Het mac probleem is al eerder gesignaleerd en beschreven:quote:Op donderdag 13 december 2012 16:36 schreef Downstar het volgende:
Ik heb dus het ' mac probleem' en zit op T12 official rom
De verbinding moet er heel precies in vallen, had het de eerste keer ook hij zat niet niet helemaal goed en ik had geen geluid op de microfoon.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:01 schreef Vincent_vd het volgende:
Ja lap
Men geluid werkt nu dus weer, maar merkte net dat ik nu een eigenlijk even groot probleem heb. Heb blijkbaar met het veelvuldig openen van mijn gsm de aansluiting van de miro beschadigd.
Hij neemt namelijk geen geluid meer op, niet echt ideaal voor een gsm dus :p
Heb jij die tool ook gebruikt ?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:40 schreef elinx het volgende:
[..]
Het mac probleem is al eerder gesignaleerd en beschreven:
Op het Neo forum (translation) en op XDA
In beide gevallen maken ze gebruik van SN WRITE tool voor een oplossing.
Met dit tooltje kan ook de Imei en BT gefixt worden.
Imei fout bij de MTK6577 is ook al vaker aan de orde geweest op diverse sites
Dus de factory reset in android zelf van de t12 rom, gaf jou een bootloop?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:57 schreef henkieve het volgende:
Ik heb het weer klaar..... neo komt in boot loop... kom niet meer in de recovery hij blijft dan rebooten..
Kan wel met power en volume up in factory test mode komen.
Had mijn neo vanaf het begin al gelijk geroot, geupdate naar t12 en de cmw recovery geinstalleerd, nu wilde ik de telefoon leeg halen via de ingebouwde factory reset in de t12 rom...
De telefoon ging herstarten en blijft nu constant booten.
Krijg dan recovery mode en zie het android poppetje met open buik verschijnen en hierin draait een soort cubus... ik ga nu kijken of ik met adb nog wat kan doen of de reboot kan onderbreken...
heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen om het te fixen
Heb ook hetzelfde met T12 NLquote:Op donderdag 13 december 2012 20:36 schreef Casper_nl het volgende:
Okee. Ook hier dus het geval. Ander mac adres (en ip) na opnieuw opbouwen van wifi-verbinding. Dit trouwens met T15 stock rom.
Draai trouwens inmiddels een week met T15 en geen verschil gemerkt met T12.
Die flashtool werkt gewoon op Windows 7 x64 want dat heb ik ook gebruikt. Je mist waarschijnlijk de correcte preloader driver.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:20 schreef henkieve het volgende:
Ja normale factory reset in t12 rom, en nu zit ik met een bootloop.
Probeer adb maar hij reboot te snel. kan ik een image op de usb zetten die hij oppakt, zoals met de htc kon... pb99img.zip oid ??
Ik heb de SP_Flash_Tool_v3.1224.01 inmiddels ook gedwonload, alleen start deze niet op mijn 64 bits win7 systeem....
Zit een beetje in de piepzak nu?? iemand een idee ?
Lees dat de fastboot wellicht vervangen kan worden / moet worden als ik zoek op andre android phones met zulke problemen ??
Hmm welke verbinding bedoel je dan precies? Heb hem nog eens opengedaan en zie wel iets dat er precies niet zo ideaal uit ziet.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De verbinding moet er heel precies in vallen, had het de eerste keer ook hij zat niet niet helemaal goed en ik had geen geluid op de microfoon.
Klopt, nu nog hopen dat de prijs wat mee gaat vallen (1080P scherm zou ook fijn zijn),quote:Op donderdag 13 december 2012 23:00 schreef Casper_nl het volgende:
Volgens mij had ik nog weinig nieuws voorbij zien komen over de Neo N003. Volgens Gizbeat
http://gizbeat.com/1514/n(...)-phone-in-the-works/
The Neo N003 specs currently leaked are 5.3″ IPS 720p LCD, 1GB RAM / 8GB ROM, 3MP / 12MP camera and megaliathon 3000mA battery.
