En waar vind ik zulke hardloop schoenen, voor een redelijk betaalbare prijs?quote:Op maandag 10 december 2012 22:47 schreef Haque het volgende:
Ik zou het eerst even twee weekjes aanzien, gewoon op sneakers, en als je het dan nog steeds leuk vind op zoek naar hardloop schoenen.
Die heb ik ook volgens mij.quote:Op maandag 10 december 2012 23:49 schreef Taexon het volgende:
Ik heb mijn schoenen bij de sport 2000 gekocht,
Waren toen 60 euro en bevallen nog steeds erg goed, ik loop ongeveer 3x per week hard.
(mijn schoenen zijn van het merk Asics)
[ afbeelding ]
Ik heb er geen spijt van en ze lopen voor mij in ieder geval prima!
Neem inderdaad ook een kijkje in het hardloop topic, daar vind je ook veel tips.
Succes!
Me zus heeft ook precies dezelfde maar dan in het rozequote:Op dinsdag 11 december 2012 08:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die heb ik ook volgens mij.
Daar zit zo'n verdikking in bij de binnenkant van de voet.
Er fijn vind ik ze ook! Maar dat is voor iedereen anders.
Niemand hier kan weten of deze voor jou geschikt zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:15 schreef Bankpasje het volgende:
[..]
Zijn deze wel geschikt:
[ afbeelding ]
Heb je de adviezen überhaupt wel gelezen??quote:Op woensdag 12 december 2012 11:15 schreef Bankpasje het volgende:
[..]
Zijn deze wel geschikt:
[ afbeelding ]
Dat bovenste is de grootste onzin wat ik ooit heb gelezenquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:21 schreef Holenbeer het volgende:
zijn ze niet globaal onder te verdelen in 2 prijscategorien? rond de 80 euro met alleen demping in de hak en rond de 130 euro met demping in de hak en demping bij je voorvoet.
Wil je het echt goed aanpakken kan je het beste naar een speciaalzaak (runningcentre, runnersworld) gaan waar ze even kijken naar je looptechniek. Je hebt neutrale schoenen en schoenen met anti-pronatie. Afhankelijk van jouw manier van lopen levert het verkeerde model je blessures op. Bij de bekende sportwinkelketens (intersport, perry, actie) letten ze hier over het algemeen niet op.
als dat inderdaad het geval is dan mag er wel wat van de prijs af van zero dropsquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat bovenste is de grootste onzin wat ik ooit heb gelezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |