Hier ben ik het wel mee eens, je kunt beter een afspraak regelen bij een KNO arts (keel, neus en oorarts) via je huisarts.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:56 schreef nattermann het volgende:
Al bij de huisarts geweest? Misschien verstandig om daar eerst heen te gaan voordat je elders heen gaat.
Ik luister juist bijna geen muziekquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:01 schreef leddy het volgende:
hoe hard is die muziek?want langdurig aan hele harde muziek blootgesteld worden is ook niet goed voor je gehoor
nee waar je heen gaat die feestjesquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:02 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ik luister juist bijna geen muziek
Kan ik niet beter eerst even een check doen bij bv Hans Anders en dan vanuit het resultaat daarvan bekijken of ik naar de huisarts ga?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, je kunt beter een afspraak regelen bij een KNO arts (keel, neus en oorarts) via je huisarts.
Nee, want die weten de oorzaak toch niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:03 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Kan ik niet beter eerst even een check doen bij bv Hans Anders en dan vanuit het resultaat daarvan bekijken of ik naar de huisarts ga?
Voor mijn contactlenzen ging ik ook niet naar de huisartsquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, want die weten de oorzaak toch niet.
Dat je minder hoort is al duidelijk door eigen "onderzoekjes" en bevindingen van je omgeving
De oorzaak is veel belangrijker dan de mate van gehoorverlies.
Net als met slecht zien. Of je nou -1 of -10 in je bril nodig hebt is niet zo relevant, waarom je ineens minder ziet wel.. toch?
Een oogafwijking op jonge leeftijd is normaal. De gehoorproblemen die jij beschrijft zijn dat niet. Daarom hop hop naar de huisarts. Met een beetje mazzel kan die je oren uitspuiten met warm water en dan is alles weer primaquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:08 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Voor mijn contactlenzen ging ik ook niet naar de huisarts
Maar ik maak ook maar een afspraak bij de huisarts dan, dacht eerst dat dat wat overdreven was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet wat je denkt dat ik zoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |