Tragere firmware updates.quote:Op zondag 16 december 2012 12:41 schreef penningmaniac het volgende:
Ik ben ook van plan om na laatst de NEO gekocht te hebben nu een G3 te kopen.
Maar zijn er aan de G3 ook nadelen ten opzichte van de Neo?
Maar zit nog te twijfelen tussen zwart en grey... maar welke webshop is dan het beste?
en zit er eigenlijk standaard een screen protector op? of is dat niet nodig vanwege het gorilla glass?
Mistertao in combinatie met kortingscode en recommenderquote:Op zondag 16 december 2012 13:33 schreef penningmaniac het volgende:
Ik ga denk ik toch voor de grey versie, welke webshop is aan te raden? Mixeshop?
Die recommenders code heeft mij (en ik geloof bij een aantal anderen) geen voordeel opgeleverd.quote:Op zondag 16 december 2012 13:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Mistertao in combinatie met kortingscode en recommender
Naar mijn weten werkt de recommenderkorting één maand, maar dit weet ik niet zeker. Het was een tijdje wel zo. In ieder geval je eerste order werkt het gewoon (je moet als nieuwe user de recommender opgeven, niet als al bestaande user).quote:Op zondag 16 december 2012 14:15 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Die recommenders code heeft mij (en ik geloof bij een aantal anderen) geen voordeel opgeleverd.
Zoiets had ik ook inderdaad. 'Zal ik customer service navragen...?' [..] 'Mweah, fak it, laat ze nou maar opschieten met versturen!quote:Op zondag 16 december 2012 14:44 schreef Mandéra het volgende:
Bij mij was het de eerste bestelling en recommender leverde niks op maar goed, 150 euro is alsnog een goede deal.Ben nog altijd erg tevreden over het toestel! Heb hem vorige week ook geroot, wel leuk speelgoed.
Hier: DIG / Chinese Smartphones #8 - root, recovery en overige download tips&tricsquote:Op zondag 16 december 2012 15:00 schreef penningmaniac het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil in kwaliteit tussen de camera van de Neo en de G3? iemand ervaring hiermee?
Bruikbare foto's, maar het zijn geen plaatjes.quote:Mijn conclusie? Nou, de Neo is een beetje té 'harsh' naar mijn mening. Gooit er een of ander verscherp+add contrast/saturation-filter overheen en de foto's zijn wat noisier. De G3 is wat 'zachter' en lijkt niet alle details te pakken, maar ziet er wel wat natuurlijker uit. Liever zelf in post wat bijwerken dan dat de camera dat op een destructieve manier zelf doet en niet kan worden teruggedraaid.
quote:Mja, het zijn telefoons die foto's kunnen maken, geen camera's waarmee je bellen kunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2012 15:51 schreef Mandéra het volgende:
Overigens geen problemen met de batterij hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, deze smiley is overdreven, maar de batterij is wel een groot punt voor mij dat ik dit toestel wil hebben.
Ik red hier met wat internetten, whatsappen ed gewoon 2 dagenquote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef FastFox91 het volgende:
[..]![]()
Oke, deze smiley is overdreven, maar de batterij is wel een groot punt voor mij dat ik dit toestel wil hebben.
Dat wil ik horen.quote:Op zondag 16 december 2012 16:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik red hier met wat internetten, whatsappen ed gewoon 2 dagen
(Wifi, 3G always on)
Ik koos voor de betaling een verzendmethode.quote:Op zondag 16 december 2012 18:43 schreef penningmaniac het volgende:
Ik heb ook een grijze G3 bestelt bij Mixeshop. Vreemde webshop overigens, je betaald eerst met paypal, en daarna kies je pas een verzendmethode?
Jep. en anders Mistertao? Daar duurt het alleen wat langer dus?quote:
PW: http://www.pandawill.com/(...)gps-wifi-p66077.html (Silver Grey)quote:Apply coupon complete (CODE:bgxmas, Discount:7%)
Order Subtotal: US$202.00
Shipping Fee: US$0.00
Coupon Discount: US$14.14
Grand Total: US$187.86
Misschien het proberen waard?quote:Coupon code "panda4fok" was applied.
Subtotal $203.99
Discount (panda4fok) -$10.20
Grand Total $193.79
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |