Dit. Best wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:22 schreef Xetran het volgende:
sorry ik heb mijn vergrootglas niet bij
Oh vette bakquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:27 schreef lovely_sunset het volgende:
Zie je dan die vette auto niet in het laatste plaatje?
Vreemd eigenlijk, van al die opties kies ik IRL ook altijd voor ongepaste reacties op fora plaatsen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:26 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik zie dat je ook een baan kunt zoeken, is dat geen betere optie?
Bernstein of Tim.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:41 schreef lovely_sunset het volgende:
Ondertussen heb ik er een kindje bij, een jongetje...hoe zal ik hem noemen?
Quintyquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:41 schreef lovely_sunset het volgende:
Ondertussen heb ik er een kindje bij, een jongetje...hoe zal ik hem noemen?
Die gast zijn kop en dan dat circeltje met commands daar. En rechtsboven foto 2quote:Op dinsdag 11 december 2012 02:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik weet niet waar ik kijken moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 05:09 schreef Ernemmertje het volgende:
The Sims !!testingcheatsenabled true; familyfunds x 99999999999999999999SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of buydebug kon je clubs maken incl. uitsmijters en zo als je die uitbreiding had
Mijn nieuwe ondertitel
quote:
Ik hoop dat jij geen huisdieren hebt...quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn leuk om te doen altijd
Sowieso games spelen op een manier zoals ze niet bedoelt zijn
Sims en roller coaster tycoon concentratiekampen maken
De enige uitweg is via een achtbaan met pieken van 12G of zo ultra extreme
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:13 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij geen huisdieren hebt...
Dus als jij een actie film leuk vind betekent dat dat je mensen dood wil schieten?quote:
Ik vind het gewoon een beetje apart dat je kan genieten van die zieke shitquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dus als jij een actie film leuk vind betekent dat dat je mensen dood wil schieten?
Het is nep, een spel, amusement.
zeker ook nooit horrorfilms gekekenquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:26 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje apart dat je kan genieten van die zieke shit![]()
Maar let vet verder niet op mij hoor
Dan moet je ff met die knul hierboven praten die kan wel een aai over z'n bol gebruikenquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik raak altijd seksueel opgewonden als ik de sims speel
ik raak van hem ook seksueel opgewonden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:28 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Dan moet je ff met die knul hierboven praten die kan wel een aai over z'n bol gebruiken
Stiekem gebruik ik de Sims zodat ik kan oefenen met mijn kelder later, waar ik mensen gevangen zou houdenquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:28 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Dan moet je ff met die knul hierboven praten die kan wel een aai over z'n bol gebruiken
Ik weet, maar het kan best vervelend zijn na een tijdje hoor al die hitsige mensen om je heenquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:29 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik raak van hem ook seksueel opgewonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |