Nog haten op m'n snor ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah joh zeiksnor. Ik loop ook maar wat te ouwehoeren hier.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Nog haten op m'n snor ook.
[ afbeelding ]
Ik mis gewoon Posts als ik mobiel zit. En hoe zot het met ' phonna ' dan ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik bescherm het sranan tongo gewoon tegen verloedering ja.
Iemand zeg Veer even dat het n-woord ongepast is aub.
Pocky.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En hoe zot het met ' phonna ' dan ?
Sommige woorden moet je gewoon in het Nederlands uitspreken.quote:
Da's zo'n woord van I don't even..quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis gewoon Posts als ik mobiel zit. En hoe zot het met ' phonna ' dan ?
Cellulaire.quote:
Geen pocky zeggenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sommige woorden moet je gewoon in het Nederlands uitspreken.
Ik wou het niet zeggen hèquote:
Ik dach dat de correcte spelling: pokkie wasquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Da's zo'n woord van I don't even..
[..]
Gewoon telefoonquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen pocky zeggen. Wat zeg jij dan, mobiel(tje)?
Pocky is echt het meest standaard straattaalding dat ik ken man.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon telefoon
Sommige straatwoorden klinken echt nep.
Agga represent, joeeeee. Hoe gaat het met je fiets?quote:
Me telliequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen pocky zeggen. Wat zeg jij dan, mobiel(tje)?
Ja is ook zoquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dach dat de correcte spelling: pokkie was
Je bent in High School blijven hangen mang. Daarom werk je ook nog steeds bij de AH.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pocky is echt het meest standaard straattaalding dat ik ken man.
Peter Pan syndrome hindabuilding.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bent in High School blijven hangen mang. Daarom werk je ook nog steeds bij de AH.
Ja goed, denk ik, zal me benieuwen of allebei de gaten nog goed dicht zijn zo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Agga represent, joeeeee. Hoe gaat het met je fiets?
Mensen die niet fatsoenlijk banden kunnen plakkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja goed, denk ik, zal me benieuwen of allebei de gaten nog goed dicht zijn zo.
Dit dus. Als je die shit (serieus) gaat overdrijven komt het echt fokking sneu overquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon telefoon
Sommige straatwoorden klinken echt nep.
Want nu spreek ik het uit als pooooookiee en dat is WA andersquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Me tellie
[..]
Ja is ook zoHij weet niks
Ik kan dat echt niet hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die niet fatsoenlijk banden kunnen plakkenC'mon son.
Teef alsjeblieft. Zijn geen normale banden je weet niks.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die niet fatsoenlijk banden kunnen plakkenC'mon son.
Teefjequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Teef alsjeblieft. Zijn geen normale banden je weet niks.
Alles wat je overdrijft komt sneu overquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit dus. Als je die shit (serieus) gaat overdrijven komt het echt fokking sneu over
Ik moest wel lachen om die post met als samenvatting: kklevenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja goed, denk ik, zal me benieuwen of allebei de gaten nog goed dicht zijn zo.
Jij ook lekker gesport gisteren?
Bullshit in juiste kringen. Mensen die in elke zin die ze gebruiken straattaal-woordjes gaan gebruiken, doen gewoon een klein beetje te veel moeite om tof te zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alles wat je overdrijft komt sneu over. Straattaal moet je gewoon in de juiste kringen gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |