geld moet waaien. ik doe niet aan kleingeld.quote:
Ik ben niet zo van het sparen, ik investeer liever.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
geld moet waaien. ik doe niet aan kleingeld.
maar goed, dan kun je nog steeds wel sparen. je HOEFT niet elke euro uit te geven.
Aha oproep tot bankrun, was al even geleden dat je dat hebt gedaan dus was weer tijdquote:Op woensdag 12 december 2012 08:59 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Logisch toch? De bank heeft immers de afgelopen decennia geleerd dat mensen zich graag laten slaan door de bank, harder.... harder.... jaaahh...
Hoe leer je ze dat af? Misschien kunnen de mensen ING even afstraffen voor hun arrogantie en hun centjes daar weghalen? Is 'marktwerking'.... de heilige graal van de nepliberalen. Helaas het soort marktwerking dat men alleen toejuicht als er gegraaid kan worden
Je kan er ook je gat mee afvegen.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
maar goed, dan kun je nog steeds wel sparen. je HOEFT niet elke euro uit te geven.
dat klopt. maar ik zet 't liever op de bank. wat is precies je punt? of is het gewoon reageren om het reageren?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:40 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Je kan er ook je gat mee afvegen.
Een bankrun? Welnee... ik roep mensen op die ontevreden zijn over hun geldbeheerder over te stappen op een andere beheerder. Een bankrun is een woord bedacht door narcistische bankiers die weigeren de tucht van de markt te ondergaan.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:30 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Aha oproep tot bankrun, was al even geleden dat je dat hebt gedaan dus was weer tijd![]()
Lekker relevant van je ook...
maar natuurlijk. want mensen doen dat ook acuut, omdat een malloot op een forum dat roept. ja joh, dat zal indruk maken. en je bereikt er ook zoveel mensen mee natuurlijk:')quote:Op woensdag 12 december 2012 09:41 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Een bankrun? Welnee... ik roep mensen op die ontevreden zijn over hun geldbeheerder over te stappen op een andere beheerder. Een bankrun is een woord bedacht door narcistische bankiers die weigeren de tucht van de markt te ondergaan.
Ik vroeg me gewoon af waar dit op sloeg?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
dat klopt. maar ik zet 't liever op de bank. wat is precies je punt? of is het gewoon reageren om het reageren?
Als jij wenst te roepen dat je je zo rijk voelt dat je kleingeld niet waardeert dan mag ik toch ook wel de suggestie wekken dat jij je gat met briefjes af mag vegenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef CoolGuy het volgende:
nou het is een reactie op de opmerking 'geld moet rollen'. Dan denk ik 'denk dan wat groter'. Ik geef de voorkeur om mn kont af te vegen met minimaal 3 laags toiletpapier. lekker zacht aan de billetjes en zo. dat geld is dan niet verprutst, das ook een mooi bijkomend voordeel.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:45 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af waar dit op sloeg?
[..]
Als jij wenst te roepen dat je je zo rijk voelt dat je kleingeld niet waardeert dan mag ik toch ook wel de suggestie wekken dat jij je gat met briefjes af mag vegen![]()
Ik zou eigenlijk ook meteen willen weten hoe rijk je bent, want met welke biljet zou jij bij voorkeur daarvoor gebruiken?
Voor een paar losse euro's koop je al een pak 3-laags extra zacht toiletpapier, dus eigenlijk is kleingeld best makkelijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
nou het is een reactie op de opmerking 'geld moet rollen'. Dan denk ik 'denk dan wat groter'. Ik geef de voorkeur om mn kont af te vegen met minimaal 3 laags toiletpapier. lekker zacht aan de billetjes en zo. dat geld is dan niet verprutst, das ook een mooi bijkomend voordeel.
ik pin dat. ik hou echt niet van kleingeld. niet omdat t te min is voor me (geld is geld) maar gewoon omdat t lastig is in je portomonnee etc. gewoon, klein bedrag? pinnen mag!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:51 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Voor een paar losse euro's koop je al een pak 3-laags extra zacht toiletpapier, dus eigenlijk is kleingeld best makkelijk.
Het is wachten op Xeno die roept;quote:Op woensdag 12 december 2012 09:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ik pin dat. ik hou echt niet van kleingeld. niet omdat t te min is voor me (geld is geld) maar gewoon omdat t lastig is in je portomonnee etc. gewoon, klein bedrag? pinnen mag!
De ideale klant die de bankencommercials zelfs napraat!quote:
Ja want het papieren geld of muntgeld is wel gedekt?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De ideale klant die de bankencommercials zelfs napraat!
Ik pin alleen bij hoge uitzondering in winkels. Banken hebben nu al hooguit procenten van hun verzonnen geld daadwerkelijk in kas, als niemand ooit nog geld opneemt kunnen ze helemaal onbeperkt geld verzinnen.
ja joh! want stel je voor je dat je je pasje gebruikt, dan ben je inderdaad wel de lul. Heel anders is het als je dat pasje gebruikt om contant geld op te nemen van diezelfde rekening, om vervolgens daarmee te betalen.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De ideale klant die de bankencommercials zelfs napraat!
Ik pin alleen bij hoge uitzondering in winkels. Banken hebben nu al hooguit procenten van hun verzonnen geld daadwerkelijk in kas, als niemand ooit nog geld opneemt kunnen ze helemaal onbeperkt geld verzinnen.
Het is in ieder geval door de overheid uitgegeven, i.p.v. door een private partij.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:15 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Ja want het papieren geld of muntgeld is wel gedekt?
Je bedoelt die overheid die zich teveel bemoeid met de huizenmarkt?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het is in ieder geval door de overheid uitgegeven, i.p.v. door een private partij.
Het grootste gedeelte van de maand al je geld op de bank laten staan, daar help je de bank mee.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja joh! want stel je voor je dat je je pasje gebruikt, dan ben je inderdaad wel de lul. Heel anders is het als je dat pasje gebruikt om contant geld op te nemen van diezelfde rekening, om vervolgens daarmee te betalen.
Dat zal ze leren...quote:Op woensdag 12 december 2012 10:27 schreef BertV het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van de maand al je geld op de bank laten staan, daar help je de bank mee.
Ik PIN alles op, (op de huur, energie na) en betaal alles contant.
Het Stockholm syndroom blokkeert iedere actie bij de scheefleners.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:33 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Dat zal ze leren...
Vreemde lui, die scheefwoners....
Ik betaal ook nog regelmatig contant, simpelweg om fysiek geld relevant te houden en niet de totale controle over het geldsysteem in de schoot te werpen van 'de banksters'.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:27 schreef BertV het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van de maand al je geld op de bank laten staan, daar help je de bank mee.
ja joh, lekker alles direct opnemen. Daarmee heb je ze! de klootzakken! Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 12 december 2012 10:27 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik zou vragen om een goudbaar, store of value, geen last van inflatie en tastbaar.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:35 schreef _VoiD_ het volgende:
ik vraag altijd aan m'n baas of ik m'n salaris in een envelop kan krijgen. Tsjakka!
Never ever save money on toilet paper.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
nou het is een reactie op de opmerking 'geld moet rollen'. Dan denk ik 'denk dan wat groter'. Ik geef de voorkeur om mn kont af te vegen met minimaal 3 laags toiletpapier. lekker zacht aan de billetjes en zo. dat geld is dan niet verprutst, das ook een mooi bijkomend voordeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |