Ik heb hem afgelopen februari al laten vervangen hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:32 schreef megamandy het volgende:
Aaaaah Priem wilt gewoon stiekem baby's en daarom gaat ze niet naar de dokter om hem te laten vervangen
Als jij liever naar je eigen dokter in België gaat, zou ik gewoon kijken of dat kan. Is sowieso wel hendig als je je op je gemak voelt voor zoietsquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:35 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja hier is het idd een routineklus; terwijl in belgië ik dit bij mijn eigen dokter; in zijn praktijk kan laten doen en hij gewoon alle tijd er voor pakt (ja hij.. ik zit bij een mannelijke dokter). En ik heb daar meer vertrouwen en gevoel bij.
Mijn dokter hier in NL vind ik dan ook echt verschrikkelijk... Max. 10 minuten ofzo binnen zitten. BahGeef mij maar een uur in de wachtkamer zitten; maar dat er tenminste ook gewoon tijd voor mij wordt genomen
Ja, want dat is precies hetzelfde als de vraagprijs biedenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, het is ook goed. Maar andere mensen doen het ook, waarom zou ik dan geen 2 euro gaan bieden op andere mensen hun zooi. 2 euro inclusief verzendkosten dan![]()
![]()
Nee, je biedt dan 33 euro want verzenden is 7 euroquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want dat is precies hetzelfde als de vraagprijs bieden
Waarommm ga ik er nog op in....
Pffff, hoe lang kun je je hier nog druk om maken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, je biedt dan 33 euro want verzenden is 7 euro
Ik maak me niet druk, ik zeg het alleenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pffff, hoe lang kun je je hier nog druk om maken?
Ja, heul vaakquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, ik zeg het alleen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als jij liever naar je eigen dokter in België gaat, zou ik gewoon kijken of dat kan. Is sowieso wel hendig als je je op je gemak voelt voor zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want dat is precies hetzelfde als de vraagprijs bieden
Waarommm ga ik er nog op in....
Dus jij mag wel zeggen dat je de marktplaats-mensen irritant vind, maar wij mogen niet zeggen dat wij het irritant vinden dat je het honderdmiljoen keer zegt?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je er last van hebt dan lees je het toch niet?
en jij vergelijkt dat met 2 euro bieden op iets van 50.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, je biedt dan 33 euro want verzenden is 7 euro
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik dacht je moet 531254 euro extra betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mja zelf weten, ik heb soberso geen spiraal en ik kom niet uit het buitenland dus ik heb er geen last van
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GIJ CRIMINEEL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:
Ik mag toch reageren op iemand die zegt dat het irritant isquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus jij mag wel zeggen dat je de marktplaats-mensen irritant vind, maar wij mogen niet zeggen dat wij het irritant vinden dat je het honderdmiljoen keer zegt?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit voor het eerst die tuts van Sjaan te kijken![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg zin om te nailarten maar ik ben te miserabel om van de bank te komen
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah ok. Lieve dokterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Níemand vindt het gek dat mijn moeder van 58 een nieuw spiraaltje heeft gekregen dit jaar
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit nog steeds met mezelf in overleg welk accent Sjaan heeft in haar tutorials
Het is geen Nederlands accent
Maar je bent zeker een geil wijfquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]ik hoor het wel als je eruit bent
Ik zeg al heul lang ohpieaijquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy zegt ook Oh Pie Aj in d'r filmpjes
iedereen zegt OOPIE tot ze gaan bloggen
Ik zeg altijd Oh Pie Ajquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Níemand vindt het gek dat mijn moeder van 58 een nieuw spiraaltje heeft gekregen dit jaar
![]()
![]()
Het is toch Engels? Dan is het sowieso AAIquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Noeeeeezzzzzzquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Maakt niet uit; als je maar een goeien cleavage topje aanhebtquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik weet nog niet welk filmpje ik zondag op ga nemen!
watermarble? of had je die al?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik weet nog niet welk filmpje ik zondag op ga nemen!
Je zegt China Glaze ook als China Glaaze?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
het is gewoon OOPIE. We wonen in holland.
+ er staat made in helmond opquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe spreek jij je eigen naam dan uit? Is ook nie echt Nederlandsquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
NEKSCHOTquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe spreek jij je eigen naam dan uit? Is ook nie echt Nederlands
in het engels zou opi ook als opi klinken, je gebruikt gewoon de afkorting niet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je zegt China Glaze ook als China Glaaze?
XX nekschotquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe spreek jij je eigen naam dan uit? Is ook nie echt Nederlands
DONE!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maakt niet uit; als je maar een goeien cleavage topje aanhebt
Nee? Attrack all tze stalkers![]()
Nog niet daar heb ik iemand voor nodig die helpt filmen want de camera moet draaien tijdens t watermarble process als je het goed wilt laten zienquote:
Jawelquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NEKSCHOT![]()
Of bedoelde je die naam niet?
Hallonquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DONE!
[..]
Nog niet daar heb ik iemand voor nodig die helpt filmen want de camera moet draaien tijdens t watermarble process als je het goed wilt laten zien
KIES MIJquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DONE!
[..]
Nog niet daar heb ik iemand voor nodig die helpt filmen want de camera moet draaien tijdens t watermarble process als je het goed wilt laten zien
Ik denk dat ze wel een uitzondering maken als je je filmpjes in KPD postquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jammer dat ze hier op FOK! je gebruikersnaam niet willen veranderen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een uitzondering maken als je je filmpjes in KPD post
Lijkt me gezellag!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doen we keer en daarna sushi nommen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Note: katten mee naar huis nemen is niet toegestaan
Vrijdagavond ga ik sushi nommen in eindhoven met SF en zijn vriendenquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:03 schreef Mirjam het volgende:
Sjaan ik kan eventueel vrijdagavond ermahgerd
niet van toepassing? HOEZO NIET VAN TOEPASSINGquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook eindelijk eens een NVT'tje kunnen invullen
De bestemming van mijn dertiende maand of gegarandeerde eindejaarsuitkering is...
uitgeven 8% .
sparen 18% .
beleggen 1% .
aflossen schulden 12% .
niet van toepassing 61%
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vrijdagavond ga ik sushi nommen met SF en zijn vrienden
HOEZO HEEFT EEN FOK!ER VRIENDENquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vrijdagavond ga ik sushi nommen in eindhoven met SF en zijn vrienden
Geen idee hoe hij dat doetquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOEZO HEEFT EEN FOK!ER VRIENDEN
Sjaan is a cool rich gurl, die heeft vriendon bij de vleetquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOEZO HEEFT EEN FOK!ER VRIENDEN
61%! Conclusie: dertiende maanden zijn erg 2011...quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
niet van toepassing? HOEZO NIET VAN TOEPASSING![]()
Maar het zijn zijn vriendenquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sjaan is a cool rich gurl, die heeft vriendon bij de vleet
HUH?!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
61%! Conclusie: dertiende maanden zijn erg 2011...
Die zijn ook haar vrienden!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar het zijn zijn vrienden
Ik krijg er nog wel een, inclusief extra tegemoetkoming in de reiskosten. Bring all zhe moneyquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
61%! Conclusie: dertiende maanden zijn erg 2011...
/dit was ook een mededelingquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
de mails waren ook echt binnen 5 minuten na elkaar, denk je nou echt da tik ga reageren
Wil je hierna nooit meer wat verkopen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
de mails waren ook echt binnen 5 minuten na elkaar, denk je nou echt da tik ga reageren
Eindhoven? IM THERE *stalk stalk stalk stalk*quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vrijdagavond ga ik sushi nommen in eindhoven met SF en zijn vrienden
dit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Wil je hierna nooit meer wat verkopen?
DIT SPEES!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
VRIJDAGAVONDTRIO OHAI!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eindhoven? IM THERE *stalk stalk stalk stalk*
idd! Welk sushi restaurant?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eindhoven? IM THERE *stalk stalk stalk stalk*
Jawel, maar niet aan zulke mensen, omdat ze irritant zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Geloof me, die mensen zijn heel erg normaalquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel, maar niet aan zulke mensen, omdat ze irritant zijn.
Maar als mensen zo doen al via mail, dan weet je dus al dat ze in het echt ook niet echt normaal zijn (vind ik) dus die heb k liever niet aan huis (Y)
hopelijk yokohamaquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ehmz, geen idee :/ Moet ik ff aan SF vragen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:11 schreef megamandy het volgende:
Zo en nu lekker een eclair gaan eten met mam
ik heb een abo, ik kan je gewoon in mijn foes lijst plempen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Expres niets terug mailen om te kijken hoe lang iemand door blijft mailen![]()
Leer je vanzelf. Ik vond vis vroeger niet te hachelen, nu eet ik graag sushi met tonijn en garnalenquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wil ik wel proberen, zonder vis
Veel plezier ermee zou ik zeggen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een abo, ik kan je gewoon in mijn foes lijst plempen?
een garnaal is heul geen vis!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Leer je vanzelf. Ik vond vis vroeger niet te hachelen, nu eet ik graag sushi met tonijn en garnalen
okee, bai!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Veel plezier ermee zou ik zeggen?
Mja ik vind het vooral matig dat je bij van die all you can eat dingen moet bijbetalen als je iets niet opvreet. Dus mijn enige optie is om met veelvraten te gaan die alles wat ik bestel en niet lust op willen etenquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Leer je vanzelf. Ik vond vis vroeger niet te hachelen, nu eet ik graag sushi met tonijn en garnalen
waarom bestel je dingen die je niet lustquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik vind het vooral matig dat je bij van die all you can eat dingen moet bijbetalen als je iets niet opvreet. Dus mijn enige optie is om met veelvraten te gaan die alles wat ik bestel en niet lust op willen eten
Surimi is wel vis jongequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
surimi ook niet maar ik eet het wel
Om het te proberen? Ik weet toch niet of ik het lustquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom bestel je dingen die je niet lust
Ja, ok, maar je gaat toch altijd wel met iemand? Gewoon proeven van wat hij/zij besteltquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Om het te proberen? Ik weet toch niet of ik het lust
Als het met koeienletters in capslock op de site staat vind ik het al niet meer leuk om erheen te gaan, je betaalt genoeg voor die shitquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Ze doen echt niet moeilijk als je 1 dfing niet opeet hoor spees
hoezo? ik lig al heel de dag plat. Zolang ik niet beweeg draait en klopt mijn hoofd ook nauwelijksquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
SQtje ga eens lekker in je bed rusten ipv op fok! /spank
Niet iedereen is daarvan gediendquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, ok, maar je gaat toch altijd wel met iemand? Gewoon proeven van wat hij/zij bestelt
Surimi mag geen krab heten al noemen veel mensen het zo, het is alaska koolvisquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar eigenlijk mag het die naam niet hebben vind ik
Ecght? In zo'n all you can eat-gelegenheid het niet aankunnen dat iemand iets van je proeft?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet iedereen is daarvan gediend
Als je met mensen om gaat die net zoveel zeuren als jou ben je redelijk screwed jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet iedereen is daarvan gediend
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je met mensen om gaat die net zoveel zeuren als jou ben je redelijk screwed ja
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je met mensen om gaat die net zoveel zeuren als jou ben je redelijk screwed ja
Ja, ik snap dat ook niet helemaal hoor, zo werkt dat bij ons ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
en hoezo ieder voor zich bestellen. Als ik all you can vreet eet, of tapas, bestellen we gewoon een tafel vol eten en iedereen mag overal van pakken?
Ik ga nooit bij die dingen ete dus daar weet ik niks vanquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet helemaal hoor, zo werkt dat bij ons ook.
- Spees met gezeur over dat mensen zeggen dat ze zeurtquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Samenvatting:
- Spees met gezeur over eten
- Spees met gezeur over PostNL
- Spees met gezeur over Marktplaatsmensen
- Spees met gezeur over Brum
- Spees met gezeur over een facebookrprofielfotovaniemanddieerheuswelleukuitziet
- Spees met gezeur over Sushi
maar bestelt dan ieder voor zich ja?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bij onze onbeperkt tapas-tent mag je twee gerechten per persoon tegelijk bestellen en je mag pas opnieuw bestellen als je die twee op hebt. Zoiets geloof ik
En dan ontdekken dat die van de ander lekkerder is en die in je volgende gang bestellen
Dat heb ik bij een tapas restaurant ook wel eens gehad ja. En toen gingen we met z'n tweeën en stonden die 4 gerechtjes heel zielig op tafelquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bij onze onbeperkt tapas-tent mag je twee gerechten per persoon tegelijk bestellen en je mag pas opnieuw bestellen als je die twee op hebt. Zoiets geloof ik
En dan ontdekken dat die van de ander lekkerder is en die in je volgende gang bestellen
hier in amsterdam is het overal 5 of 6 dingen per rondequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
In mijn autistenruimte welquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar bestelt dan ieder voor zich ja?
Wij gaan wel eens bij El Mundo en daar zit volgens mij geen limiet op. Maar dan pakken we, afhankelijk van het aantal personen, meestal 2-3 dingen per persoon maar wel met de bedoeling dat iedereen van alles kan pakkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:25 schreef Dwyn het volgende:
Hier is het meestal ook 5 dingen per persoon per ronde.
Dan zie ik meer een overknee boot en hoge smalle hak voor mequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
Thehehe goeien terugleesmeuk![]()
en bestelling binnen dit dat alles
Mijn baas linkt mijn bikerboots aan iets heel anders... iets met veel leer en zweepjes en.. euh.. dus..
Van wat ik weet gerechten bestellen voor de tafel en iedereen krijgt apart een leeg bordje en een vork en kan pakken wat ie wilquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:29 schreef megamandy het volgende:
Maar ik weet niet hoe het bij "Nederlandse" tapaszaken is. En dan bedoel ik "Nederlandse" zoals je ook "Nederlandse" Chinees en echte Chinees hebt
Gewoon in de winkel shoppenquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
bestellen op de Hema-site, zodat ik niet onder de mensen hoef om kerstkado's te kopen
Hier krijg je alleen een vorkje erbij, niet eens een leeg bordje.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Van wat ik weet gerechten bestellen voor de tafel en iedereen krijgt apart een leeg bordje en een vork en kan pakken wat ie wil
Bestel ook zelden iets onlinequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gewoon in de winkel shoppen
Ik blijf me erover verbazen dat ik zowat de enige ben hier die dat fijner vind
Ja ok, van Schaar snap ik het wel, als autist zijnde
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gewoon in de winkel shoppen
Ik blijf me erover verbazen dat ik zowat de enige ben hier die dat fijner vind
Ja ok, van Schaar snap ik het wel, als autist zijnde
Ik vind een bordje dan wel handig, beetje van alles wat opscheppen en dan etenquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier krijg je alleen een vorkje erbij, niet eens een leeg bordje.
Ja dat zag ik hier ook op de kaart staan. Een soort van menu, maar dat wil ik helemaal niet. Gewoon zelf beslissen en eventueel nog bijbestellen etc.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind een bordje dan wel handig, beetje van alles wat opscheppen en dan eten
Alleen bij El Mundo hebben ze dan ook groepsarrangementen en dan krijg je gewoon willekeurig wat dingen op tafel voor een bepaald bedrag pp, maar dan kiezen ze altijd net de dingen uit die ik niet lekker vind
Het wachten is irritant, maar ook leuk als je het eenmaal binnen hebtquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bestel ook zelden iets onlineHet wachten op een pakket vind ik veel te irritant.
Ja dat dusquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat zag ik hier ook op de kaart staan. Een soort van menu, maar dat wil ik helemaal niet. Gewoon zelf beslissen en eventueel nog bijbestellen etc.
Uiteraardquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Bestel nu gelijk zooi erbij die ik ze bij onze hema niet hebben. Goeden matigen excuus?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
bestellen op de Hema-site, zodat ik niet onder de mensen hoef om kerstkado's te kopen
DAT ZOU BRILJANT ZIJNquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Jammer dat de action geen webshop heeft
![]()
![]()
Ok daar moet ik me binnenkort maar eens naartoe sleuren. Goeikope zooi kopen voor cadeaus woei
Zag ook een blaadje ophangen, op de zondag kun je voor ¤15,- onbeperkt tapas eten. De grap is dat beide keren dat ik er geweest ben we voor de tapas + 2x drinken ook rond de ¤15,- kwijt waren inclusief de fooi erbij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat dus
Voor ons vrijgezellenfeest hadden ze zo'n groepsmenu gedaan maar was eigenlijk helemaal niet lekkerVooral heel veel vis (waar ik niet van houd) en juist niet de dingen die ik daar normaal bestel. Manlief is er naderhand nog eens geweest met een groep collega's en toen deden ze ook een groepsmenu en toen vond hij het wederom niet lekker. Maar als je gewoon zelf kunt kiezen, blijkt dat ze daarook een hele hoop hebben wat wel goed is
Ze hebben nu bij ons op zondagmiddag ook een high wine met tapas.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zag ook een blaadje ophangen, op de zondag kun je voor ¤15,- onbeperkt tapas eten. De grap is dat beide keren dat ik er geweest ben we voor de tapas + 2x drinken ook rond de ¤15,- kwijt waren inclusief de fooi erbij.
En dan zitten we echt vol.
Zow... Moeders wil proefabo op tijdschrift dat ik online kan bestellen.quote:bedankt voor uw bestelling
oh, lege bordjes is ook heul hollands, dat hebben ze hier nergensquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Van wat ik weet gerechten bestellen voor de tafel en iedereen krijgt apart een leeg bordje en een vork en kan pakken wat ie wil
Sushi is gelukkig heel anders!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
De enige all you can vreet schuur waar ik ooit binnen ben geweest zijn wokrestaurants![]()
Ja datquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
oh en groepsmenu's nooit doen, krijg je altijd overdadig veel brood en gebakken aardappels en de luxe lekkere dingen laten ze weg
ook bij de mannenafdeling niet? Klinkt wellicht maf maar die zijn wel vaak brederquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:53 schreef Mirjam het volgende:
Brede sneakers nodig hebben voor al je steunzolen en kutpoten maar niks kunnen vinden
en velen alcohol!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
uitetenAperitiefje; desert; wijn; bier dit dat alles
Ik check enkel de mannenafdelingquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook bij de mannenafdeling niet? Klinkt wellicht maf maar die zijn wel vaak breder
We wachten in spanning af.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:06 schreef Mss het volgende:
Yes inderdaad! Goeden tip wel! Nu hopen dat ze er ook iets mee doen
Hihi, ik zag het toevallig op mijn twitter voorbij komen omdat ik zowel jou als bjoetiebeej volg!quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:11 schreef megamandy het volgende:
Tot 19u kan ik nu vanuit Sittard gewoon om het kwartier met de trein naar Eindhoven ipv om het half uurwoooooow.
Oh hell no! TLC?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd een vrouw op TV die Ca Sondra heet
Oh ja, heerlijk!quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jah, I didn't know I was pregnant, matigen TV
quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, via marktplaats kerstkadootjes voor m'n broers gevonden.
Als ik nu nog een kadootje voor m'n vader online kan vinden is dit het me wederom gelukt kerstkadootjes te kopen zonder enige vorm van menselijk contact
Ik krijg van mijn broer altijd een bol.com kadobonquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Misschien moet jij mijn broer eens een cursus cadeautjes kopen geven Schaar, from one autist to the other
Hij kan nie shoppen dus haalt geen cadeaus
Maar heeeeeeel af en toe, dan ziet ie iets in een winkel waarvan hij dan denkt dat ik het leuk vind en schraapt hij al zijn moed bij elkaar en dan koopt ie het tochEn dan dat doet ie dan maanden vantevoren al en dan gaat ie vanaf oktober bv al roepen dat ie een mooi cadeau heeft maar dat je het met kerst pas mag uitpakken
Online shoppen is voor hem net zo stressvol als naar een winkel gaan volgens mij, want hij weet niet goed hoe het moet EN WAT NOU ALS IK HET FOUT DOE dus dat durft ie nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik krijg van mijn broer altijd een bol.com kadobon
Dit jaar heb ik er maar gewoon om gevraagd, scheelt een hoop werk en gedoe voor alle partijen
geef hem verlanglijstjes met de exacte linkjes naar de artikelen die je wilquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Online shoppen is voor hem net zo stressvol als naar een winkel gaan volgens mij, want hij weet niet goed hoe het moet EN WAT NOU ALS IK HET FOUT DOE dus dat durft ie niet
Werkt niet want hij snapt online bankieren nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geef hem verlanglijstjes met de exacte linkjes naar de artikelen die je wil
Die gebruiken wij ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geef hem verlanglijstjes met de exacte linkjes naar de artikelen die je wil
Daar moet dus iemand mee om kadootjes uit te zoeken, die kan bevestigen dat het goed is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Werkt niet want hij snapt online bankieren niet![]()
En het is een autist he, dus dat moet in zijn geval in hele kleine brokjes opgediend worden..