Vooral de batterij is erg interessant dan.
Ik had over de tool al eerder gelezen ivm Imei problemen, heb hem nog niet nodig gehad.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:24 schreef glsf het volgende:
[..]
Heb jij die tool ook gebruikt ?
Kan de tool namelijk niet vinden.
Het scherm vind ik qua grootte wel overkill. Misschien dat ik wacht totdat hij uitkomt omdat er dan waarschijnlijk een leuke pricedrop bij n002 zal volgen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:00 schreef Casper_nl het volgende:
Volgens mij had ik nog weinig nieuws voorbij zien komen over de Neo N003. Volgens Gizbeat
The Neo N003 specs currently leaked are 5.3″ IPS 720p LCD, 1GB RAM / 8GB ROM, 3MP / 12MP camera and megaliathon 3000mA battery.
Da's dan ook geen nieuws. Staat al een paar delen in de OP heur.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:00 schreef Casper_nl het volgende:
Zal het van het weekend eens proberen. Moet ik eerst weer Xp installeren want tool werkt niet op win7quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef elinx het volgende:
[..]
Ik had over de tool al eerder gelezen ivm Imei problemen, heb hem nog niet nodig gehad.
Het gaat om SN write station tool v.2.1212.0
Op de Neo link stond een downloadlink vermeld bij Baidu
En een beschrijving hoe je het programma moet gebruiken. De vertaling heb ik hier geplaatst
Op XDA en andere sites staat ook eea, maar gaat meestal om Imei.
Volgens mij kan deze tool ook de imei schrijven, heb hiermee mijn bootloop kunnen herstellen maar je kan er meer zaken mee doen. MTK Droid Root & Tools v2.3.0gedwonload via http://ge.tt/2iwURnS/v/0quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef elinx het volgende:
[..]
Ik had over de tool al eerder gelezen ivm Imei problemen, heb hem nog niet nodig gehad.
Het gaat om SN write station tool v.2.1212.0
Op de Neo link stond een downloadlink vermeld bij Baidu
En een beschrijving hoe je het programma moet gebruiken. De vertaling heb ik hier geplaatst
Op XDA en andere sites staat ook eea, maar gaat meestal om Imei.
MTK Droid Root & Tools v2.3.0 is iets anders dan SN write station tool. Jij hebt toch alleen de eerste gebruikt ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:17 schreef henkieve het volgende:
[..]
Volgens mij kan deze tool ook de imei schrijven, heb hiermee mijn bootloop kunnen herstellen maar je kan er meer zaken mee doen. MTK Droid Root & Tools v2.3.0gedwonload via http://ge.tt/2iwURnS/v/0
Vraag liever om reacties in dit topic, dan heb ik er ook wat aan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:23 schreef Loll het volgende:
Is er ook een overzicht welke fok!'ers welke telefoons hebben zodat je nog even een DM kan sturen?
Mijn telefoon is dood en ik zit er nu ook over na te denken om een china phone te halen. Maar ben toch nog iets te onzeker over wat ik in huis haal.
G3 wint dat met gemakquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vraag liever om reacties in dit topic, dan heb ik er ook wat aan.
Mijn eisen:
- Snel
- Android 4.0 of hoger
- Goed scherm (liefst 720p maar dat zegt natuurlijk niet alles over kleurweergave, die moet gewoon goed zijn)
Heeft iemand het scherm van de N02-M en de G3 kunnen vergelijken?
Idd :pquote:
Ongetwijfeld. Wel een oud bakje. Morgen komen ze weer met een Wolfgang:quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:07 schreef jonasr het volgende:
Iemand een idee of deze hier ook al eens is gepasseerd?
Vermoed dat het wel een china-phone is.
http://aldi-bn.aldi.be/al(...)2_48_699_9094_5.html
Op welk vlak? Ik lees in jouw review dat het scherm toch wat minder is, al blijft het een telefoon van minder dan 200 euro.quote:
Kijk ff hier: DIG / Chinese Smartphones #8 - root, recovery en overige download tips&tricsquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op welk vlak? Ik lees in jouw review dat het scherm toch wat minder is, al blijft het een telefoon van minder dan 200 euro.
De duidelijke winnaar is de G3 dus. Vanwege de IPS komt 'ie wat helderder over en de kijkhoeken zijn zoveel meer beter. Door de resolutie misschien ook wat scherper/vloeiender.quote:Van voren en opzij echt dikke prima de N002 (Neo/N02-M), maar falls slightly apart van boven en onder. Duidelijke winnaar hier in deze vergelijking, maar ja, dat is dan ook aardig wat euro's verschil (euro'tje of 40).
Het kabeltje loopt onder de batterij door achter het zwarte. Bij mij zat 1 van de beide kanten niet helemaal goed in de connector.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:09 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Idd :p
Robert, zou jij misschien met iets meer details kunnen beschrijven hoe je dat micro probleem hebt opgelost? Want heb gecontroleerd en alle kabeltjes enzo lijken vast te zitten, op dat goude stripje na dan dat ik wat naarboven beschreven heb.
Mijn 3 knoppen onderaan gevens trouwens ook geen licht meer merkte ik, precies echt wel iets dat niet goed zit daar :p
In vergelijking met een Xperia S ja. Iets mindere kleuren. Ben het scherm over de tijd meer gaan waarderen overigens. Vooral omdat de Xperia een waas over het scherm heeft bij een bepaalde hoek (filters) en die heeft de Jiayu niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op welk vlak? Ik lees in jouw review dat het scherm toch wat minder is, al blijft het een telefoon van minder dan 200 euro.
Er was ook een foto in een review waarbij de G3 werd vergeleken met een ander toestel. Ik vond het kleurverschil niet zo fraai (in het nadeel van de G3).quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:29 schreef Sloggi het volgende:
Ik neem dat het het scherm sowieso beter is dan dat van mijn oude HTC Desire, dus ik moet ook niet al te kieskeurig zijn voor dat geld.
Wel lijkt het of het scherm van de G3 wat erg 'fel' is, de kleuren lijken erg hard op de foto's.
Hebben we al comparison Neo/G3? In één foto zegmaar? Het scherm van de Neo viel mij alleszins mee voor de prijs! Nu mn zusje zo blij is met haar Neo, zit ik te twijfelen of ik er ook eentje moet halen of maar moet gaan voor de G3..quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:16 schreef Vincent_vd het volgende:
Als je scherm belangrijk vindt, ga dan zeker voor de G3. Zal misschien idd niet zo goed zijn als bvb die Xperia S maar zoals Robbert al zei zal zeker beter zijn dan de Neo.
Ik ga ook ff zo'n neootje bestellen, dus wil dit ook wel eerst ff weten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:31 schreef Jeffreydo- het volgende:
Hebben er meer de NEO bij lightake gekocht?
Ik heb er dinsdag een besteld, maar er staat nog niets in My Account - My orderlist. Komt dit pas als het verzonden is of is dit gewoon een foutje of zoiets?
Tips voor belastingontduiking aan het zoeken?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ga ook ff zo'n neootje bestellen, dus wil dit ook wel eerst ff weten.
Kan ook als gift neem ik aan?
Technisch gezien klopt het, deze wordt een kadotje voor mijn gleuf. Maar ik wil inderdaad import kosten vermijden waar mogelijk, wie niet eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Tips voor belastingontduiking aan het zoeken?
Zelf ook via lightake besteld en was direct als order zichtbaar..
Hmmm, dat is vervelend. Heb er gisteren al een mailtje over gestuurd, dus hopen dat er niet al te veel is foutgegaan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Tips voor belastingontduiking aan het zoeken?
Zelf ook via lightake besteld en was direct als order zichtbaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |