quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:14 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Zogenaamd niet compatibel met Android 4.0+, probeer maar te installeren.
Als het je wel lukt wil ik heel graag de .APK.
Ik heb geen G3.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:14 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Zogenaamd niet compatibel met Android 4.0+, probeer maar te installeren.
Als het je wel lukt wil ik heel graag de .APK.
Redelijk vaag haha, maar zie 'm wel verschijnen..quote:?
?
?
hello sir
爁or the plastic case only have the blue and green in stock
tks
tina
gewoon even rekenenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:14 schreef MrJLJL het volgende:
Stel ik zou via MisterTao bestellen en uiteindelijk te veel geld overhouden op m'n account,
moet je dan wel weer de 3% betalen wanneer je het weer terugboekt?
Jup, is dat een echte telefoon?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:32 schreef Nellykelly het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt erg veel op de G3 nietwaar?
ja, maar de Jiayu had ook weer wat inspiratie gehaald bij een andere telefoon (welke weet ik uit het hoofd niet meer)quote:Op woensdag 12 december 2012 09:32 schreef Nellykelly het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt erg veel op de G3 nietwaar?
Vroege iphone 5 renders en dan wel renders van apple fans, niet van apple zelf dacht ik.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
ja, maar de Jiayu had ook weer wat inspiratie gehaald bij een andere telefoon (welke weet ik uit het hoofd niet meer)
De Oppo Find 3 ofwel X905.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
ja, maar de Jiayu had ook weer wat inspiratie gehaald bij een andere telefoon (welke weet ik uit het hoofd niet meer)
Misschien een samenkopen actie regelen?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef xfxxl het volgende:
Weet iemand waar ik nog een goedkope protective hard case kan kopen?
antelife en jiayumobileshop zijn uitverkocht
Dit trackingnummer doet het verder niet op de DHL site.quote:Traceer een pakket via DHL
Zo te zien is het trackingnummer 31652333532.
Die hardcase is niet zo heel geweldig. Plastic voelt minder aan dan de normale achterkant.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef xfxxl het volgende:
Weet iemand waar ik nog een goedkope protective hard case kan kopen?
antelife en jiayumobileshop zijn uitverkocht
Laten vallen? meet het eens op, zou best de zelfde maat als een samsung camera kunnen zijn! wellicht wel te vervangenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef AnimeFan het volgende:
Het glas van de camera aan de achterkant is kapot, joepie
Niet dat ik de camera vaak gebruik, maar ik heb echt pech deze week.
Ik ga maar weer m'n bed in ofzo
Wanneer kreeg je die mail? Kan best een dag of twee duren voordat hij traceerbaar is.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:15 schreef BartMcCormick het volgende:
Iemand hier die 'm bij mixeshop heeft en mij wat kan vertellen? Ik heb 'm zaterdag besteld en dacht dat er stond dat als je de G3 nu zou bestellen, ze 'm 9/10 december zouden opsturen.
Nou heb ik wel een mailtje gekregen dat ik geen wit hoesje erbij kon krijgen, en in ditzelfde mailtje stond ook dit:
[..]
Dit trackingnummer doet het verder niet op de DHL site.
Het onderwerp van dat mailtje was ook alleen ''order confirmation'' en geen ''shipping confirmation'' oid.. Krijg je die wel van mixeshop of moet ik er gewoon vanuit gaan dat hij al op de post is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |