De daklozen hebben een paar jaar terug al een kerstactie gehad hier op Fok!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dan stuur ik liever een kaartje naar daklozen in de opvang. Maar goed... Succes met je actie.
Start je eigen actie voor een beter doel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Er zijn toch betere doelen te vinden dan dit? Denk idd aan daklozen of bejaarden die nooit een mens zien maar ter dood veroordeelden? Ze zitten daar doorgaans niet voor niks maar succes ermee.
Waarom zou ik? Vind het ook een beetje hypocriet om met Kerst opeens wel erbij stil te staan en de rest van het jaar boeit niemand het. Verder heb ik al 2 goede doelen waar ik het hele jaar achter sta.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Start je eigen actie voor een beter doel.
Dat moet je zelf weten natuurlijk. Ze zijn denk ik al heel blij met een kaartje zonder verdere bijzondere boodschap erop, maar je kunt ook proberen iets te schrijven wat je van toepassing lijkt. Misschien een gedicht, of gewoon iets wat in je opkomt. Je zou ook gewoon kunnen vertellen dat je hierover op internet las en besloot een kaartje te sturen omdat...quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:22 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Wat zet je eigenlijk op zo'n kaartje?
Nee, ik heb een naam van een vrouw gekregenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:53 schreef Reya het volgende:
Zitten er momenteel enkel mannen op Death Row in Texas, eigenlijk?
Er zitten momenteel tien vrouwen op Death Row in Texas.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:53 schreef Reya het volgende:
Zitten er momenteel enkel mannen op Death Row in Texas, eigenlijk?
' ik wens u een lang en gelukkig leven'quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:22 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik zou zeggen, ga je gang.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:51 schreef TLC het volgende:
Ik zou liever kerstkaarten sturen naar de families van de slachtoffers.
Heb je uberhaupt ooit weleens aan de nabestaanden gedacht ?quote:
"HAHA je hebt het flink verneukt ouwe, succes!quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:22 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |