen heeft.
Chat-sessie beëindigd.
Nóg zo'n hilarisch topic. Jeetje, je zult met ts samenleven, dan lig je heel de dag in een deuk.
pi_137206784
Als je nog zin hebt:

ik: Seksuele intimidatie door bezorger.
Een moment alstublieft…
Jeroen:
Goedenavond
Hoe kan ik u van dienst zijn?
ik: Ik heb onlangs een niet zo prettige gebeurtenis meegemaakt tijdens een van uw bezorgingen...
Jeroen: Wat vervelend te horen!
ik: Het gaat er namelijk om dat ik lamachun bij u had besteld
Jeroen: Niet bij ons, maar bij een bij ons aangesloten restaurant... Maar vertel!
ik: die vervolgens werd bezorgd door een bezorger van turkse afkomst, althans, dat dacht ik, die mij op wel heel seksuele wijze benaderde
x
Jeroen: Oh wat vervelend om te horen!
Heeft u wellicht een ordernummer van de bestelling? Dan kan ik het restaurant voor u benaderen.
ik: Eerst dacht ik dat het aan mij lag
maar na de opmerking dat hij de lamachun tussen mijn tieten wou wrijven voelde ik me wel erg ongemakkelijk
Jeroen: Ja dat begrijp ik!
Wat vervelend zeg.
ik: ik heb gezegd dat ik wat geld ging halen maar ben vervolgens terug gekomen met een golfclub
Jeroen: Ja...
Begrijp ik!
ik: en heb hem toen zo hard geslagen dat hij bewusteloos op de straat viel
...
Jeroen: Dat is misschien niet het meest verstandige geweest wat u had kunnen doen. Maar waar in dit verhaal kan ik u mee helpen?
ik: toen ontdekte ik dat hij zijn geslachtsdeel al uit zijn broek had gehaald om mij te verkrachten
dit was voor mij de druppel en heb mijn auto genomen en ben meerdere keren over zijn voeten heen gereden...
Jeroen: Tsja...
ik: ik verwacht van u dat u dit zo spoedig mogelijk op zal lossen anders zal ik niet langer gebruik maken van uw bestel service en zal ik in hoge beroep gaan.
Jeroen: U moet hiervoor bij het desbetreffende restaurant zijn, mevrouw, niet bij ons.
ik: ik schrijf dit naar u omdat ik mijn bestelling via uw service heb besteld en dit de klachtenservice is
Jeroen: Ja, maar het restaurant waar u besteld is verantwoordelijk voor de bezorging van uw bestelling.
ik: de bestelling is via uw service bij mij gekomen dus ik heb geen direct contact met het restaurant.
Jeroen: Dat klopt, maar het restaurant is wel verantwoordelijk voor de bezorging en alles daaromheen.
Dus mocht u hier werk van willen maken, dan wil ik u aanraden om contact op te nemen met het restaurant.
ik: ik vernoed dat u mij niet helemaal serieus neemt.
Jeroen: Ik neem u hartstikke serieus!
ik: waarom kunt u dan niet zo vriendelijk zijn mij de contactgegevens van doneer huis nazal te kunnen geven
en ik verwacht van u en uw service dat u het hier niet bij gaat houden
Jeroen: Als er een 'Nazal' bij ons aangesloten was geweest had ik dat uiteraard voor u gedaan! Er is ons alleen geen Nazal bekend...
ik: anders zal ik geneigd zijn een klacht tegen uw service te moeten indienen
Jeroen: Ik wil u graag verder helpen, maar er is geen Nazal bij ons aangesloten!
ik: iets in de buurt van nazal ik weet het niet helemaal meer
maar ik wou ook liever niks meer met dit restaurant te maken willen hebben na dit ongeval
Jeroen: Heeft u misschien het ordernummer van de desbetreffende bestelling voor mij?
ik: 8672480
Jeroen: Oh... Maar dat is een bestelling van New York Pizza in Rotterdam...
En die is in november vorig jaar gedaan...
ik: dan moet er iets mis zijn met mijn ordernummer
Jeroen: Wellicht dat u het verkeerde ordernummer heeft gegeven?
ik: met welk cijfer begint het dan kan ik het even opzoeken
Jeroen: Dat ligt eraan wanneer u besteld heeft... Als dat deze week is geweest begint het met 89.
ik: oke dank u wel
Jeroen: Geen dank hoor.
ik: ik zal het even nakijken voor u
Jeroen: Ik wacht....
ik: ik heb iets gevonden
Jeroen: Ja...
ik: hoop dat u er wat mee kan
8959219
Jeroen: Oh...
Dat is een bestelling bij La Pineta in Nijmegen.
En er is geen lahmacun besteld...
ik: maar dat is exact het restaurant waar ik mijn order heb geplaatst
Jeroen: U had het net over een 'Nazar'.
ik: nou via u dan
Jeroen: En over een Lahmacun.
Bovendien is deze bestelling gedaan door ene meneer Hofland.
ik: kut
je hebt me door
Jeroen: Wat heb ik door?
ik: dat ik helemaal geen lahmacun heb besteld
Jeroen: Oei...
En nu?
ik: nu heeft u uw hele avond uw aandacht besteed aan iemand die helemaal geen klant is
Jeroen: U meent het?
ik: ....
hee niet zo bij de hand he
Jeroen: Hoe bedoelt u?
ik: nou vond het nogal een aanvallige opmerking
Jeroen: Oh mijn excuses, dat was niet mijn bedoeling.
Ik probeer u alleen maar van dienst te zijn.
ik: maar u bent nu eerder bezig mij een beetje voor aap te zetten
Jeroen: Zoals aangegeven: dat is helemaal niet mijn bedoeling.
ik: daar heb ik niet echt de indruk van meneer
Jeroen: Mijn excuses dan, mevrouw anker.
*Anker.
ik: *kanker
Jeroen: Pardon?
ik: agh neem het u niet kwalijk
Jeroen: Ik vind het inmiddels wel welletjes geweest meneer/mevrouw Tarrel.
Ik ga dit gesprek afsluiten.
Ik wens u een fijne avond toe.
ik: Tarrel? waar heeft u het over
hoezo noemt u mij een kont korrel?
Jeroen: U bent op deze chatservice gekomen met hetzelfde e-mailadres als een andere chatter hiervoor.
Ik wil u een fijne avond wensen.
ik: heb je me weer tuk
Jeroen: Hoe bedoelt u?
ik: hoe the fuck kun je nog blij zijn?
Jeroen: Ik ben een ontzettend blij persoon.
ik: voel je je niet fucking hard in je kont genomen door mij?
Jeroen: Nee.
ik: ohw
jammer
had graag wat meer medewerking van u verwacht
Jeroen: Fijne avond verder
ik: krijgt u hier ook voor betaald?
Jeroen: Ik ben momenteel aan het werk.
ik: voor dit gesprek?
no shit sherlock
antwoord!!!
Jeroen: Ik ben u niet verplicht tot antwoorden.
Ik ga het gesprek nu afsluiten.
Prettig weekend toegewenst.
ik: neee
blijf bij mij
hou van mij
Bedankt dat u contact met ons opgenomen heeft.
Chat-sessie beeindigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')