Ruhooooonny de ex van Tatjana wellicht? Of anders die huidige van Sylvana?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Estelle gaat gewoon op zoek naar een andere stoere man met geld. No way dat ze 5 jaar op Badr gaat wachten.
Die verkering van Sylvana en die coolcatknul is toch ook al over?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ruhooooonny de ex van Tatjana wellicht? Of anders die huidige van Sylvana?
Walgelijk al die nutteloze goudgravers en die suffe mannen die daar intrappen
Ik dacht andersomquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ed is ook al bedrogen door Olcay Gulsen
En de kas leeg.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ed is ook al bedrogen door Olcay Gulsen
Nope, maar bij Moskofiets was ze op dát gebied aan het juiste adres.quote:
Niet moet zeuren? Sterker nog: ze mag blij zijn!quote:Op zondag 16 december 2012 11:25 schreef barca1971 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het feit dat Fiq over de mishandeling van zijn ex zegt dat dat 'slechts' een blauw oog was door een klap met 'vlakke hand' ? Alsof een blauw oog krijgen van een kickbokser met vlakke hand helemaal niet erg is en dat ze niet zo moet zeuren?
Neen misschien niet, maar dat ik haar taak toch.. rechters zijn ook mensen en zieligheid kan een rechter ook beinvloeden in de strafmaat bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, vooral door de manier waarop waarschijnlijk, dat het haar taak is hem te verdedigen is duidelijk, maar om nou te doen alsof hij zoooooo zielig is.... neuh, als dat haar enige troef is, dan staat ze niet bijzonder sterk.
Maar dat kan twee kanten opwerken he. Rechters zijn ook mensen en die kunnen ook denken 'lazer op met je badinerende toontje en sta als een man voor wat je gedaan hebt'. Ik zou het als Ficq zijnde niet gegokt hebben, met een professioneel bokser met een heeeeeele lange kerfstok als cliënt. Liever een 'goddank kan die man nog lopen, na wat er is gebeurd' dan een 'joh, zo erg was het niet, hij danst alweer'.quote:Op zondag 16 december 2012 12:51 schreef Reisverslaafde het volgende:
[..]
Neen misschien niet, maar dat ik haar taak toch.. rechters zijn ook mensen en zieligheid kan een rechter ook beinvloeden in de strafmaat bijvoorbeeld
Fixed thatquote:Op zondag 16 december 2012 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat kan twee kanten opwerken he. Rechters zijn ook mensen en die kunnen ook denken 'lazer op met je Badrinerende toontje en sta als een man voor wat je gedaan hebt'. Ik zou het als Ficq zijnde niet gegokt hebben, met een professioneel bokser met een heeeeeele lange kerfstok als cliënt. Liever een 'goddank kan die man nog lopen, na wat er is gebeurd' dan een 'joh, zo erg was het niet, hij danst alweer'.
Juist.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 08:53 schreef barca1971 het volgende:
Zou onze Stel al zenuwachtig zijn voor morgen?
Ze is druk bezig haar verhaal aan het oefenenquote:Op maandag 17 december 2012 08:53 schreef barca1971 het volgende:
Zou onze Stel al zenuwachtig zijn voor morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |