Ik denk zelf ook niet dat hij een mol is, ik denk dat de CIA dat denkt. Die weten dat niet van Brodyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:38 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dat met dat mesje was toch duidelijk dat Brody dat heeft gegeven aan Hamid. In dezelfde aflevering werd bevestigd dat Brody een leugendetector-test kan vervalsen (Hij was met Carrie vreemdgegaan en er werd gevraagd of ie wel eens vreemd was gegaan. Hij zei 'nee' en dit werd niet als leugen bestempeld door de leugendetector.)
Ik heb in iets meer dan een week de eerste twee seizoenen bekeken. Nu helaas een aantal maanden wachten. Wel prettig dat de relatie tussen Carrie en Brody waarschijnlijk een stuk minder aandacht gaat krijgen komend seizoen, daar was ik wel een beetje op uitgekeken...quote:Op maandag 11 maart 2013 17:22 schreef Starlie het volgende:
Wauw wat een serie! In 2 weken tijd seizoen 1 & 2 gekeken en ik ben verslaafd! Klein probleem... in september weten we pas weer hoe het verder gaat.... Afkicken dus!
Vooral seizoen 2 was geweldig!! Veel WTF momenten!
Dit slaat gewoon helemaal nergens opquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:28 schreef kwakz0r het volgende:
jamaar jamaar Saul ís toch ook gewoon een mole? dat dacht ik in S1, en toen in S2 weer, en nu na de finale helemaal... Hij is ook moslim toch? daar waren we toch al achter?of heb ik t allemaal helemaal verkeerd begrepen?
Nee??quote:
Hoe zit dit nu?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef TUFKAL het volgende:
Heeft Saul dat scheermes gegeven? Hoezo dat? Heb ik gemist.
dus saul blaast een gebouw een gebouw en een rits agents op alleen om carrie weer voor de cia te laten kiezen.... tuurlijk...quote:Op maandag 25 maart 2013 00:28 schreef kossikvassik het volgende:
Al zou het voor Saul wel heel handig uitkomen dat de CIA baas die hem niet mocht werd vermoord, en dat de bom in Brody's auto afging, dat zou Carie namelijk weer doen besluiten om toch voor de CIA te kiezen...
Ook dat de video van Bordy's confession (waar alleen een paar mensen.. Saul.. Carie.. CIA baas vanaf wisten) gelijk in de media kwam is best verdacht...
Inmiddels in 2,5 week alle afleveringen gekeken. Volgens mij was dat gewoon Brody. Die lokte een gevecht uit waarna hij buiten het zicht van de camera alle gelegenheid had om die knakker een mes te geven. Op dat moment vond ik Saul ook verdacht, maar gezien het verdere verloop lijkt het me bijzonder onwaarschijnlijk (en ongeloofwaardig) als Saul nu opeens een mol zou zijn.quote:
season finale bedoel je?quote:
Saul verdenk ik ook niet maar t zou een sensatie zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 01:23 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Inmiddels in 2,5 week alle afleveringen gekeken. Volgens mij was dat gewoon Brody. Die lokte een gevecht uit waarna hij buiten het zicht van de camera alle gelegenheid had om die knakker een mes te geven. Op dat moment vond ik Saul ook verdacht, maar gezien het verdere verloop lijkt het me bijzonder onwaarschijnlijk (en ongeloofwaardig) als Saul nu opeens een mol zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.tv.com/news/ho(...)-and-season-1-27432/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |