abonnement Unibet Coolblue
pi_120188967
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:52 schreef Crazy-Al het volgende:
Tegen mij waarschijnlijk. Hij komt naar jou toe haal ik eruit, dus dat, en dan ziet hij mij morgen pas weer.
In combinatie met die quote staat het er een beetje maf. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_120189021
Wij zijn alkmaarders, wij zijn maf. :')
pi_120189180
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:56 schreef Crazy-Al het volgende:
Wij zijn alkmaarders, wij zijn maf. :')
Hij is import, nog erger. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_120210926
Oh god.... je hebt mensen doe maf zijn en maf doen. Mensen die het niet zijn, die proberen het alleen maar en zijn daardoor schijtirritant.

Net zoals bijdehand. Sommige mensen doen bijdehand, maar ik ben het. En iedereen die het probeert te doen die is niks anders dan irritant.

Zucht....

En waar komt onze import vandaan dan? En wie heeft hem hier naartoe gehaald?

Tevens, zojuist lekker lopen rondkloten :D
heb heerlijk fijn gereden, en mijn aller eerste keer McDrive :')
pi_120211577
Ik ben 'gewoon' irritant. Net zo makkelijk. :7

En Alphen a/d Rijn, m'n zus. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 11 december 2012 @ 23:24:18 #81
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_120213337
Ik wil ook zo'n bus! Waar heb jij hem vandaan, Ijsdraak?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_120213651
Gaaf ding, in Phuket vorig jaar hadden ze een echte omgebouwd tot mobiele cocktailbar
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_120213918
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:24 schreef FritsFlits het volgende:
Ik wil ook zo'n bus! Waar heb jij hem vandaan, Ijsdraak?
Bol had 'm in de aanbieding vorige week. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 11 december 2012 @ 23:39:02 #84
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_120214089
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Bol had 'm in de aanbieding vorige week. :7


Te laat :(

Nahja, kijk wel verder dan
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_120214505
Mooie gifjes. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_120221838
Goedemorgen
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_120223405
Goeiemogge. Ik word langzaam steeds eerder wakker. Goed nieuws, morgen sollicitatiegesprek bij MM, 2e/laatste, en aanstaande dinsdag bij de NS :D

Nu is er alleen het grote dilemma, stel ze willen me allebei... ga ik dan een carrieswitch doen naar hbo... of doorgroeien in security met boa en whatnot.....

dilemmas :(
pi_120223825
Lastig lastig.
Kijken waar de meeste doorgroeimogelijkheden zijn lijkt mij.
Waar had je op gesolliciteerd bij MM en NS?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_120223982
En als ze je allebei willen hebben, kan er je er rustig overnadenken, je hoeft niet gelijk te beslissen toch? Kijken wat de beide arbeidsvoorwaarden zijn en aan de hand daarvan beslissen
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_120224536
Even een beknopte versie:

HAVO gedaan, moeder belandde in ziekenhuis, nood kwam aan de man dus ik zocht werk waar ik direct voor een volwassen loon kon verdienen. Gezien mijn postuur -> Beveiliging.

Na 2 en een half jaar contract niet verlengd (half/heel/heel), want ik moest immers aan een vast contract, in deze tijd...

Juistem. Inmiddels heb ik deze opties tot mijn beschikking:

A. Doorgroeien in de beveiligings/boa/politie/recherche branche, zit nu op mbo2 beveiliging, bij NS (Medewerker Service&Veiligheid) word in mbo3 boa, waarna ik een keer als er een vacature vrijkomt bij politie hbo-politiekundige kan doen (vacature komt nauwelijks vrij.)
Uren/Loon: 36-urige werkweek, 1700/maand ex. toeslagen komt neer op rond de 9,80/uur. Ex toeslagen.
Pros: Gratis NS reizen, eerste klas.

B. Verkoper bij de Media Markt. Alhoewel het natuurlijk een inhoudelijke taak heeft van puur verkoper, kan je doorgroeien hierin. Voordeel is wel dat ik hiernaast zou kunnen gaan studeren, en dan een publieke HBO opleiding doen. Verdient uiteindelijk wel beter dan politie, maar het is een gok. Mijn huidige 'doel' is dan docentenopleiding engels, maar ik weet niet in hoeverre dat bij mij past. Proefdagen zijn wel leuk, maar het is altijd gewoon een kwestie van doen.
Uren/Loon: 13-32 uurs contract, loon is onbekend, maar waarschijnlijk niet zo hoog, ik gok op een 8/uur ongeveer. In de toekomst is er wel meer op te bouwen in uren.
Pros: Korting op stuff O+

Nouja, dit is dus mijn dilemma. :(
pi_120224599
Het is dus eigenlijk geen verhaal van arbeidsvoorwaarden, maar meer van toekomstplannen.
pi_120224801
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:15 schreef Crazy-Al het volgende:
Even een beknopte versie:

HAVO gedaan, moeder belandde in ziekenhuis, nood kwam aan de man dus ik zocht werk waar ik direct voor een volwassen loon kon verdienen. Gezien mijn postuur -> Beveiliging.

Na 2 en een half jaar contract niet verlengd (half/heel/heel), want ik moest immers aan een vast contract, in deze tijd...

Juistem. Inmiddels heb ik deze opties tot mijn beschikking:

A. Doorgroeien in de beveiligings/boa/politie/recherche branche, zit nu op mbo2 beveiliging, bij NS (Medewerker Service&Veiligheid) word in mbo3 boa, waarna ik een keer als er een vacature vrijkomt bij politie hbo-politiekundige kan doen (vacature komt nauwelijks vrij.)
Uren/Loon: 36-urige werkweek, 1700/maand ex. toeslagen komt neer op rond de 9,80/uur. Ex toeslagen.
Pros: Gratis NS reizen, eerste klas.

