abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 december 2012 @ 00:55:53 #151
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_120446979
40 minuten ultra-trage inleiding en nietszeggende beelden en conversaties en dan opeens een beetje actie.
Volgende keer graag meteen beginnen met wat actie en die overbodige onzin verder achterwege laten.

Saul blijft de enige echte goed acterende persoon.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_120447071
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 23:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Ik ook. Vorig seizoen was nog te pruimen. Dit seizoen had meer weg van 'As The World Turns'. :O
Overdrijven :')
pi_120447522
Ik denk dat dit het volgende seizoen gaat gebeuren:
Jessica gaat weg bij Mike en in dat harem van die prins.
Maar Max is stiekem nog steeds verliefd op haar en probeert haar terug te winnen.
Lauder word president met Xander als veep. Dat komt omdat Saul, Lauder naar voren schuift als degene die al vanaf het begin doorhad wat Brody's ware aard was.
Xander regelt weer wat met Dana, want hij is chill en dat heeft ze nodig.
Saul die vervolgens baas van de CIA is beveelt Carrie om Brody te zoeken en weer met hem aan te pappen in Canada. Carrie gaat vervolgens undercover naar Mexico en die zien we dan niet meer terug.
Daarna beveelt Saul tot de bouw van een nieuw zelfdenkend computersysteem dat terroristen op kan sporen Drone-net. Zodat hij meer samen kan zijn met Mira. Dit gaat niet helemaal goed en dat word dan ook verder uitgewerkt in seizoen 4.
Ondertussen is Brody in Canada bezig met een comeback maar omdat Virgil hem constant op de hielen zit wil dat niet echt vlotten. Daarom zorgt hij op het einde van het seizoen voor een body double alla oudai Hoessein. Verder blijft het dus onduidelijk of hij een comeback als terrorist of gewone burger wil maken. Ook dat word verder uitgewerkt in seizoen 4.
Chris wint een WSOP bracelet met poker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 18-12-2012 02:06:30 ]
pi_120448338
Enige reden om volgend seizoen in te schakelen is hoe het eetprobleem van Chris zich gaat ontwikkelen. Man man man wat was dit weer slecht, meer plotholes dan 24. En dan had 24 nooit last van die 'squishy bullshit' zoals Estes het mooi verwoordde.
pi_120448747
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 00:59 schreef Rijst het volgende:

[..]

Overdrijven :')
Geen woord aan overdreven.
pi_120449359
Ik moest een beetje hier aan denken tijdens de aflevering :)
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 18 december 2012 @ 08:38:41 #157
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_120449510
Door het ontzettend trage begin van deze aflevering, en het feit dat het bijna op een einde leek, wist je al dat er iets groots zou gebeuren. Zodra die auto verplaatst was, dacht ik al: boem. Maar dat er direct zoveel om zouden komen was wel onverwacht.

Ik ben echter niet echt geteased voor een 3e seizoen. De vorige twee afleveringen waren écht heel slecht.
pi_120450446
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 december 2012 01:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik denk dat dit het volgende seizoen gaat gebeuren:
Jessica gaat weg bij Mike en in dat harem van die prins.
Maar Max is stiekem nog steeds verliefd op haar en probeert haar terug te winnen.
Lauder word president met Xander als veep. Dat komt omdat Saul, Lauder naar voren schuift als degene die al vanaf het begin doorhad wat Brody's ware aard was.
Xander regelt weer wat met Dana, want hij is chill en dat heeft ze nodig.
Saul die vervolgens baas van de CIA is beveelt Carrie om Brody te zoeken en weer met hem aan te pappen in Canada. Carrie gaat vervolgens undercover naar Mexico en die zien we dan niet meer terug.
Daarna beveelt Saul tot de bouw van een nieuw zelfdenkend computersysteem dat terroristen op kan sporen Drone-net. Zodat hij meer samen kan zijn met Mira. Dit gaat niet helemaal goed en dat word dan ook verder uitgewerkt in seizoen 4.
Ondertussen is Brody in Canada bezig met een comeback maar omdat Virgil hem constant op de hielen zit wil dat niet echt vlotten. Daarom zorgt hij op het einde van het seizoen voor een body double alla oudai Hoessein. Verder blijft het dus onduidelijk of hij een comeback als terrorist of gewone burger wil maken. Ook dat word verder uitgewerkt in seizoen 4.
Chris wint een WSOP bracelet met poker.
:D Ik moest lachen. En ook ff opzoeken wie Lauder ook alweer was. _O-
  dinsdag 18 december 2012 @ 10:07:25 #159
104871 remlof
Europees federalist
pi_120451217
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:36 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind die GTST scenes tussen Carrie en Brody ook irritant. Niet vanaf het begin, maar dat is zo gegroeid. Werd een beetje too much afgelopen seizoen.
Dat verliefde tienergedrag tussen die twee hoeft van mij ook niet, maar verder vond ik dit wel een prima season final!

quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2012 19:35 schreef AllesWatWas het volgende:
Saul is wel geschikt om de positie van David Estes over te nemen :)

Viel het jullie ook op dat Brody vanuit buiten kwam voordat hij met Carrie de lift instapte naar boven nadat ze waren weggegaan van de ceremonie? Zij stond daar al in de lift te wachten, terwijl ze in dezelfde ruimte zaten daarvoor...! En hij is daar ook behoorlijk uit z'n element met z'n "I'm the opposite of sad."
Hmmm yep. maar dan heeft Brody wel heel snel z'n auto verplaatst.
  dinsdag 18 december 2012 @ 10:10:20 #160
3185 Adelante
To let it go now
pi_120451283
Leuke season finale! Benieuwd hoe Carrie zich gaat redden uit het feit dat ze ff weg was na de explosie, of Brodie nou wel/niet geturnd is en weer terug. En Saul als baas! :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 18 december 2012 @ 10:14:26 #161
3185 Adelante
To let it go now
pi_120451396

Ook wel humor, Saul's reactie op het wegrennen van de presentator :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_120457112
gelukkig dat Carrie niet met Brody meeging. Ik verwacht eigenlijk dat Saul haar, als de prof die hij is, Carrie oppakt en tot nader order vastzet.

De makers hebben iig tijd zat om te beslissen of Brody nu wel of niet schuldig is, ik denk het niet

Voor mij maakte deze aflevering de laatste paar iets mindere ontwikkelingen wel voor een deel goed. Dat Brody en Carrie toch verliefd zijn dat hoeft voor mij niet maar blijkbaar vinden de makers dat de serie om hen beide draait
pi_120458507
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 18:30 schreef Markeerstift het volgende:
En die Carrie, kom op zeg hij haalt je naar boven op het moment van de aanslag?
bij zo'n explosie wil je niet in het gebouw zijn, dat het brody is lijkt me sterk, hij vond het al raar dat z'n auto verplaatst was.
het moet wel een plan van abu nazir zijn geweest, hij heeft genoeg handlangers en als straf heeft hij ook dat fimpje openbaar gemakt omdat brody was geturned

[ Bericht 2% gewijzigd door EilandjeOnline op 18-12-2012 14:20:22 ]
pi_120459059
Carrie seinde naar Brody om mee naar boven te gaan. Als één van die twee de wagen heeft verplaatst, dan moet het Carrie wel zijn :o
pi_120459260
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:14 schreef stbabylon het volgende:
Carrie seinde naar Brody om mee naar boven te gaan. Als één van die twee de wagen heeft verplaatst, dan moet het Carrie wel zijn :o
Maar Carrie was al binnen toen Brody binnenkwam! Ik geloofde dat hele hee ik had mijn auto daar niet neergezet niet zo. Maar dat kan aan mij liggen. Misschien wist hij wat voor impact de bom zou hebben en dat ze daar safe zouden zijn ?
pi_120463536
Genoeg stof om 'n heel nieuw seizoen op te starten.

Vraag me wel af waar de beveiliging bij die herdenking gebleven is, de hele nationale top zit daar binnen en 1 gek kan 'n auto verplaatsen en wel zo dat 't vlakbij de ruimte staat waar iedereen zich bevindt, op 'n behoorlijk onlogische plek. Er stonden volgens mij helemaal geen andere auto's daar in de buurt.

Ik ga er niet vanuit dat 't Brody was, waarom zou hij z'n eigen scene ontvluchten en niet mee opgeblazen willen worden? Je weet dat alle beschuldigingen je richting op wijzen, dus je hebt geen leven meer. Dan kun je toch beter meteen mee opgeruimd worden?

Ik had eigenlijk ook gedacht dat er op dat schip iets zou gebeuren, 'n flinke explosie of zo.

Ik denk dat 't een voor ons nog onbekende dader is, die met Nazir samenwerkte of ingeschakeld werd.

Dat 't filmpje getoond werd vind ik wel vreemd, buiten Brody, Carrie, Saul en Quinn (en Estes) waren er toch (bijna) geen mensen die van 't bestaan wisten? Dan zou Saul akkoord moeten hebben gegeven om 't uit te zenden. Maar die leek me nog niet echt kapabel om e.e.a. echt in gang te zetten. Vond ook erg rap dat 't huis van Brody meteen onderzocht werd. Z'n auto is tot kleine stukjes geexplodeerd, hoe kunnen ze zo snel weten dat 't zijn auto was?

Genoeg vragen, laten we maar wachten tot 't nieuwe seizoen ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:13:07 #167
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_120463655
Mij lijkt ook dat rondom het gebouw van de CIA overal camera's hangen die zouden moeten kunnen achterhalen wie die auto verplaatst heeft.
pi_120464713
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat 't filmpje getoond werd vind ik wel vreemd, buiten Brody, Carrie, Saul en Quinn (en Estes) waren er toch (bijna) geen mensen die van 't bestaan wisten? Dan zou Saul akkoord moeten hebben gegeven om 't uit te zenden. Maar die leek me nog niet echt kapabel om e.e.a. echt in gang te zetten.
Jij denkt dat de CIA dat aan de media heeft gegeven? *proest*

Wat dacht je van een kopie in handen van de terroristen? Of dacht je dat er maar 1 kopie van was...
pi_120465164
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Mij lijkt ook dat rondom het gebouw van de CIA overal camera's hangen die zouden moeten kunnen achterhalen wie die auto verplaatst heeft.
Dan is het maar te hopen dat die beelden continue opgenomen en op een externe locatie geback-upt zijn, anders lijken ze mij verloren.

Wat die video van Brody betreft; dat is gewoon een kopie van de terroristen. Lijkt me onwaarschijnlijk dat het enige exemplaar in een handtas (?) in Beiroet was.
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:53:40 #170
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_120465271
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:51 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Dan is het maar te hopen dat die beelden continue opgenomen en op een externe locatie geback-upt zijn, anders lijken ze mij verloren.

Wat die video van Brody betreft; dat is gewoon een kopie van de terroristen. Lijkt me onwaarschijnlijk dat het enige exemplaar in een handtas (?) in Beiroet was.
Ik mag hopen dat een instituut als de CIA daar wel voor zorgt, in het echt althans. :)

En dat laatste lijkt mij ook, daar zullen wel meerdere kopieën van zijn. Ik vond het wel echt een leuke finale met onverwachte wending!
pi_120468091
Tering wat een kut season finale. Zo goed ik seizoen 1 vond, zo minder vond ik seizoen 2. De laatste 2 episodes heb ik echt met een half oog zitten kijken, waar ik seizoen 1 gewoon mijn telefoon op stil zette tijdens het kijken :')
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:08:14 #172
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_120468199
Echt, al die mensen die alleen maar komen melden hoe kut ze een aflevering of seizoen vonden: blijf weg! Voegt inhoudelijk echt geen zak toe aan dit topic.
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:13:36 #173
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_120468399
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Echt, al die mensen die alleen maar komen melden hoe kut ze een aflevering of seizoen vonden: blijf weg! Voegt inhoudelijk echt geen zak toe aan dit topic.
Dit dus. Mensen die al de laatste 4 weken klagen hoe slecht het wel niet is, maar vervolgens wel verder kijken. Opgedonderd.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_120468601
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:13 schreef Mattt het volgende:

[..]

Dit dus. Mensen die al de laatste 4 weken klagen hoe slecht het wel niet is, maar vervolgens wel verder kijken. Opgedonderd.
Slaat echt nergens op dit is toch gewoon een forum dan mag je het toch melden als je het niet goed vind. En als je zoals ik tot aflevering 10 het nog wel leuk vond stop je toch niet met kijken voor het einde van het seizoen? Voor hetzelfde geld is het na die 2 faalafleveringen misschien wel weer goed. Alsof 20 berichtjes met dat het een goede finale was meer toevoegen.
pi_120469413
Homeland interview: http://insidetv.ew.com/2012/12/17/homeland-finale-interview/

Er wordt gesuggereerd dat hij niet achter de aanslag zit.

quote:
“A lot of people told me they still have a glimmer of doubt about Brody,” Gansa says. “And if you watch his behavior through finale there are moments where it’s a little uncertain as to whether or not he may have been responsible. He was willing to blow himself up in the first season, so it very well may have been a suicide play. But you’re smart to notice it was Carrie who motioned them out [of the memorial service].” Pressed on whether it would be plausible for Brody to execute the attack given what we’ve seen of him this season, Gansa says: “I agree with you, but that doesn’t mean there aren’t people out there who don’t think of that possibility. I don’t want to dissuade anybody of that … if you look back on the season, you’d have to think hard and your brain would start hurting to understand why he did certain things if he was responsible at the CIA.” Adds Gordon: “People are reading into it more than anything… in our minds, you have to play fair with the audience. We’re astounded sometimes of what people read into it. Most notably Saul last year, he says the mourner’s prayer over a suspect, which is an act of his humanity, and people said suddenly he’s the mole."
Daarnaast willen ze niet de hele Brody-Carrie verhaallijn doen omdat ze bang zijn dat ze dan teveel in de herhaling vallen. Verder geven ze aan dat ze het moeilijk vinden om te beoordelen of iets uit het verhaal 'geslaagd' of 'gefaald' is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')