Niet teveel tegelijk want het is nieuw en dan raakt hij de draad kwijt.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar moet dus iemand mee om kadootjes uit te zoeken, die kan bevestigen dat het goed is.
Of 1 enkele concrete opdracht. "wandklok, blokker, schap links, bovenste plank, derde van rechts, 9,95". En dan met een plattegrondje van de winkel erbij
Ekte autistenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pa stuurt hem nu wel eens naar de appie voor een zak broodjes of zo. Gewoon omdat ie dan naar de winkel moet lopen, een winkel in moet, iets moet zoeken (of nog erger: vragen waar iets is als ie het niet kan vinden) en afrekenen. En dan de spanning van welk bedrag ze gaan noemen en wat ie dan uit zijn portemonnee moet halen.
Laatst is ie gewoon uit zichzelf naar een friettent gegaan omdat pa geen friet wou bakken. Klinkt misschien stom, maar ik was zoooooo trots toen ik dat hoorde, dat had ie een paar jaar eerder echt nooit gedurfd. Want in een friettent zitten dan ook nog 'van die buitenlanders'en das eng want je weet maar niet wat die van je willen en straks zeggen ze wat tegen je
![]()
Maar hij deed het wel en het ging nog goed ook
We willen een nieuwe, jongens!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:00 schreef Mss het volgende:
Mail van beautybay:
Should you wish to keep the item and use as received we would suggest offering you a 30% refund on the item in question. Alternatively you may return to us for a full refund.
Dat terugmailen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:17 schreef Mss het volgende:
Ja, ik kan wel een refund krijgen maar dan kan ik nog heul geen nieuwen kopen want korting.
En dat laat ik foto's van mijn krassen zien!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mailen dat je heul gauw een nieuwe pellet wil want anders klaag je ze aan wegens persoonlijk leed
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:28 schreef Mss het volgende:
[..]
En dat laat ik foto's van mijn krassen zien!
Die van KOM MAAR NAAR BENEDEN EN SLA JE SLAG?quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd versie 73 van prijzenslag is weer op TV tegenwoordig
JA DIE!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die van KOM MAAR NAAR BENEDEN EN SLA JE SLAG?
dat is niet de finale, dat is zoeen tussenspel!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
De finale met het jodel poppetje
Bij prijzenslag met Hans Kazan vroeger was dat toch het eindspel? Of misschien is dat zo in mijn hooft omdat ie die toen het leukst vondquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is niet de finale, dat is zoeen tussenspel!
Helmut Heudel heette die
ga je nog nieuwen geitjens kopen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geit verhuisd met een scootmobiel, wie un echte tokkie
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
achtergrondverhaal: mijn broertje van 1990 was zwaar verslaafd aan prijzenslag, dus mijn vader had een 4-uurs videoband vol afleveringen Prijzenslag opgenomen die dat jong elke dag keek, en het jodelmannetje was zijn topfavoriet
Ik kan dus enkele prijzenslag afleveringen uit 1993 uit mijn hoofd opdreunen
Jodelmannetjequote:Op dinsdag 11 december 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
jodelmannetje en Plinko waren mijn lievelings
voorlopig ff niet. Eerst maar eens zien wat er met het hele huizenverhaal gebeurtquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je nog nieuwen geitjens kopen?
dus nu een eenzaam geitje?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
voorlopig ff niet. Eerst maar eens zien wat er met het hele huizenverhaal gebeurt
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
jodeladiejodeladiejodeladiejo, jodeladiejodeladiejodeladiejo
op 27 december zijn ze spotgoeiekoopquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:30 schreef Mss het volgende:
Ohja, kerstdiner, daar moet ik ook eens achteraan. Ik wilde op tweede kerstdag gourmetten, dus dat is even een kwestie van inplannen wanneer je zo'n schotel koopt
Ja, dat zalquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op 27 december zijn ze spotgoeiekoop![]()
![]()
moet je niet zoveel batsen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik lig als een dood vogeltje op de bank en moet nog allemaal dingen voor school doen enzo
Vaak bestel je die dingen en kun je ze gewoon de dag van kerst ophalen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat zal. Maar ik denk dat je op de 24e niet meer moet gokken dat die nog in de winkel liggen... En als je hem eerder koopt zit je weer met de houdbaarheid. Invriezen ben ik niet zo van. Hoe doet iedereen dat toch?
Uhuuuh, van het 'dweilen'...quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kerstboom.
En mwhehe, heb een blaar op mijn hand van het dweilen. Want alle kindjens op stage waren ziek of kwamen niet, dus toen zijn we maar schoon gaan maken.
dit overigens, ik koop nooit gourmetschotels.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:33 schreef Mirjam het volgende:
Ik koop een paar dagen vantevoren al dat vlees los, maar ik vind het niet zo storend om t emoeten snijden enzo. S. wel trouwens
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:49 schreef Mss het volgende:
Batsen is wel het nieuwe 'ik wil ook een bad' he
Ja true... is wat stroef danquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan krijg je allemaal water in je fouffe en het glijdt niet
Welk jurkje?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja true... is wat stroef dan![]()
Ow en jurkje moet ik houden van cif... Ik kom beneden: "waarom zou die niet kunnen??" Ik draai me om... "Je ziet wel je bh".
Ik deed nog net geen you-don't-say-gezicht![]()
Ik heb ook wel eens kleren aan waarbij je een bhbandje ofzo ziet. Daar is best mee te levenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb nooooiiiittt jurk aan waar bh zichtbaar is; want in mijn hoofd hoor je een bh gewoon niet te zien
Whutquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef Dwyn het volgende:
Je krijgt tegenwoordig al 'verleidelijke' bh-bandjes cadeau bij de etos.
Oh van die doorzichtige met glittors en blommekes?quote:
Dan eet je alleen, opgelost slotje.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
echt, AIDS, bb loopt nu pas naar de auto, dan kan ik pas om 9 uur eten, en ik heb nekpijn en hoofdpijn en teringhonger en ik wil naar bed
Hij kan er niks aan doen want zaadongeluk met file en alles, maar toch. Kut.
/klaagmodus
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja true... is wat stroef dan![]()
Ow en jurkje moet ik houden van cif... Ik kom beneden: "waarom zou die niet kunnen??" Ik draai me om... "Je ziet wel je bh".
Ik deed nog net geen you-don't-say-gezicht![]()
ja en dan kan ik bb's portie weggooien.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan eet je alleen, opgelost slotje.
Ooh, een aantal jaren geleden heb ik ook een jurk gekocht met een open rug. Toen ben ik heel Eindhoven doorgelopen om een bh in mijn maat te vinden met een mooie sluiting.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb nooooiiiittt jurk aan waar bh zichtbaar is; want in mijn hoofd hoor je een bh gewoon niet te zien
ja da's het nadeel van dikke jetsers, geen bh is geen optiequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh, een aantal jaren geleden heb ik ook een jurk gekocht met een open rug. Toen ben ik heel Eindhoven doorgelopen om een bh in mijn maat te vinden met een mooie sluiting.
De meeste mensen dachten dat het bij de jurk hoorde
Precies, en ik MOEST die jurk hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja da's het nadeel van dikke jetsers, geen bh is geen optie
ja, of chips...quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:14 schreef PriemGirl het volgende:
skjoe anders wat soep pakken? Dan heb je al iets iig.......
naja blijft gewoon klote; vooral als je ziek bent
eetfalertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |