quote:Op maandag 10 december 2012 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, je geeft je adres niet én je rekeningnummer niet. Je maakt het wel erg moeilijk om mijn geld bij jou te krijgen.
Ik heb wel ooit een sprinkhaan op m'n kamer gehad die ik Japie had genoemd.quote:Op maandag 10 december 2012 22:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sowieso
Ik kan alleen die sprinkhaan niet plaatsenMisschien was het Japie Krekel
Jaquote:Op maandag 10 december 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Zin om naar zolder te gaan. Want dan kun je je pas echt een zolderautistje voelen?
Je zou ook gewoon een houten kist over je hoofd kunnen doen.quote:Op maandag 10 december 2012 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja
Het is zo sfeervol daarboven met al dat hout enzo
Verbonduhhhhhquote:Op maandag 10 december 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een sprinkhaan op m'n kamer gehad die ik Japie had genoemd.
Ik heb ook ooit een sprinkhaan in de kamer gehad afgelopen zomer. Volgens mij hangt ie nu nog in het gordijn!quote:Op maandag 10 december 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een sprinkhaan op m'n kamer gehad die ik Japie had genoemd.
Ik heb alleen maar rieten kisten en die zijn lang zo sfeervol nietquote:Op maandag 10 december 2012 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon een houten kist over je hoofd kunnen doen.
Dan ga je morgen naar de kistendealer en zoek je er daar 1 uitquote:Op maandag 10 december 2012 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar rieten kisten en die zijn lang zo sfeervol niet
Kom maar op.quote:
Enige kistendealer die in me opkomt is die waar ik mijn laatste kist ga halen!quote:Op maandag 10 december 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan ga je morgen naar de kistendealer en zoek je er daar 1 uit.
Wehehe een eenmalig koopje meneerquote:Op maandag 10 december 2012 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Enige kistendealer die in me opkomt is die waar ik mijn laatste kist ga halen!
Als mijn laatste uur geslagen heeft, dan laat ik me op zolder mummificeren en laat ik de zolder dichttimmeren zodat ik voor altijd op zolder kan zijn!quote:Op maandag 10 december 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe een eenmalig koopje meneer.
Ik weet nog niet of ik me wel laat begraven of cremeren, misschien stel ik mijn lichaam wel ter beschikking aan de wetenschapquote:Op maandag 10 december 2012 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Enige kistendealer die in me opkomt is die waar ik mijn laatste kist ga halen!
Mij mogen ze affikken, mooie feestje erbij, vieren dat ik mijn leven elders voortzetquote:Op maandag 10 december 2012 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik me wel laat begraven of cremeren, misschien stel ik mijn lichaam wel ter beschikking aan de wetenschap. Doe ik nog iets nuttigs na mijn dood
.
Kun je je lichaam net zo goed laten composterenquote:Op maandag 10 december 2012 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik me wel laat begraven of cremeren, misschien stel ik mijn lichaam wel ter beschikking aan de wetenschap. Doe ik nog iets nuttigs na mijn dood
.
Evie vertelde afgelopen week dat er een overschot is aan lichamen. Kun je beter je donor codicil invullen, als je dat al niet hebt gedaan.quote:Op maandag 10 december 2012 23:10 schreef DaMook het volgende:
.
Mja, opensnijden en mensen opleiden lijkt me ook wel watquote:Op maandag 10 december 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mij mogen ze affikken, mooie feestje erbij, vieren dat ik mijn leven elders voortzet.
Daar heb ik dan weer een nee bij staanquote:Op maandag 10 december 2012 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Evie vertelde afgelopen week dat er een overschot is aan lichamen. Kun je beter je donor codicil invullen, als je dat al niet hebt gedaan.
Tjah, valt wat over te zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 10 december 2012 23:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mja, opensnijden en mensen opleiden lijkt me ook wel wat, merk er toch niets van terwijl ik elders feest
. Misschien krijg ik dan wel vip kaartjes voor dat feest
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |