jes plsquote:
Dat zei ik op de middelbare school, en daar ben ik al minstens 7 jaar vanafquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope, 'ik ben down' is nog steeds hot.
Dus omdat jij het 7 jaar geleden riep, is het nu niet meer gepast? Ook niet als alle andere coole niggers het nog wel gebruiken? Arrogantje jij zegquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zei ik op de middelbare school, en daar ben ik al minstens 7 jaar vanaf.
Er worden nog steeds halve geboren jonge.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is skeer. De skere nigga inderdaad.
Alleen 'down in' is dan weer jaren '90.
Ben gwoon meself en heb mn eige stylequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
"Wijo". Het is gewoon wejoo/wajoo
.
Yezza.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope, 'ik ben down' is nog steeds hot.
[..]
Ikke die kleine meisje?
[..]
Sorry die snap ik niet schatje
dWc volgens mij diggt ze je.quote:
Ik ben heul niet klein hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben gwoon meself en heb mn eige style
[..]
Yezza.
Tegenover huge blacka 2.20m wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben heul niet klein hoor174 centimeter!
Ik zeg niet dat het niet gepast, ik zeg dat het jaren '90 is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus omdat jij het 7 jaar geleden riep, is het nu niet meer gepast? Ook niet als alle andere coole niggers het nog wel gebruiken? Arrogantje jij zeg
Fuck you vuile snitchquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dWc volgens mij diggt ze je.
Klopt. Maar jij ook.quote:
Ey fak jou kom niet haten G alsof jij zo kewl bent en de baas van de slang hell nahquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet gepast, ik zeg dat het jaren '90 is.
"Coole niggers" Veer pls.
JUNGLE FEVER WHOOP WHOOPquote:
It's a well known fact dat ik straattaal master tot in de puntjes. Duh. Born & raised in A'damquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:32 schreef VeerEli het volgende:
Ey fak jou kom niet haten G alsof jij zo kewl bent en de baas van de slang hell nah
Ik nooit. Ik shine over 3m.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt. Maar jij ook.
[..]
Ey fak jou kom niet haten G alsof jij zo kewl bent en de baas van de slang hell nah
Lolquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
It's a well known fact dat ik straattaal master tot in de puntjes. Duh.
Uit boeken en google. Niet van de echte straat. Daar ben je never, desknigga.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
It's a well known fact dat ik straattaal master tot in de puntjes. Duh. Born & raised in A'dam.
Moet jij zeggen met je snelle editquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je pic posting game is net zo on point als je gebruik van straattaal.
G-check me dan, waarschijnlijk weet je nieteens wat dat is en hoe je dat uitvoertquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uit boeken en google. Niet van de echte straat. Daar ben je never, desknigga.
Snelle editquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je snelle edit
Is je tepels insmeren met een los geklopt ei toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
G-check me dan, waarschijnlijk weet je nieteens wat dat is en hoe je dat uitvoert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |