abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120202939
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, waar komt het spijkerverhaal vandaan?
Van mij :)
en nog 2 anderen hier.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:02:18 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_120202990
Nou, boeiend.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:03:16 #53
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120204400
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:01 schreef Prospera het volgende:

[..]

Van mij :)
en nog 2 anderen hier.
Nou dan moet het wel een geruststelling zijn om hier te lezen dat het onzin is :)

Heb de advertentie gelezen en het gaat dus om wild dat te klein is om voor menselijke consumptie verkocht te worden, en dat daarom in zijn geheel ingevroren is en aangeboden wordt om te gebruiken tijdens de jachttraining van honden. Niets bijzonders. Ik denk trouwens dat de adverteerder de foto gewoon van internet heeft geplukt ter illustratie, aangezien hij in Slochteren zijn wild aanbiedt en de eigenaar van de hond op de foto in de regio Apeldoorn woont (aldus een eerder geposte link naar hun site). De kans dat die eend op de foto bij de adverteerder in de vriezer ligt is denk ik dan ook niet zo groot. Kortom: je hele verhaal is eigenlijk totaal nergens op gebaseerd :s)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_120208546
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:31 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Nou dan moet het wel een geruststelling zijn om hier te lezen dat het onzin is :)

Heb de advertentie gelezen en het gaat dus om wild dat te klein is om voor menselijke consumptie verkocht te worden, en dat daarom in zijn geheel ingevroren is en aangeboden wordt om te gebruiken tijdens de jachttraining van honden. Niets bijzonders. Ik denk trouwens dat de adverteerder de foto gewoon van internet heeft geplukt ter illustratie, aangezien hij in Slochteren zijn wild aanbiedt en de eigenaar van de hond op de foto in de regio Apeldoorn woont (aldus een eerder geposte link naar hun site). De kans dat die eend op de foto bij de adverteerder in de vriezer ligt is denk ik dan ook niet zo groot. Kortom: je hele verhaal is eigenlijk totaal nergens op gebaseerd :s)
Die vogelpin zag ik aan voor een spijker; het leek me een nare jachttechniek.
Gelukkig op Fok zijn er altijd experts die precies weten hoe het werkt @Bramthecaviaeter.

"Het is gezichtsbedrog, het is geen spijker maar gewoon de rechtervleugel. Het zou sowieso een erg vreemde spijker zijn, maar het is vrij duidelijk de punt van de achterste veer.
De theorie die je erbij bedacht hebt is creatief, maar zoiets lijkt me veelste omslachtig voor een jager.
Eenden zat daarvoor ga je ze niet kweken en bespijkeren en vervolgens aan je hond voeren, bovendien zou iemand nooit de spijker erin laten zitten op de foto als hij zich al zo bewust was van wetgeving. "

Zelfs een fokker die zonder de marktplaatsadvertentie gezien te hebben precies wist uit welke kennel die hond kwam.
" heb je de foto van een website geript waar een fokker z'n honden aanprijst.
http://www.rightvaluta.nl/anoek.htm"

Met zo'n OP foto en info zie je weer dat Fokkers heel innovatief en educatief kunnen zijn.
Voor de :') enzo reacties: cheer up.

[ Bericht 7% gewijzigd door Prospera op 11-12-2012 22:14:52 ]
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:21:39 #56
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120209775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef Prospera het volgende:

[..]

Die vogelpin zag ik aan voor een spijker; het leek me een nare jachttechniek.

En dan verzin je er zelf maar een verhaaltje omheen en doet alsof het waar is wat je zegt? Erg vreemd...
pi_120211866
Ik vind het allemaal goed.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 december 2012 @ 23:09:44 #58
163650 Greys
pi_120212526
Deze maar dicht doen lijkt me beter.
Degene van wie die foto is zal het niet fijn vinden daarmee geassocieerd te worden en het lijkt er toch echt op dat het niet zo is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')