B. Verkoper bij de Media Markt. Alhoewel het natuurlijk een inhoudelijke taak heeft van puur verkoper, kan je doorgroeien hierin. Voordeel is wel dat ik hiernaast zou kunnen gaan studeren, en dan een publieke HBO opleiding doen. Verdient uiteindelijk wel beter dan politie, maar het is een gok. Mijn huidige 'doel' is dan docentenopleiding engels, maar ik weet niet in hoeverre dat bij mij past. Proefdagen zijn wel leuk, maar het is altijd gewoon een kwestie van doen.
Uren/Loon: 13-32 uurs contract, loon is onbekend, maar waarschijnlijk niet zo hoog, ik gok op een 8/uur ongeveer. In de toekomst is er wel meer op te bouwen in uren.
Pros: Korting op stuff O+

Nouja, dit is dus mijn dilemma. :(
idd dilemma...
Voor mij was het makkelijk, financiele/administratieve richting gedaan op middelbare school/mbo/marine en nu cursus praktijkdiploma boekhouden. Ik heb altijd financieel administratief gedaan, maandag begin ik bij nieuwe baan. Bij mijn vorige baan was ik er klaar mee en hierdoor werd mijn contract niet verlengd. Deze liep 30 november af. Ik heb in principe 2 weken thuis gezeten.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_120224929
Mijn nieuwe werkgever had mij 2 maanden niet uitbetaald, dus ik stopte met werken voor hem -> geen WW, niks. Hij is van de week failliet verklaard. Dus ik kan naar mijn 3000 eurotjes fluiten.

Zucht... :)
pi_120224946
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:27 schreef Crazy-Al het volgende:
Mijn nieuwe werkgever had mij 2 maanden niet uitbetaald, dus ik stopte met werken voor hem -> geen WW, niks. Hij is van de week failliet verklaard. Dus ik kan naar mijn 3000 eurotjes fluiten.

Zucht... :)
Dat is goed kut
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_120224992
Zeker, ik werk een maand, loon zou de 5e er zijn, was er niet, ik bel de 10e, geef een mededeling het toch wel echt nodig te hebben. 'ja, ja, we zijn bezig.' de 20e weer, toen gaf ik aan dat ik na een week werkweigering zou doen als ik nog geen loon had, dus de 3e stopte ik ermee. Een maand gratis gewerkt eigenlijk, en anderhalve maand later poef.

En beveiliging in de regio is erg goed gevuld, helaas.... G4S, Securitas, Trigion, NVD, RC, zoveel bedrijven die het goed geregeld hebben.
pi_120225046
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:30 schreef Crazy-Al het volgende:
Zeker, ik werk een maand, loon zou de 5e er zijn, was er niet, ik bel de 10e, geef een mededeling het toch wel echt nodig te hebben. 'ja, ja, we zijn bezig.' de 20e weer, toen gaf ik aan dat ik na een week werkweigering zou doen als ik nog geen loon had, dus de 3e stopte ik ermee. Een maand gratis gewerkt eigenlijk, en anderhalve maand later poef.

En beveiliging in de regio is erg goed gevuld, helaas.... G4S, Securitas, Trigion, NVD, RC, zoveel bedrijven die het goed geregeld hebben.
kijk hier eens op
http://securitycompany.nl/
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_120225103
TSC zijn sjonnies. Zo stom als het klinkt, ik ben knokploeg
pi_120225136
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:34 schreef Crazy-Al het volgende:
TSC zijn sjonnies. Zo stom als het klinkt, ik ben knokploeg
ok
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_120225216
XD wel een heel droog antwoord. Nee, TSC is een van die bedrijven waar alles volgens het reglement moet, en je kan niks op eigen houtje doen. Ik ben een zelfstandige + teamleider geweest. Ik maak de regels, en ik ben me er ook dondersgoed van bewust dat je er niet komt met. "Eh, meneer, sorry, maar, eh, u mag hier niet, eh, binnen roken... wilt u... alstublieft... naar buiten gaan?"

Heb dit meegemaakt, heb die jongen verteld heel snel wat manser te worden of hij kon mn team uit.

TSC is gewoon te beleefd en alles opschakelen. Daar houd ik niet van, er moet toch een soort van respect zijn voor het beveiligingspersoneel, want we staan er niet voor niks. Daarom zoek ik iets als zelfstandige/winkelcentrum/oid.
pi_120225377
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:37 schreef Crazy-Al het volgende:
XD wel een heel droog antwoord. Nee, TSC is een van die bedrijven waar alles volgens het reglement moet, en je kan niks op eigen houtje doen. Ik ben een zelfstandige + teamleider geweest. Ik maak de regels, en ik ben me er ook dondersgoed van bewust dat je er niet komt met. "Eh, meneer, sorry, maar, eh, u mag hier niet, eh, binnen roken... wilt u... alstublieft... naar buiten gaan?"

Heb dit meegemaakt, heb die jongen verteld heel snel wat manser te worden of hij kon mn team uit.

TSC is gewoon te beleefd en alles opschakelen. Daar houd ik niet van, er moet toch een soort van respect zijn voor het beveiligingspersoneel, want we staan er niet voor niks. Daarom zoek ik iets als zelfstandige/winkelcentrum/oid.
Ach. Elk bedrijf heeft zijn voordelen en nadelen
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')