Oh hemels gezegende schoonheid, wiens innerlijke schoonheid simpelweg diep en eeuwig is, zou ik graag je ridder in glanzend pantser willen zijn. Als je wilt praten met een goede vriend, eerlijk, lief en teder, dan kun je dat met mij doen op ieder moment. Ik ben een goed mens, vriendelijk, loyaal en oprecht. Mijn vriendschap die ik jou te bieden heb is schoon en transparant. Ik feliciteer jou, omdat jij erg mooi bent, je schoonheid, je charmante figuur, een prettige en engelachtige glimlach, je persoonlijkheid, je geluk, je charme, vriendelijkheid, je mooie ogen, je lippen zo zacht en prachtig, delicate handen, je kostbare mooie benen, je spectaculaire en goddelijke lichaam, al deze kwaliteiten en nog vele meer, je bent een prachtige en perfecte vrouw, je blik is zacht en zoet, doordringend in mijn ziel. De schoonheid van een roos heeft geen vergelijking met de zoetheid van jouw gezicht en de schoonheid van je hart. Ik ben van de mensen, ik wil graag een goede relatie met al mijn vrienden hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Rode nagellak voor Fas en Yuri () en tieten voor Ally.
Wat een doerak hè.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
Is 2nutz de officiële schijt aan de regels ik maak een nieuw topic man?
Wtf is this shitquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh hemels gezegende schoonheid, wiens innerlijke schoonheid simpelweg diep en eeuwig is, zou ik graag je ridder in glanzend pantser willen zijn. Als je wilt praten met een goede vriend, eerlijk, lief en teder, dan kun je dat met mij doen op ieder moment. Ik ben een goed mens, vriendelijk, loyaal en oprecht. Mijn vriendschap die ik jou te bieden heb is schoon en transparant. Ik feliciteer jou, omdat jij erg mooi bent, je schoonheid, je charmante figuur, een prettige en engelachtige glimlach, je persoonlijkheid, je geluk, je charme, vriendelijkheid, je mooie ogen, je lippen zo zacht en prachtig, delicate handen, je kostbare mooie benen, je spectaculaire en goddelijke lichaam, al deze kwaliteiten en nog vele meer, je bent een prachtige en perfecte vrouw, je blik is zacht en zoet, doordringend in mijn ziel. De schoonheid van een roos heeft geen vergelijking met de zoetheid van jouw gezicht en de schoonheid van je hart. Ik ben van de mensen, ik wil graag een goede relatie met al mijn vrienden hebben.
Mooie ogen inderdaad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh hemels gezegende schoonheid, wiens innerlijke schoonheid simpelweg diep en eeuwig is, zou ik graag je ridder in glanzend pantser willen zijn. Als je wilt praten met een goede vriend, eerlijk, lief en teder, dan kun je dat met mij doen op ieder moment. Ik ben een goed mens, vriendelijk, loyaal en oprecht. Mijn vriendschap die ik jou te bieden heb is schoon en transparant. Ik feliciteer jou, omdat jij erg mooi bent, je schoonheid, je charmante figuur, een prettige en engelachtige glimlach, je persoonlijkheid, je geluk, je charme, vriendelijkheid, je mooie ogen, je lippen zo zacht en prachtig, delicate handen, je kostbare mooie benen, je spectaculaire en goddelijke lichaam, al deze kwaliteiten en nog vele meer, je bent een prachtige en perfecte vrouw, je blik is zacht en zoet, doordringend in mijn ziel. De schoonheid van een roos heeft geen vergelijking met de zoetheid van jouw gezicht en de schoonheid van je hart. Ik ben van de mensen, ik wil graag een goede relatie met al mijn vrienden hebben.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
Is 2nutz de officiële schijt aan de regels ik maak een nieuw topic man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |