En jij je reactie,want check mijn quote en de post die het daarna werdquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Snelle edit. Jij hebt je image fail snel geëdit ja
.
Ik heb idd geen idee. Wel schattig dat je even met termen komtquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
G-check me dan, waarschijnlijk weet je nieteens wat dat is en hoe je dat uitvoert.
LOL @ desknigga wel![]()
.
Waar heb je het in hemelsnaam over?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En jij je reactie,want check mijn quote en de post die het daarna werd
Ik bescherm het sranan tongo gewoon tegen verloedering ja.quote:
Mensen fucking lief joh.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam over?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
It's a well known fact dat ik straattaal master tot in de puntjes. Duh. Born & raised in A'dam.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
It's a well known fact dat ik straattaal master tot in de puntjes. Duh.
Veer, het n-woord is ongepast.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:40 schreef krioro het volgende:
Iemand zeg Veer even dat het n-woord ongepast is aub.
Jajajajaja nu zo doen he, stinkerd. Ipv even toegeven dat ik gelijk had met je snelle edit tsssquote:
Like I care. Moeten mensen sarcasme maar leren herkennen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Veer, het n-woord is ongepast.
Hold jij mijn tits?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:41 schreef Gridlok het volgende:
VeerlEli hold your tits, je lijdt aan hysteria.
Dank je. Tevergeefs helaas, blijkt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Veer, het n-woord is ongepast.
Ah joh zeiksnor. Ik loop ook maar wat te ouwehoeren hier.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je. Tevergeefs helaas, blijkt.
Nog haten op m'n snor ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah joh zeiksnor. Ik loop ook maar wat te ouwehoeren hier.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Nog haten op m'n snor ook.
[ afbeelding ]
Ik mis gewoon Posts als ik mobiel zit. En hoe zot het met ' phonna ' dan ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik bescherm het sranan tongo gewoon tegen verloedering ja.
Iemand zeg Veer even dat het n-woord ongepast is aub.
Pocky.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En hoe zot het met ' phonna ' dan ?
Sommige woorden moet je gewoon in het Nederlands uitspreken.quote:
Da's zo'n woord van I don't even..quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis gewoon Posts als ik mobiel zit. En hoe zot het met ' phonna ' dan ?
Cellulaire.quote:
Geen pocky zeggenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sommige woorden moet je gewoon in het Nederlands uitspreken.
Ik wou het niet zeggen hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |